Maar goed zolang influencers maar niet zeggen dat ze die producten dan zelf hebben ontworpen etc., is er niks aan de hand. Consumenten mogen ook wel gewoon wat kritischer worden.
Maar goed zolang influencers maar niet zeggen dat ze die producten dan zelf hebben ontworpen etc., is er niks aan de hand. Consumenten mogen ook wel gewoon wat kritischer worden.
Ik vind het inderdaad ook echt too much de laatste tijd. 1738 stories met die haarbanden. Denk erover haar te ontvolgen. Jammer want vond haar een leuke influencer/vlogger!
Volgens mij hebben die insta cursussen live sessies, Cynthia heeft vast geprobeerd dat drie maanden van te voren al op te nemen maar da ken gewoon niet
Ik ben even heel nieuwsgierig: kun je die vibe uitleggen?
Ik vind een bikini van Ali express kwaliteit verkopen voor 40 euro echt niet okƩ
Ik snap het. Er hangt een beetje een air om haar heen, waarschijnlijk. Jammer wel!
Ben aan het teruglezen hier dus sorry voor de late reactie, maar ik vind hem op een jonge Bieber lijken!
Ja alleen het ding is dat hij ouder is dan Justin Bieber ze lijken idd wel wat op elkaar.
De dag dat iemand mij boos wegstuurt van een openbare plek omdat dr achtergrond anders niet instaperfect is wordt geen gezellige dag.
Soms denk ik wel eens dat bloggers zulke dingen posten zódat ze hier besproken worden. Maar misschien is er een ander forum waar bloggers besproken worden of in een ander topic hier, donāt know.
Ja ik dacht dus ook: is dit zo of is het een soort van gewoonte om alles op boze forummers af te schuiven
Precies. Want het gaat hier nooit over hen.
Of misschien 10 jaar geleden op EGF ofzo
Nou ik ging googlen maar vind geen enkele hit op verschillende zoektermen (ondankbaar, in combinatie met forum, in combinatie met haar naam etc.)
Nul hits van een forum. Spijt dat ik het hier neergezet heb
Ik dacht dat het sinds een paar jaar de groene meid was geworden
Missie geslaagd. Je bent erin getrapt meid
Ben nog steeds aan het teruglezen dus eksjoees mie, maar man man man die Engelse kaart kan meteen in de fik qua grammatica. Hou op hoor. Ik lekker mijn best doen al die kinderen Engels leren en Wil en Tien poepen deze troep uit.
EN DAT KRIJG JE DUS ALS JE ZELF UITGEEFT ZONDER EDITOR
Omg ja helemaal erg.
@Matilda het gaat over een hypothetische situatie, dus dan maak je die met would: ideally, Iād never grow old EN must gebruik je vooral als je iets vanuit jezelf wil, en have to vanuit iemand anders of omdat het gewoon zo is, dus zou het tweede gedeelte met have to moeten ipv must.
Must zou je bv gebruiken om te zeggen dat je van een feestje naar huis gaat omdat je morgen vroeg op moet itt have to als je dat met je ouders hebt afgesproken bijvoorbeeld.
Ik keek net de vlog van Jamie Li na haar operatie, heftig zeg. Het lijkt me zo vreemd om zo veel pijn te hebben en zo compleet jezelf uit te schakelen uit eigen keus. Rare gedachte misschien en ik bedoel het ook niet van āja eigen schuld, dikke bultā maar het lijkt me zo maf dat je tot een patiĆ«nt wordt gereduceerd door je eigen toedoen. Ik wil hier verder niemand mee aanvallen want iedereen moet zelf weten wat ie met zān lichaam doet maar het liet me niet los.
Misschien is haar herstel zo erg omdat ze die combi heeft laten doen meteen maar ik stond er echt van te kijken hoe weinig ze kon.
Wel gelachen om die zak Maccie die ze 5 dagen na haar tummy tuck bestelde!