Same. Vooral na het zien van die flap extra huid rond haar buik begrijp ik het iets beter. Dat lijkt me echt heel vervelend, is ook niet weg te sporten/dieten.
Wat een onzin video van Thomas en Rutger, waar ze alles gaan kopen wat de persoon voor hun afrekent. Alsof hij die iphone niet gewoon terugbrengtâŠ
Ja of die video van Rutger dat 'ie in 1 dag op en neer gaat naar Berlijn met het vliegtuig omdat dat moet volgens de abc challenge. Echt belachelijk
dat zijn echt videoâs waar je veel geld mee kan verdienen dus dan kom je mooi in een financiele, vicieuze cirkel (groot voorbeeld hiervan is MrBeast)
Nee, dat is er niet echt af te trainen want het is geen vet maar een stukje overtollige huid.
Hilarische mok van Wil, Goudlokje!
De negatieve effecten van een huidflapje hebben wegen denk ik niet op tegen de positieve effecten van kinderen krijgen hoor
Dat sowieso niet, maar als je ervoor al moeite hebt om je lichaam te accepteren kan ik me wel voorstellen dat dat als de laatste druppel voelt, hoe enorm veel je ook van je kinderen houdt.
Anyway, ik vind cosmetische ingrepen altijd wel een moeilijk iets. Je zou het niet moeten doen om aan de eisen van maatschappij te âhoevenâ voldoen en ik vind het kwalijk hoe normaal een operatie in een gezond lijf is geworden, alsof het niks is. Maar als iets je al zo lang zĂł ontzettend ongelukkig maakt, van jezelf houden als je bent na zoveel jaar nog niet is gelukt en je de kans krijgt om zo je levenskwaliteit te verbeteren⊠ik weet het niet. Ik zou het ook wel overwegen denk ik, maar dat is ook omdat wat ik wil veranderen me enorme fysieke pijn geeft. Moeilijke kwestie iig
Serena Verspon is op zoek naar een sponsor voor een campingbedje, zie stories.
âDe prijs maakt me niet zoveel uitâ.
Dat is ook niet iets wat iedereen standaard heeft na het krijgen van kinderen, misschien een kleine geruststelling!
@Jauregui nee precies! Ik kan me ook herinneren dat jamie wat zwaarder was een paar jaar geleden en veel is afgevallen. Dan houd je ook makkelijker vel over.
Ja dat weet ik nog bij Kay! Misschien leek het inderdaad zo omdat ze kleiner is, vond dat toen al zo opvallend.
Denk dat heel veel mensen daar anders over denken
Ik snap dat sommigen er zelf heel erg onzeker van worden/bang zijn om âzoân flapjeâ te krijgen maar het is toch eigenlijk van de zotte dat we zo geĂŻndoctrineerd zijn dat we niet gewoon trots op ons lichaam kunnen zijn maar ons druk maken over dat soort dingen. Altijd, maar ook nadat je een mens uit je vagina hebt geperst.
Ik geef de maatschappij de schuld hoor, niet jullie en ik zou er zelf ook moeite mee hebben maar ik vind het wel heel erg dat âweâ zo denken.
Ik ook, en dat is ook mijn probleem met cosmetische chirurgie. Iedereen die zegt âdat ze het voor zichzelf doenâ wat uiteraard niet waar is, want als je niemand had om je te beoordelen, waarom zou je dan in een verder gezond lichaam laten snijden. Waarschijnlijk zou je zoân huidflapje dan zelfs niet lelijk vinden.
Ik vind daarom cosmetische chirurgie of ingrepen in zijn totaliteit (ook lipfillers bijv) doen ook indirect schadelijk voor anderen, want vermeende imperfecties worden zo steeds meer taboe/iets om voor te schamen dan gewoon een variatie van normaal. Daardoor wordt acceptatie ook steeds lastiger, terwijl je met acceptatie meer bereikt dan met aanpassing.
Ik kan me ook hartstochtelijk ergeren aan mensen die dan zeggen: goed dat ze het gedaan heeft, omdat ze zo onzeker was/het voor zichzelf deed/ander in mijn ogen non-argument. Ik vind het een uiting van een toxische en intolerante samenleving die je alleen verder in stand houd door jezelf te gaan aanpassen naar een inmiddels onbereikbaar ideaalbeeld. Het ideaalbeeld nu is niet eens meer natuurlijk. Maar misschien moet dat in impopulaire meningen-topic.
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken, want normaal ben ik echt voor dat mensen lekker moeten doen wat ze zelf willen, maar ik denk dat ik het wel met je eens ben.
Ik voelde dit al heel lang zo maar kan het nooit zo goed onder woorden brengen naar andere toe. Jij hebt het voor mij perfect en duidelijk verwoord heb er even een screen van gemaakt (zonder je naam) voor een volgende discussie, en/of om nog een keer na te lezen.
Ik heb vrij dunne lippen en dat vond ik nooit zo heel erg mooi. Maar sinds iedereen (die ik kijk op YouTube) onderhand lipfillers heeft en ik het bij de meeste echt niet mooi vind ben ik er helemaal van afgestapt.