Nee ik kijk er niet meer naar . Vroeger keek ik wekelijks op de zondagochtend naar haar vlogs, maar nu niet meer. En het viel me op hoe vervelend ik ze nu vind. Erg jammer, want vroeger had ze een gunfactor.
Ik heb echt nooit meegekregen dat die bevriend waren.
Nee same, haha heb wat gemist geloof ik
ben helemaal gaan terugscrollen op haar insta haha maar de laatste foto zie ik ongeveer eind 2017 en maan reageerde met ‘to the moon and back’
maar naar mijn herinnering waren die toch dikke mik snap er niks van
misschien is mijn mysterie dan bij deze gwn opgelost
Als je insta moet geloven is Anna dikke mik met de hele influencerwereld.
Ik kreeg inderdaad het idee dat die relatie heel transactional was (om maar even in Tati en JC termen te blijven). Maan kon relevant blijven door in Anna’s videos te verschijnen en Anna kreeg weer meer clicks door van de populariteit van Maan gebruik te maken
Volgens mij hetzelfde met Nikkie Tutorials toch? Zij waren echt een kliek met een paar van die mensen erbij (Linda Hakenboom enzo). Volgens mij heeft Anna intussen haar pijlen gericht op weer de jongere generatie.
Noor heeft de comments met vragen over haar en Monica bij haar laatste vlog verwijderd.
Deze gast reist door de voormalige Sovjet-Unie met een klein budget, hij is zo grappig, en komt altijd hele interessante mensen tegen. Echt leuk, zon inblik op landen die je amper kent. Maar hij houdt het wel lekker luchtig en neemt zichzelf en de lokale cultuur niet té serieus, hij maakt ook vaak Parodieën zoals deze.
Ik open mijn youtube en wat staat er als eerste tussen mn aambevolgen. Dat Mas en Greg van de svooter zijn gevallen.
Youtube you are so salty.
Ik kijk nu die video en krijg een reclame over mensen die het plastic opruimen in de zee in -je raad het nooit- Bali
Kan iemand mij helpen?
Ik heb ooit vlogs gezien van een meid met hele grote opgespoten lippen. Ze heeft een zoontje en laat veel aan zichzelf doen. Op haar insta stond dat ze plastischechirurgiereizen naar het buitenland (Turkije?) verzorgt.
Ik kom er maar niet op en word er gek van dat ik er niet op kom… misschien iemand hier?
Ik weet wie je bedoelt ja, volgens mij begint haar naam met een e, heb je weinig aan haha sorry.
Je weet meer dan ik
@Lula @Enthusiasm ik hoop zo dat iemand het weet. Anders lig ik vannacht te denken en te denken haha
Je bent een held! Hoe heb jij dit zo snel gevonden? Ik zat me suf te zoeken hahaha
Ik wist dat ze op haar IG foto’s van liposuctie geplaatst had, dus toen ben ik op liposuctie + Turkije + instagram gaan zoeken. En ik wist dat ik niet rustig zou kunnen eten tot ik het gevonden had hahaha
Je bent echt een detective!
ooooh ze lijkt op zoveel mensen tegelijk, ik vind het tot nu toe een combinatie van monica geuze en amanda balk (zit die eigenlijk nog in de gevangenis?)
ik wist wie het was maar helaas was iemand me voor