Soms denk ik wel eens dat bloggers zulke dingen posten zódat ze hier besproken worden. Maar misschien is er een ander forum waar bloggers besproken worden of in een ander topic hier, don’t know.
Ja ik dacht dus ook: is dit zo of is het een soort van gewoonte om alles op boze forummers af te schuiven
Of misschien 10 jaar geleden op EGF ofzo
Nou ik ging googlen maar vind geen enkele hit op verschillende zoektermen (ondankbaar, in combinatie met forum, in combinatie met haar naam etc.)
Nul hits van een forum. Spijt dat ik het hier neergezet heb
Ik dacht dat het sinds een paar jaar de groene meid was geworden
Ben nog steeds aan het teruglezen dus eksjoees mie, maar man man man die Engelse kaart kan meteen in de fik qua grammatica. Hou op hoor. Ik lekker mijn best doen al die kinderen Engels leren en Wil en Tien poepen deze troep uit.
EN DAT KRIJG JE DUS ALS JE ZELF UITGEEFT ZONDER EDITOR
Omg ja helemaal erg.
@Matilda het gaat over een hypothetische situatie, dus dan maak je die met would: ideally, I’d never grow old EN must gebruik je vooral als je iets vanuit jezelf wil, en have to vanuit iemand anders of omdat het gewoon zo is, dus zou het tweede gedeelte met have to moeten ipv must.
Must zou je bv gebruiken om te zeggen dat je van een feestje naar huis gaat omdat je morgen vroeg op moet itt have to als je dat met je ouders hebt afgesproken bijvoorbeeld.
Ik keek net de vlog van Jamie Li na haar operatie, heftig zeg. Het lijkt me zo vreemd om zo veel pijn te hebben en zo compleet jezelf uit te schakelen uit eigen keus. Rare gedachte misschien en ik bedoel het ook niet van “ja eigen schuld, dikke bult” maar het lijkt me zo maf dat je tot een patiënt wordt gereduceerd door je eigen toedoen. Ik wil hier verder niemand mee aanvallen want iedereen moet zelf weten wat ie met z’n lichaam doet maar het liet me niet los.
Misschien is haar herstel zo erg omdat ze die combi heeft laten doen meteen maar ik stond er echt van te kijken hoe weinig ze kon.
Wel gelachen om die zak Maccie die ze 5 dagen na haar tummy tuck bestelde!
Nope, daar zit wat dit betreft geen verschil in en ik spreek zelf ook Amerikaans Engels. Dus het is daar ook niet grammaticaal. Kan, ik bedoel, maccie adverteert ook met I’m loving it terwijl dat grammaticaal nergens op slaat. Maar is toch jammer haha.
Maar must wordt toch ook gebruikt als regel. Must take off shoes, must not run with scissors, students must listen to the teacher
Nou is ouder worden ook niet echt een opgelegde regel dus daar heeft mijn wijsneuspunt eigenlijk niks mee te maken
Oja klopt, maar idd ook niet van toepassing hier.
Ze heeft het ook over haar nieuwe boek, wat Torsotranen gaat heten. Daarin gaat ze schrijven over haar lichaam na de zwangerschappen en over de reden dat ze voor deze operaties heeft gekozen.
Na dat vorige boek van haar wat rechtstreeks uit de jaren '50 leek te komen ben ik benieuwd wat ze ons nu allemaal te vertellen heeft.
Ik vind haar zo irritant ze deed op haar blog altijd alsof ze de verheven koningin der veganisten was maar ik zag haar regelmatig in een café in Rotterdam cheesecake eten
Ik vond haar ook altijd erg irritant, maar laatst was ze te gast in de podcast van Damn Honey en toen vond ik haar eigenlijk best leuk overkomen, dus nu ben ik weer neutraal.
Cheesecake is ook weleens veganistisch, dat zie je er niet aan af
@Twijfelaar Dat weet ik maar deze was dat niet
@NoTime @supermercado Ik heb haar niet lang gevolgd, dat was het beeld wat ik van haar had en ik wist niet dat ze daar gewoon eerlijk over was, mea culpa
Ik vond het juist wel knap dat ze toegaf dat ze het had onderschat. Vond het zelf iig niet vervelend overkomen.
Wat ik mij afvroeg: ze zegt in de comments zelfbetaald, maar ik zou zweren dat ze eerder vermeldde dat het idd spon was? Want ik dacht nog “aah balen dat je dan zo verplicht bent alles te filmen”. Of had ik het echt verkeerd begrepen??
Ik vond dit een hele goede video
Uit verveling weer eens een vlog van Jamie gekeken maar fakking grappig als die kinderen ineens thuiskomen terwijl ze mac zit te eten. Eerste wat ze zegt: ze gaan mn nuggets opeten!
Misschien lukt het als ze iemand kunnen vinden die even negatief is. Min keer min = plus