Ik ook. Love Jamie, Alain, Lenny & Kaytje. Heel die shitstorm die ze over zich heen heeft gekregen na één ministukje uit haar boek (#danmaakjemaarzin) vond ik ook echt onterecht. Of is dat vloeken in de kerk op dit forum?
Ja!
Mee eens! Vooral omdat er overal van maximale waarden/kcal wordt uitgegaan, terwijl er ook veel mensen zijn waarvoor de minimale juist belangrijker zijn…
Vloeken in de kerk in 2019.
Het ging ook niet alleen om een zinnetje, maar meerdere dingen.
Ik ook, met dochterlief. Maar ik film het niet, ik zet het niet op internet en ik ga ook niet achterlijk tegen een boot aanrijden.
Ik reageer dus heeeel af en toe bij best “kleine” bloggers die op het eind van een artikel afsluiten met een vraag. Dus uitnodigen om te reageren. Dan antwoord ik en stel soms een vraag terug. En dan soms wordt er niet terug gereageerd en dan voel ik me echt beledigd altijd. Vaak zijn er dan max 3 reacties en ik vind het echt (onterecht) stom haha
Ja, Aimee laat Bali van zo’n leuke en andere kant zien alsnog wil ik er niet heen, maar zij maakt er echt iets van!
Eens! Hou sowieso al echt van Aimee, en die Bali vlogs zijn inderdaad echt veel betere kwaliteit. Vind haar youtubekanaal echt underrated haha. Mascha vind ik al jaren niet interessant meer.
Het was mij nog niet opgevallen, maar daar zeg je wat…
Helemaal met je eens
Vooral haar reactie erop is wat mij stoorde. Vond ik zo zo jammer. Maar we zijn het langzaam samen weer aan het proberen, heb haar gisteren na een jaar weer gevolgd op insta.
Hahaha ja het is ook wel begrijpelijk hoor, dat je het vergeet! Beetje hetzelfde als whatsappberichten die je wel leest en in je hoofd beantwoordt, maar niet daadwerkelijk stuurt
Zucht. Ik dacht: ah interessant artikel over identiteitsfraude en documenten niet zomaar bij het afval gooirn.
Totdat ik naar beneden scrollde en ze een shredder ‘aangeschaft’ heeft van CoolBlue
Wtf wat heb ik gelezen…
Sorry ik kom weer even terug op aanbevolen hoeveelheden. Want bedrijven bepalen toch zelf wat ze als 1 portie zien? Vaak wordt kitkat als voorbeeld genomen, dat er 2 (of 4 bij die grote) reepjes in zitten maar dat een portie altijd maar de helft van zo’n verpakking is. Dat is dan toch totaal niet logisch? Zo kan je ieder tussendoortje wel op de verpakking iets neerzetten maar zolang de inhoud zelf niet wordt aangepast (dus 1 reepje kitkat) geef je als bedrijf toch nog niet het goede voorbeeld.
En over het Songfestival van Bonnie: omg ik ergerde me dood. Ze waren continu door de muziek aan het roepen. Niemand luisterde naar elkaar. O god.
De nieuwe video van Diana “my self-care morning routine” vond ik opzich leuk om te kijken tot dat ze “crueltyfree” wel heel overdreven naar voren brengt.
Oh man, ja sommige mensen hebben hier echt geen oog voor. Ik had een familielid dat op de dag van het overlijden van mijn oma in haar huis verscheen met een t-shirt met Lucifer en de tekst SATAN IS HERE.
Weet jij hier toevallig meer van of hoe bedoel je dit?
Ah oke, ik begrijp het. Ik snap ergens wel wat ze bedoelt maar uiteindelijk heeft de man ik kwestie (of vrouw, vice versa) altijd een keuze…