Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dit ja. Zijn er echt mensen die in hun blote reet in zo’n broekje stappen om te passen :nauseated_face:

24 likes

Oke waarschijnlijk ligt dit 100% aan mij met mijn hypochondrie hahah

Ik maak ff een polletje aan hoor.

3 likes

Naja je string is niet een muur die natuurlijk helemaal beschermt tegen ziektes/schimmels? Het is natuurlijk maar stof. Dus ik zou dat niet durven met als angst iets op te lopen, snap je de connectie met hypochondrie?

1 like

Dat dacht ik ook! Dat je dingen verzon om jezelf op die manier ziek ‘te praten’ als het ware!

1 like

@Jetlag @HvO Kan beide kanten op, het is wat breder dan inderdaad mensen vaak denken! Ik heb heel vaak ‘gegronde’ zorgen. Heel veel andere mensen hebben ook deze ‘vorm’. Dus dan maak ik me zorgen om dit soort dingen, omdat het in de praktijk dus eigenlijk wel mogelijk is. Of dat als ik eens een symptoom dat wat vager is zoals keelpijn ik niet denk dat ik verkouden word oid, maar juist aan keelkanker (omdat ik rookte). Dus vandaar mijn reactie hierop als ‘oh zal wel aan mij liggen met mn hypochondrie’ :upside_down_face:

Volwassen mensen die naar de Primark gaan snap ik écht niet

18 likes

Vaak mag het broekje niet mee in de paskamer toch?

1 like

Tja als je een spijkerbroek past is t hetzelfde verhaal toch? Zit er ook alleen een onderbroek tussen

5 likes

@Lula kun je de poll nog uitbreiden? Hoeveel mensen passen jeans zonder onderbroek :grimacing:
Denk minder dan badspul dus vind ik wel een verschil. Vind het allebei vreselijk om te passen trouwens ook al zit niemand met zijn blote bil erin

1 like

Nee dan zijn de resultaten weg. Open een poll zou ik zeggen :smile:

Nou het ging om dat er bij een jeans ook alleen stof tussen zat. Maar verschil met badspul is denk ik (hoop ik?) dat mensen minder snel een jeans zonder iets passen.

Ik kan geen poll maken geloof ik (mobiel) maar wie weet lukt het nog. Lekker maatschappelijk onderwerp ook :stuck_out_tongue:

Jaa het verschil daar is dus dat er waarschijnlijk niet mensen zijn die het zonder ondergoed passen

Ik heb een nieuwe lievelingsyoutuber, Grandpa Kitchen.

Ik kijk nu al een uur naar zijn kookkunsten.

Wat een legende.

15 likes

Heeft ze niet een naadloze huidkleurige onderbroek aan? Ik keek haar video van vorige week en daar paste ze ook een bikini en in de comments zei ze dat ze dat aan had waardoor het niet goed te zien was (en als je goed keek zag je het wel, dus was wel echt zo).

1 like

Dat hopen we dan maar :grin:

Maar ik doelde erop dat iemand noemde dat het stukje stof van je onderbroek niet alles tegenhoud als je die aan houdt bij het bikini passen. Dat is bij een broek toch net zo?

En shirtjes… hoeveel doorgeefzweet daar wel niet in zal zitten na een paar pasbeurten met klamme okseltjes. Zo kunnen we overal wel iets onhygienisch in zien.

2 likes

Volgens mij ging dat niet over een stukje onderbroek, maar over dat plastic plakding wat altijd in ondergoed en bikinibroekjes zit.

Ja maar van doorgeefzweet kan je geen vaginale schimmelinfectie krijgen (or worse). Dus het is niet dat we dan overal wel iets onhygiënisch in zien, maar gewoon daadwerkelijke consequenties

Ontopic haha: mijn favo stuk in massa’s vlog van vandaag: massa die zegt dat ze zo lekker gaat hallucineren van goeie massages

2 likes

Hoezo? Ben wel benieuwd waar je dit vandaan hebt, want volgens mij kan dat helemaal niet. SOA sowieso niet (misschien hele kleine kans op genitale wratten), en candida ook niet. We hebben allemaal die schimmel al van nature in onze vagina, alleen door verstoring van het milieu (bijvoorbeeld veel seks, tampons, zwemmen, hormonen) ed kan er overgroei komen, ergo candida infectie. Maar dat gebeurt niet door het passen van een bikinibroekje. Is mi wel degelijk schijnhygiëne.

10 likes