Vanavond komt de aflevering van gevaarlijkste wegen met Monica op tv, waarvoor ze een paar maanden terug voor in Uganda was. De aflevering is met Remy Bonjasky, ik ben benieuwddd
Kijken jullie weleens Iris Nijboer? En wat vinden jullie van haar? Ik vind haar shoplogs echt hét toonbeeld van een koopzieke maatschappij haha, hoe ze aan het webshoppen is en casual van alles in haar mandje flikkert. (Ik ben jaloers, wou dat ik het geld had om het achteloos uit te geven). Denk wel dat ze veel terugstuurt, want zie haar wel vaak dezelfde outfits (outjes) dragen. Ook vind ik haar manier van doen zo intrigerend. Zo blij, hyper, druk en dan die opmerkingen als ‘Lekker outje’ (outje = outfit) en ‘Naar de Zaarrr’ (Zara) en ‘Berschhh’ (Die is niet zo mogelijk om te raden nu).
Ik heb haar een paar keer voorbij zien komen op m’n homepagina, en dat waren inderdaad letterlijk allemaal shopvideo’s met designernamen in de titel… Ik hou wel van shopvideo’s, maar heb bij haar echt het idee dat het alleen maar gaat om hoeveel geld ze heeft, dus ga naast de 2 video’s die ik ooit van haar zag nooit meer iets kijken.
Vandaag stond er op instagram ineens een post van hen waarin ze beweren dat Scarlet Joyce hier vandaag mee verrast heeft. Uiteraard ook weer met een heel spontaan verhaal erbij!
Ik vind haar als persoon en haar stijl heel leuk! Alleen die mega shoplogs etc hoeft van mij ook niet.
Ik begin toch echt te geloven dat Noor en Monica bonje hebben. Dit weekend waren zij en andere moeders met een Duits automerk naar Disney #SPON Monica postte een story met dat ze “the best time ever” had met allemaal mensen à la Danique en Kae Sutherland getagd, maar Noor niet
Edit (toevoeging van het volgende): Monica was alleen in de eerste story van Noor getagd, maar daarna ook niet meer te bekennen. Iemand de vlog van Noor gezien? Komt Monica daarin voor? Misschien maar even zelf kijken
Hmm dat is wel vreemd ja. Monica was laatst nog wel op het verjaardagsfeestje van (BABY) olivia.
Nee alleen Bibi zat bij Monica in de auto, ze waren verder niet samen te zien. Denk idd dat ze niet meer met elkaar omgaan
Receipts:
- Vanaf 7:39 noemt ze wie er mee zijn, maar Monica wordt niet genoemd.
“Allemaal super leuke mensen dus op deze trip” Hehehe, maar nog steeds geen Monica. - De rest van de vlog ook niks van Monica te zien.
Ik dacht dat Bibi en Monica “zussen” waren?? Sneu voor Bibi dit.
Op het fleekday event laatst waren Sander en Bibi er wel maar Noor was niet mee want ze was ‘‘ziek’’ (in de vlog niks van te zien dat ze ziek was)
Pure speculatie: zou het iets te maken hebben met dat monica en danique dat sieradenmerk hebben opgezet terwijl noor al iets soortgelijks had?
Ik denk dat ze misschien ruzie hebben gekregen door het pyjamamerk dat ze toen hebben opgericht. Aangezien je daar nu helemaal niets meer over hoort. Misschien iets met geld, aangezien veel ruzies daar uiteindelijk mee te maken hebben. Monica had een pyjama uit hun collectie toen toch ook op United Wardrobe gezet. Dat doe je ook niet als je trots bent op het merk.
Hahaah wow is dat zo? Dat is wel echt schaamteloos ahah. Jammer dat we hier waarschijnlijk toch nooit achter zullen komen
Is waarom hebben Monica en Noor ruzie het nieuwe waarom hebben Cynthia en Mascha ruzie? De vraag der vragen.
haha maar daar zijn we ondertussen toch al wel uit?
En ik heb het idee dat dit bij monica ook al vaker is besproken. Alleen dan met andere personen. Dasha. Amber. Etc.
ik vraag me nog steeds af wat er tussen maan en anna is gebeurd
en ik vind het ook stom van mezelf dat ik me dit afvraag LOL
GATVERDAMME ECHT GATVERDAMME.
Wat ziet Annic in haar man? Wat een walgelijk (#$U#$ vent is dat zeg. Ik kijk deel 2 van de Q&A en hij is zo onverschillig naar haar en zit er echt bij omdat het moet. En bedankt zou ik denken
Waar ik me ook aan erger is dat zij een vraag opleest (een vraag die bedoeld is voor die galbak) en dan direct antwoord geeft of al antwoord namens die galbak geeft. Bluh. Wat een stel zeg. Ik zou echt niet met ze willen ruilen.
Monica zit nu in De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld.
Nou nou, beetje overdreven niet? Jij hoeft er toch niet mee samen te wonen? Je hoeft er niet eens naar te kijken.
Kae (looooove haar en Loua) had wel stories gedeeld met Monica erin. Vroeg met me ook af inderdaad!