Ik doe alleen mee met de discussie en geef mijn mening. Ik gaf slechts een voorbeeld ik snap dat er een spectrum is van wat normaal is.
Met deze inhoudelijke reactie kan ik overigens meer dan met zo’n flauwe gif, dank je.
Ik doe alleen mee met de discussie en geef mijn mening. Ik gaf slechts een voorbeeld ik snap dat er een spectrum is van wat normaal is.
Met deze inhoudelijke reactie kan ik overigens meer dan met zo’n flauwe gif, dank je.
Zelfbruinen, plamuren, selfies maken, photoshoppen, etc.
Ik vind dat vandaag, met de verkiezingen, de influencers zich ook wel eens extra zouden moeten laten horen. Zonder #spon maar met het gebruiken van hun bereik. De opkomst is altijd al zo laag, daar kan echt makkelijk wel wat extra aandacht voor komen. (Of ze zelf nou daadwerkelijk gaan stemmen of niet)
Ja ik had het ook even aangeklikt nav de opmerkingen hier erover, haha die twee lijken mij ook vreselijk, Robert omdat hij me echt dodelijk saai lijkt en Annic komt over als zo’n typisch figuur dat altijd voor haar man spreekt met “WIJ vinden dit, WIJ houden daar niet van”
Ach ieder zn ding!
Die video van Annic en Robbert is voor mij de perfecte reminder van hoe ik níet en nooit wil worden. Ze vult werkelijk alles voor hem en als hij al een mening heeft die haar niet bevalt, dan weet zij het beter.
Haha ja, durf het eens om nee te zeggen!
Probeert ie wel trouwens als annic hem vertelt wat hij denkt, lekker kort “nee.” “Nee?” “nee.” En dan praat ze er gewoon overheen “wij wel”
Heeft iemand die man wel eens zien lachen trouwens?
Edit: ow nee niet als you should smile more bedoeld maar pff wat komt ie suf over
Edit2: om hem het voordeel van de twijfel re geven ga ik er maar van uit dat ze echt een privéleven hebben dat veel gezelliger is dan wat ze hier tonen haha
Willemijn van wilvantien deelt een post op haar Instagram dat ze is beïnvloed door andere influencers die het als spon deden.
Damn, ik krijg anxiety als ik naar die Q&A van Annic en de KLM piloot kijk. Hij zit daar zo tegen zijn zin in, doe het dan gewoon niet. Ik vind hem ook helemaal niet aardig?? Maar de minions in de comments kijken er kennelijk met heel andere ogen naar. Iemand noemt het zelfs “ongedwongen”… Say whaaat??
Edit: ik kijk nu naar deel 1
En daarbij denk ik dat degenen die wel zo’n flap hebben dat toch niet echt van de daken schreeuweb. Dus wie weet ken je wel heel veel vrouwen die dat hebben zonder dat jij dat weet.
Dat ik steeds “vrees” voor dat Robert een woede uitbarsting krijgt omdat hij kennelijk zo ontiegelijk tegen zijn zin mee moet doen aan die video. Zijn hele houding naar Annic toe vind ik niet fijn om naar te kijken. Ik ben ook na 12 minuten (met veel scrollen) gestopt
omg heb ook helemaal zin gekregen om op te ruimen nu haha
maar heb al zo veel weggedaan laatste tijd
zo veel kleding heb ik niet eens joh
Zoella heeft net een story gedaan, hoop dat dat in de UK mensen aanspoort om te stemmen
Maar mijn punt is: als het in de natuur voorkomt, “hoort” het dus toch ook op die manier te gaan? Er is toch niet maar 1 manier?
Zo kun je ook zeggen dat homoseksualiteit niet hoort, omdat dat niet de norm is. Nee, maar het komt voor in de natuur dus hoort het er ook bij. Je houdt wel heel erg vast aan de norm zo en dat is nou precies wat zoveel vrouwen onzeker maakt.
Ik vind het zo raar dat zo veel mensen verbaaasd zijn over die buik correctie van Jamie. Zij is de vrouw die altijd in corrigerend ondergoed door het huis aan het huppelen is om altijd sexy te zijn voor haar man. Ik vind het totaal logisch dat ze het doet, want een buik waar twee kinderen in hebben gezeten en niet zo strak is als die van een 15 jarige is echt niet sexy genoeg.
Ze heeft een foto van de flap in haar insta story gezet omdat ze niet wil dat het voor altijd ergens op internet rond zwerft, maar dat was een paar dagen geleden
Hier laat ze het met kleding aan zien op 5:20
Ik heb het gezien in de story en ik snap wel dat ze er wat aan heeft laten doen. Alain legde het in de vlog ook wel duidelijk uit, het is net als bij iemand die veel gewicht verloren heeft en overtollig huid heeft zitten.
En ik vind Jamie prachtig, maar zelf zou ik er ook moeite mee hebben. Ik heb al moeite met m’n flubbertje en dat stelt niks voor eigenlijk.
Daarnaast lijkt het me ook gewoon pijnlijk. En je word er continue mee geconfronteerd.
Nja, lekker onduidelijk verhaal maar ik begrijp haar keuze wel. Hoop in ieder geval dat ze er zelf heel gelukkig mee is en ze zich straks lekkerder in haar vel (ha!) kan voelen.
Dit vind ik medisch omdat het (denk ik) belemmerend is in het dagelijks functioneren.
Kleine borsten bijvoorbeeld is niet belemmerend. Ik had vroeger ongeveer 5 vriendinnen met kleine borsten (waaronder ikzelf) en 4 daarvan hebben het laten opereren. Ik ga daarom enorm nadenken en voel me steeds meer een rariteit want schijnbaar is het iets om onzeker over te zijn? Daarom vond ik de post van @damnatio zo treffend.
Misschien weet iemand dit: kun je na een buikcorrectie überhaupt nog een kind krijgen? Ik meende dat ze ooit eens zei ooit nog een derde te willen, bij voorkeur een meisje (zucht)
Ondanks al Lotte haar disclaimers heb ik haar vlog dit keer niet gekeken en ga dat waarschijnlijk de komende tijd ook niet doen. Ik vind het zo raar dat zij haar leven stopzet omdat haar hond loops is.