Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik was net in een bijna lege H&M toen ik bijna tegen iemand aanliep. Ik dacht nog, ‘wat een bekend gezicht, moet ik hoi zeggen ofzo. Naa laat maar.’ Was een Wil en Tien stond enorm te tetteren in het niets. Wss te vloggen of zoiets? Anyway, vet kinderachtige gedachten: wat zijn ze beiden klein. Echt niet verwacht.

Nou mooi verhaal dit

16 likes

Hier is een lijstje: https://www.stdcheck.com/blog/stds-and-swimsuits/

Hmmm er is niet echt een 5-seconden-regel natuurlijk hier van toepassing lijkt me haha

7 likes

Dankjewel voor de link!
Ben alleen nog niet overtuigd hiervan, het klinkt vooral theoretisch voor mij. Het lijkt allemaal niet bewezen dat dit ook ooit gebeurd is. Er staat bijvoorbeeld theoretisch dat hepatitis A overgedragen kan worden omdat er besmette poepdeeltjes in een bikinibroekje kunnen zitten die mogelijk besmetting kunnen geven, maar dan zou je het ook van de deurklink kunnen hebben, aangezien het dan aan je hand zit en ik denk dat de meeste mensen niet hun bikinibroekje in hun mond stoppen.

Met andere woorden, ik geloof dat verwekkers terug gevonden kunnen worden in bikinibroekjes (maar ook in testers van make up bijvoorbeeld), maar dat dit eigenlijk niet daadwerkelijk tot infectie leidt. Dat is wel iets anders

7 likes

Nee snap ik! Maar zoals ik eerder hier heb aangegeven, heb ik last van hypochondrie, waardoor dingen die theoretisch zouden kunnen voor mij al angst bezorgen. Dus snap inderdaad dat het wat vergezocht lijkt te zijn haha!
@HvO Het zijn niet alleen schimmels die overdraagbaar zijn natuurlijk, maar goed zoals ik eerder in dit topic zei ligt het waarschijnlijk aan mij dat ik dit vies vind

2 likes

Ik vind het jammer dat s.h.i.f.r.a. niet meer zoveel vlogs upload. Vond hun do it yourself altijd zo leuk om te volgen en naar te kijken.
Daarnaast erger ik mij een beetje aan haar Engelse taalgebruik op instagram. Zitten naar mijn idee veel fouten in. Dat heb ik wel bij meer bloggers / vloggers. Huur dan een editor in die dit voor je checkt. Staat toch een stuk beter, maar goed dat is slechts mijn mening :joy:

4 likes

Maar als je hem dan koopt kun je de sticker met eventuele bacteriën er uithalen en is je broekje als nieuw.

Love hem! Zo schattig!

1 like

Sowieso helpt ze haar geloofwaardigheid de laatste tijd al behoorlijk om zeep nu ze iedere samenwerking die ze maar kan krijgen aanneemt en dan ineens niet meer kritisch is op de kwaliteit van kleding, maar dit gaat wel heel ver. Dit mocht ze toch gratis uitzoeken?

2 likes

Ik dacht exact hetzelfde!

2 likes

Dat vind ik opzich niet zo heel gek. Ik ben wel met Engels opgevoed maar in onze lokale variant wordt de th ook niet uitgesproken zoals het hoort. Dan ligt het meer ergens tussen een T en th-klank in. Dus als ik de th-klank wil zeggen moet ik er ook opletten/beetje forceren om het correct uit te spreken. Het is ook een van de moeilijkste klanken voor niet native speakers

1 like

Helemaal met je eens hoor! Ik heb de indruk dat dit gewoon de enige samenwerkingen zijn die ze aangeboden heeft gekregen. Ze is natuurlijk nog niet heel groot en geeft in de vlog ook regelmatig aan dat ze heel graag nieuwe samenwerkingen aangaat en dat ze die ook wel echt nodig heeft voor het geld.

Maarja, er moet wel ergens een balans zitten. Als ze geen geld verdient kan ze geen video’s meer maken, maar als een samenwerking zo in strijd is met hoe zij zich op social media profileert gaat dat haar kanaal ook niet helpen. Dan verliest ze namelijk wat haar uniek maakt en waarom veel van haar kijkers haar volgens mij volgen.

1 like

Ik vind het heel dubbel bij haar. Aan de ene kant denk ik ja, je bent ook moeder en maakt tijd voor je kindje enzo dus you go girl. Tegelijkertijd denk ik ook, ja hallo, dit is je werk als “stay at home mom” zijnde en het zijn 3 vlogs per week ofzo dus zorg gewoon dat je die maakt. Want ze gaat nu ook ineens op allemaal persreisjes maar dan komen die vlogs pas veel later.

Zoals jij het beschrijft klinkt het meer als munchausen.

Mensen met hypchondrie verzinnen niks, ze hebben echt ergens last van en zijn dan bang dat het iets ernstigs kan zijn.

7 likes

ohhh die kaarten set ontworpen door Wil en Tien, ik ga even huilen hoor.

Samenvatting

7 likes

Wat een simpele dertien in een dozijn teksten en ontwerpen zeg… Knap hoor, dat je dit kunt ontwerpen.

26 likes

“Yay! Zwanger!”

Zo reageer ik ook als ik hoor dat iemand die ik stom vind zwanger is

33 likes

“Hoera het regent luiers”

afbeelding

64 likes

period.

1 like

Welke kaart was dan de eerste wel inspirationele?

4 likes