Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Het derde wiel aan de fiets

:wink:

4 likes

Hahaha gewoon nog steeeeeeds niets he

Ik sta op de trein te wachten en volgens mij staat Bardo hier met zijn vriendinnetje te wachten op de trein naar Amsterdam :grin:

6 likes

Was ook wel tijd om weer te verhuizen natuurlijk

14 likes

Nee, ze zijn zich aan het oriënteren want in de toekomst wordt dit huis te klein :roll_eyes: Wel een goed businessconcept; om de zoveel tijd een kind of een nieuw huis om die spon money weer binnen te trekken.

Ps: nee, ik snap heus wel dat je geen kind krijgt voor de spon. Maar het komt natuurlijk wel goed uit.

3 likes

Ja ik weet hoe dat gaat bij vloggers die aan 't ‘oriënteren’ zijn, een week later hebben ze een huis bezichtigd en weer 2 weken later hebben ze ineens een huis gekocht. Maar ze waren niet echt op zoek hoor!

19 likes

“Hihi ja, we hebben voor ons nieuwe huis weer een hele mooie samenwerking met Karwei.”

7 likes

HUH? Ze hebben net dat héle huis van top tot teen geverfd en behangen. Wtf

8 likes

Dat huis dat ze bezichtigd hebben is ook nog eens hartstikke duur? Verbaas me er echt over als dat in hun budget ligt, alhoewel ze nu ook veel betalen voor de huur natuurlijk.

1 like

Same, helemaal klaar ermee haha :joy:

Zie net deze tweet hahaha

2 likes

Oke en nu ben ik weer nieuwsgierig hahaha

man man man hoe lang wil ze het nog rekken dan? hoe lang geleden heeft ze wel niet aangekondigd dat er ~iets~ zou komen

1 like

Wanneer komt het online? Ik volg ze niet maar nu ben ik heel nieuwsgierig.

Ik vind het sowieso bizar dat ze het zo heeft kunnen rekken. Best knap dat maanden later mensen nog steeds ermee bezig zijn

Wow ja 6 ton, en dan niet eens in Amsterdam maar in Vught. Zouden ze echt zo veel verdienen? Sinds Willem ontslag heeft genomen komen er amper videos van ‘m online :’) Vraag me trouwens af waarom je specifieke huizen gaat bezichtigen als je nog niet zeker weet van hoe en wat, da’s toch zonde van je tijd? + over een jaar kan de woningmarkt al heel anders zijn.

5 likes

Ja haar vader is er maar druk mee, gelukkig voor hem gaan ze straks wellicht in Vught wonen :upside_down_face:

8 likes

Zelfs ik ben nu nieuwsgierig en ik weet niet eens wie Darcy is. :grimacing:

11 likes

Ik weet dat Vught Amsterdam niet is. Maar Vught is een van de dure/duurste gemeentes in regio ‘s-Hertogenbosch/Tilburg. :see_no_evil:

5 likes

Is ze daar maanden mee bezig geweest?

3 likes