Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Nou ja ik heb zelf niks met de kerstkaartjes die Boncolor toen gemaakt heeft, maar dat kan ik wel heel erg waarderen. Zij heeft toen een illustrator kaartjes laten maken waar zij getekend opstond.

Wil en Tien hebben gewoon dingen 1:1 overgenomen. Ik vind dat er heel veel zit tussen mega origineel zijn en letterlijk jatten van Pinterest of waar dan ook. Want die teksten zijn niet geinspireerd op iets, ze zijn gewoon 1:1 hetzelfde.

35 likes

Ik denk dat het grote verschil is dat Willemijn en Martine zeggen dat ze zo blij worden van dingen creƫren en vervolgens komen ze aan met kaarten waar al zo veel soorten van zijn.
Tuurlijk is het tegenwoordig lastig om nog origineel te zijn, maar er zit wel verschil in iets creƫren en iets in jouw stijl namaken.

29 likes

Loewe.

1 like

Dit is precies mijn ergernis. Die twee creƫren niets. Ze maken iets wat echt geen halfuur werk is en produceren dat goedkoop. Vervolgens gaat het 10 keer over de kop en vangen ze er flink geld mee.

12 likes

Ik had al een kut reactie getypt, maar @Evenveel en @George verwoorden het beter en precies wat ik bedoel.

4 likes

De sleutelhanger is maar €320, misschien is dat wat voor je :stuck_out_tongue:

5 likes

Zou dat misschien ook met haar project te maken kunnen hebben? Iets met hoe de wereld beĆÆnvloed wordt door influencers? Vind haar namelijk normaal gesproken best wel neutraal en clean en helemaal niet veel poespas/glitter en glamour

Haha woooow dit is echt toch totaal niet hoe zij is? Ik vind haar er qua haar + make-up eruitzien alsof ze aan Temptation meedoet. Vind haar normaal 1000x knapper.

1 like

De tas is denk ik van Loewe! Bij de Bijenkorf op de site staan meerdere modellen. Ook met konijntjes. Alleen €999…:tired_face:

3 likes

Die tas doet me echt denken aan een grote olifant in de schoenenwinkel waar je als kind op kon wippen. Precies die kleuren ook.

11 likes

Idd! Zei het net tegen mijn moeder, big business!

1 like

Zou het broodfonds dat betaald hebben?

9 likes

Ik weet dat we van marijke niet meer over haar haar mogen zeiken (ze had het toch eens over EGF met max in een video?), maar… dat haar!! :weary: Zo lafjes gekruld en dan zo’n stijl plakkaat in haar nek… nee.

1 like

Ik zat ff de vlog van Wil en Tien te kijken en ineens vertelt tien dat ze een couscous salade van wil heeft gekregen die suuuperlekker is dus ze gaat even heel onopvallend op zoek in de keuken Oooo jaaaa hiermee, een of ander product van CalvƩ

Feels like sluikspon to me maar ik kon niks vinden in de beschrijving. Zou het dan toch oprecht zijn? :thinking:

2 likes

Oh joh, maakt toch niks uit want het gros had hun doel na dag 1 al bereikt.

:face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Die IG cursus van Wilentien is uitverkocht??? Dafuq. Wie zijn deze mensen en bevinden ze zich in mijn persoonlijke kring of op het forum want:

image

83 likes

Ik heb blijkbaar iets gemist, maar wat is er met Vera?

Ah okĆ©! Zal die video eens bekijken… sneu voor haar

Haha wow! Even een goed voorbeeld van je volgers voor de gek houden. Moderosa met haar nieuwe bikinilijn. Al die bikini’s komen letterlijk van Ali express maar worden voor 35/40 euro verkocht

2 likes

Omdat ik ze herken. Ik heb die witte en die oranje achtige zelf ook.
En als je op foto’s zoekt dan krijg je ook precies die bikini’s

2 likes