Het ging hier laatst over kringloopshoplogs en hoe duurzaam het is als je dan alsnog heel veel koopt
Nu vind ik de tweedehands shopvideo’s op zich in het niet vallen bij deze chick haha, jemig
Het ging hier laatst over kringloopshoplogs en hoe duurzaam het is als je dan alsnog heel veel koopt
Nu vind ik de tweedehands shopvideo’s op zich in het niet vallen bij deze chick haha, jemig
Ik vind het sowieso knap als mensen veel kringloopkleding kunnen kopen, want ik vind nooit leuke kledingstukken?
Volgens mij verkoopt zij veel door op Depop. En koopt (zover ze laat zien in haar video’s) verder niks in normale winkels.
Maar ja, ze houdt wel van shoppen haha
Ooooh joh ik dacht dat zij zelf ook vast zat. Een tijdje geleden zag ik dit voorbij komen
maar eigenlijk nooit meer wat over gehoord.
Ja B&B is geweldig. Ook als hij een oud vrouwtje en haar zoon weer een keer bezoekt en een kutend moet lopen met laarzen, plastic tasjes en een bijl.
Hahahahaha ja
Je bent wel echt vet als je een radioactief gebied binnenwandelt met twee tassen vol boodschappen om een oma die daar in The middle of nowhere woont te bezoeken en te verassen met heel veel eten. Ook dat er gewoon wilde beren rondlopen. In de ene laatste aflevering bezoekt hij een hele oude man met Parkinson en die man woont daar helemaal verlaten van de wereld, iedereen om hem heen is dood. Zulke heftige onderwerpen soms, maar hij geeft er altijd dan toch nog een draai aan, hij laat je echt hele andere werelden zien tussen het bizarre door.
Of die keer dat hij op straat een man tegenkomt, hij die man vraagt om hem de stad te laten zien en dat die man hem dan meevoert naar een begraafplaats. Dat hij dan wodka meeneemt en ze dronken worden met een Tsjetsjeense oudsoldaat, die Twee mannen dan ruzie krijgen omdat de ene stiekem Engels blijkt te spreken. Dat de eerste man hem dan niet meer vertrouwd omdat hij denkt dat hij een Amerikaanse spion is.
Of dat hij met een tienergang op stap gaat en hij denkt dat ze hem gaan beroven maar dat ze dan eigenlijk diep in een moeras een lied voor hem gaan zingen.
Het zijn echt zulke leuke filmpjes om te kijken, ben het opnieuw aan het bingen.
Dit klinkt echt heel interessant, ik ga kijken!
Ik vind die filmpjes veel leuker dan wat die standaard youtubers doen met hun uitgekauwde challenges of vlogs op hun luxe vakantieoorden. En ook gewoon dat die al die onbekende mensen lekker aan het woord laar en niet alles om hem draait zoals Logan Paul , ook al is hij ook een daredevil, maar dan in de positieve betekenis van het woord. Maar zijn persoonlijkheid maakt uiteindelijk het succes. Ik ben nu echt dankzij zijn filmpjes meer geïnteresseerd geworden in de voormalige Soviet-landen.
He wat leuk Nina Warink gaat een serie maken in een pyjamaatje vanuit het bed met diverse gasten. Wat origineel zeg, nog niet eerder gezien
Wordt het ook een podcast? Dat zou helemaal verrassend zijn!!
Kan ze dan niet beter een podcast maken in een naaktsauna. Lekker ondeugend en brutaal hihi
Jeetje.
Ze reageert overigens in de reacties ook op het feit dat ze er regelmatig doorheen praat. Dat ze hem zo graag wilde helpen.
Ik vind de vlogs over het algemeen leuk en interessant. Maar dat is een biecht, denk ik.
Monica had een hele gezellige en chille groep in Disney, namelijk met Pepijn en Coco en Kae en Diego.
Maar Kae was met Noor???
Oh en ze doet blijkbaar mee aan vier handen op een buik, lijkt me serieus wel leuk met haar
Hahaha ik zit net dit gedeelte uit de vlog te bekijken. Ze wil volgensmij echt iets duidelijk maken hoor haha omdat ze letterlijk iedereen behalve Noor opnoemt.
Ik ging dat filmpje dat je eerder postte eens kijken, maar vond dat niet heel boeiend.
Maar nu ik dit zo lees moet ik het een tweede kans geven, dit klinkt geweldig!
Ik dacht dat ze meedeed aan “Bevallen met” op TLC
Doet ze ook
Ja bij haar kun je echt zien dat haar huid schade heeft opgelopen al die jaren.
Ik moet aan de aflevering van Community denken. No Ghosting!