Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Nope, daar zit wat dit betreft geen verschil in en ik spreek zelf ook Amerikaans Engels. Dus het is daar ook niet grammaticaal. Kan, ik bedoel, maccie adverteert ook met I’m loving it terwijl dat grammaticaal nergens op slaat. Maar is toch jammer haha.

2 likes

Maar must wordt toch ook gebruikt als regel. Must take off shoes, must not run with scissors, students must listen to the teacher

Nou is ouder worden ook niet echt een opgelegde regel dus daar heeft mijn wijsneuspunt eigenlijk niks mee te maken :nerd_face:

1 like

Oja klopt, maar idd ook niet van toepassing hier.

1 like

Ik vond haar gezeur eigenlijk heel erg meevallen. Had verwacht dat je veel meer pijn zou hebben. Misschien een rare gedachte, dunno. Maar het zijn in mijn ogen toch twee flinke ingrepen.

Ze heeft het ook over haar nieuwe boek, wat Torsotranen gaat heten. Daarin gaat ze schrijven over haar lichaam na de zwangerschappen en over de reden dat ze voor deze operaties heeft gekozen.

Na dat vorige boek van haar wat rechtstreeks uit de jaren '50 leek te komen ben ik benieuwd wat ze ons nu allemaal te vertellen heeft.

4 likes

Ik vind haar zo irritant :roll_eyes: ze deed op haar blog altijd alsof ze de verheven koningin der veganisten was maar ik zag haar regelmatig in een café in Rotterdam cheesecake eten

4 likes

Ik vond haar ook altijd erg irritant, maar laatst was ze te gast in de podcast van Damn Honey en toen vond ik haar eigenlijk best leuk overkomen, dus nu ben ik weer neutraal.

5 likes

Cheesecake is ook weleens veganistisch, dat zie je er niet aan af :nerd_face:

7 likes

@Twijfelaar Dat weet ik maar deze was dat niet :crazy_face:
@NoTime @supermercado Ik heb haar niet lang gevolgd, dat was het beeld wat ik van haar had en ik wist niet dat ze daar gewoon eerlijk over was, mea culpa :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik vond het juist wel knap dat ze toegaf dat ze het had onderschat. Vond het zelf iig niet vervelend overkomen.

Wat ik mij afvroeg: ze zegt in de comments zelfbetaald, maar ik zou zweren dat ze eerder vermeldde dat het idd spon was? Want ik dacht nog “aah balen dat je dan zo verplicht bent alles te filmen”. Of had ik het echt verkeerd begrepen??

1 like

Ik vond dit een hele goede video

17 likes

Uit verveling weer eens een vlog van Jamie gekeken maar fakking grappig als die kinderen ineens thuiskomen terwijl ze mac zit te eten. Eerste wat ze zegt: ze gaan mn nuggets opeten!

9 likes

Misschien lukt het als ze iemand kunnen vinden die even negatief is. Min keer min = plus

4 likes

Vind haar normaal wel echt leuk maar dit was ook zo een saaie vlog. Halve vlog bestond uit beelden waarop ze hard loopt.

Dit lijkt me echt het aller stomst aan kinderen hebben: dat je niet meer in privé ongezonde dingen kunt eten tenzij ze slapen.

18 likes

Kijk jij andere vlogs dan ik? Al haar vlogs bestaan uit 50% hardlopen en 50% Tuurtje :+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4:

20 likes

Jaa, Kristen heeft echt een paar hele goede videos! Ben het niet altijd helemaal eens met haar toon maar vind het echt goed dat ze onderwerpen bespreekt die veel andere (duurzame) youtubers vermijden.

1 like

Ik heb het programma nog nooit gezien, maar als je een match krijgt, ga je dan ook echt trouwen? Of kun je er nog onderuit haha?

2 likes

Ik dacht dat Sanne het niet leuk vond dat ze steeds besproken werd… Waarom geeft ze zich dan weer op voor zoiets?

1 like

Omdat ze dan op nationale tv kan zeggen dat ze youtuber van het eerste uur is en zo meer kijkers hoopt te trekken. Alles voor de vieuws he.

3 likes