Daarin gaan ze een cursus pottenbakken volgen maar ze mogen absoluut niet de scene uit Ghost met Patrick Swayze en Demi Moore nadoen.
Ik heb door het forum zo vaak zin om Community nog eens helemaal terug te kijken. Iedere keer als die pizzagif weer voorbijkomt moet ik er ook aan denken. Ik ga maar eens uitzoeken of ik dat ergens online kan kijken ofzo.
Het is echt een underrated serie samen met Parks & Recreation!
En Friends is overrated (there i said it).
Het is lang geleden dat ik het gezien heb, maar ik vond het geweldig!
Parks & Recreation staat (door het forum) al een hele poos op mijn lijstje, maar ik heb het nog niet gezien.
En Arrested Development!!!
Dat vind ik echt cool! Beter dan gewoon een lading mokken van aliexpress bestellen en laten drukken
jaaaaa dat is zo geweldig!!
<3
Het was leuker geweest als ze zelf mokken zouden hebben gekleid in de vorm van een paar borsten en die mok dan Wil en Tiet noemen. Dat zou echt hilarisch zijn.
Ik heb ooit een keer een cursus keramiek gedaan met zo’n draaiplaat en kan het iedereen aanraden, zo leuk!!
En bekers in de vorm van een kont dan. Bil en Tien.
Mij lijkt het ook super leuk en ontspannend maar wel heel lastig. Wat heb jij gedaan en geleerd tijdens je cursus?
Ik kijk nu de video van Alwin over een dag lang slechtste reviews testen, en hij begint met “ik heb al een half jaar een idee, wat nu inmiddels door iedereen al uitgevoerd is” en ik vind dat zo’n dooddoener. Of had die video eerder gemaakt of suck it up en zeg gewoon dat je het een leuk idee vond maar doe niet alsof je het wiel hebt uitgevonden.
Hahaha naar mijn idee doet hij echt altijd zo
Warm water uitvinden
Ik vond overigens dat ie echt zo liep te zeiken in die video. Doe het dan niet als je toch alles kut vindt en de humor er niet van inziet.
Ja, maar geef hem eens ongelijk. Bij veel filmpjes van Nederlandsd YTers wordt er beweerd dat het idee van een ander gejat is. Dan kan je jezelf beter maar van tevoren verdedigen ipv daarna.
Ah top dankjewel, ik ga eens kijken!
Ik was eerst best wel “negatief” merkte ik over dat Jamie Li zich cosmetisch liet opereren, maar ik merk dat de manier waarop ze het deelt en hoe ze zich kwetsbaar opstelt mijn mening best wel verandert. Ze vertelde in haar vlog bijvoorbeeld dat ze er echt heel moeilijk over kan praten omdat ze er zo onzeker over was en deelt nu in haar stories een eerste na-foto en twee before-foto’s waarbij ze ook aangeeft hoe onzeker ze erover was. Ik vind het heel oprecht overkomen en rot voor haar dat ze zich jarenlang zo heeft gevoeld
Ik zag ook niks geks aan z’n kapsel :’)
Ja, mee eens! Ik was een beetje op haar afgeknapt en had het nieuws over haar operatie alleen hier meegekregen. Kwam vandaag toevallig langs haar stories en vond het heel knap dat ze dit -waar ze blijkbaar zo onzeker over was- op deze manier deelde. Blijft wonderbaarlijk dat iemand ergens zo onzeker over is, terwijl het anderen misschien niet eens opvalt (ik vond haar figuur in kleding namelijk voorheen al prachtig). Ook wel een reality check voor mezelf dat onzekerheid heel goed tussen je oren kan zitten, als in dat wat mij stoort aan mezelf anderen misschien niet eens opvalt/juist mooi vindt