Wat een verschrikking en super niet-origineel. Ik ben dit soort teksten sowieso echt spuugzat. Hoezo moeders altijd op een voetstuk zetten? Maar goed, dat is weer een andere discussie.
Het is net als van die mensen die vroeger een nacht oversloegen en dan de hele dag gingen klagen dat ze zo moe waren zodat ze semi trots konden verkondigen dat ze een nacht niet hadden geslapen. Dude, jij vond het stoer om een nacht door te halen. Fine. Je vond dat cool. Dubieus, maar prima. Maar houd in godsnaam je muil er gewoon over en houd op de hele tijd bevestiging vragen over hoe cool dat wel niet is.
Zelfde met moeders die telkens moeten benadrukken dat ze eigenlijk superheroes zijn.
sarah rebecca had toch haar eigen stylingsessies
zou iemand dat al âgekochtâ hebben :â)
Ik vind âif you are a mom you are a superheroâ ook wel een op zân zachtst gezegd ongelukkige tekst. Ook fijn voor vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen.
En niet iedere vrouw die moeder is, is daarmee ook meteen betrokken bijn haar kind. Ik vind zulke teksten gewoon dom en onorigineel (heel pinterest staat er vol mee zoals iemand al zei) en weer lekker makkelijk geld verdienen voor Wil en Tien. En ja ik heb ook een mening over vrouwen die dit soort kaarten kopen.
Wtfffff sorry maar dit is klakkeloos overgenomen. Hoe onvernieuwend, ik zou me doodschamen
Maar dit zegt toch niks over vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen. Ook dat zijn superheroes. We zijn allemaal superheroes dus niemand is een superhero.
Hahahahahahaha zo slecht
Nou, ik persoonlijk vind zulke kaartjes dus wel pijnlijk, als iemand die geen kinderen kan krijgen
Ik ben anderhalve detox-video van Edith verder en vind ze leuk. Was haar echt een beetje moe maar deze zijn weer het kijken waard. Ook relatief weinig mond/handgebaren
Ik kan er niet zo goed tegen
Waarom vind je die kaartjes pijnlijk?
Maar we kunnen (als samenleving) toch ook gewoon accepteren dat niet ieder kaartje voor iedereen is bedoeld? Als het moederschap je zwaar valt en iemand steekt je een hart onder de riem met zoân kaartje, dat is toch alleen maar fijn?
Er zullen hier vast ook forummers zijn die geen vader/moeder meer hebben. Dat is natuurlijk hartstikke vervelend maar dat wil niet zeggen dat ik geen vaderdagkaart voor mijn vader mag kopen, toch?
Er zijn vast ook kaarten met opa/oma/tante zijn = superhero, student zijn = superhero, leerkracht zijn = superhero. Etc etc etc. Dat wil niet zeggen dat er maar 1 âcategorieâ een superhero kan zijn toch?
Wil en tien hebben nou eenmaal de doelgroep (jonge) moeders, natuurlijk richten ze hun producten dan daarop.
Omg 0/10 voor typografie!!!
Mijn gevoelens hierover zijn sterker dan uitroeptekens kunnen uitdrukken.
Ik las ergens, geloof op insta, dat ze deze week haar eerste afspraak had met iemand die dus een sessie heeft âgekochtâ.
Ik las hier topografie in en ik heb wel drie keer naar die afbeelding gekeken op zoek naar iets met plaatsnamen of een kaart ;ââ)
Ik schrik een beetje van deze foto? Hoop dat Vera snel haar vrolijke zelf weer kan zijn.
Hopelijk komt deze comment niet kut over.
Dit.
Neemt niet weg dat het âontwerpâ van deze kaartjes zo 13 in een dozijn is dat het nergens meer over gaat en mensen hier geen geld aan zouden moeten uitgeven.
Ik vind dit echt wel een beetje afzeiken om het afzeiken hoor. Bijna niks is tegenwoordig nog origineel, alles is zowat al gedaan qua bijv kaarten.
Vind t altijd bijzonder om te zien dat alles hier zo kan worden afgezeken, ben benieuwd waar jullie zelf mee zouden komen, allemaal originele geniën hier (y)