Nee, over het algemeen is het wel veel hardlopen, maar soms zie je nog andere dingen tussendoor. Dat vond ik hier heel weinig.
Haha die tekst eronder, sure.
Haha wat een liegpeuk
Iemand hier die ook Lily Pebbles volgt? Ze is bevallen van een dochter Grey Luna. Moet echt wennen aan de naam Grey.
Volgens mij leest ze de titelpagina
Edit: sorry vooroordeel. Het is het voorwoord denk ik
Nou niet echt een houding om lekker comfortabel een boek te lezen inderdaad hahah
Jenna Marbles blijft leuk!
Aaah ik ga kapot, die weet ook niet van ophouden!
Als ik me ontevreden voel over m’n leven ga ik altijd even een kwartiertje haar Twitter lezen. Valt het opeens allemaal best mee.
Ik vind Noor de laatste tijd zo veranderd. Ze lijkt zo’n heel strakgetrokken gezicht te hebben. Ik kan het niet goed verwoorden maar zo nep ofzo…
Ik vind Noor echt verschrikkelijk tegenwoordig. Heb haar ook al een tijdje geleden ontvolgd. Zo onsympathiek, arrogant, vol van zichzelf en gemeen. Nav dat filmpje met Nina Warink, (die ik overigens ook vreselijk vind) helemaal. Echt 2 nare meiden en dan zo nep reageren nog op Dee, bah
En ze gaat al zo vaak weg!
Ik vind haar heel onsympathiek en irritant. Hoevaak in een vlog zegt ze wel niet dat haar haar lelijk is en een slechte huid. En altijd dat gepluk aan haar haren.
Haar haar is ook wel echt verpest door al dat blonderen en steeds extensions zetten
Hmmm ze zette laatst ook op Instagram dat ze voor een lang weekend naar New York was met vrienden. In mijn ogen heel decadent, maar ook nog echt slecht voor het milieu, maar goed een week gaan is natuurlijk even vervuilend (qua vliegen), maar toch vond ik het iets heel geks hebben.
Ohh maar ik dacht precies hetzelfde! Haha.
Ik snap Sanneke hier wel, de #notallmen is behoorlijk irritant :’)
In de discussie over feminisme vind ik het inderdaad irritant omdat het irrelevant is en afleidt van het (belangrijke) punt dat er gemaakt wordt.
In dit geval gaat dat niet echt op. Sanne doet gewoon een heel generaliserende uitspraak over mannen, die puur op haar eigen ervaring gebaseerd is.
Scarlet en Joyce hebben de laatste tijd de gewoonte om midden in de vlog ineens een superrandom verhaal op te gaan hangen. Dat je je echt afvraagt waar je naar zit te kijken, maar het mondt altijd uit in spon / een samenwerking / zooi die ze opgestuurd hebben gekregen / een kortingscode.
Volgens mij denken ze dan zelf dat ze een heel mooi bruggetje maken, maar ik vind het zo irritant.
Zij beroepen zich er juist altijd op dat ze (als één van de weinige influencers) het échte leven laten zien. Ik weet niet hoe zij zich het echte leven voorstellen, maar van die geforceerde sluikreclame steeds past daar niet helemaal bij.
Als er iemand veel spon heeft, zijn het die twee wel. Zo irritant! Ik kijk daarom de vlogs ook niet meer eerlijk gezegd.