Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Mijn luiheid. Denk dat volgers me saai zouden vinden als ik de hele dag op de bank hang lig te vreten en niks te vertellen heb haha.

21 likes

Gelukkig maar, ik hoopte altijd al voor Nina dat ie in het echt niet zo als in zijn filmpjes zou zijn. Man, ik zou gillend gek worden dan.

Dit idee heb ik ook altijd van Gio wanneer ik iets van hem voorbij zie komen, altijd zo overdreven en hyperactief, terwijl hij in het echt volgens mij een hele rustige en verlegen jongen is

1 like

Ik ken in NL ook best wat studenten die een kamer delen. Wel van verenigingshuizen. Het principe is dat hoe ouder je wordt hoe fijner de kamer. Maar dat is vooral verenigingen natuurlijk, niet zoals in VS waar het zo ongeveer standaard is.
Voegt weinig toe maar wilde ik even gezegd hebben.

2 likes

Fixed that for you. Al vind ik de huismuts best leuk om te kijken soms, maar die stukjes trek ik slecht haha

8 likes

Dat ik het hardste lach om m’n eigen grappen.

4 likes

Ik denk altijd dat ik een veel te saaie ā€œvertelā€ stem zou hebben. Dus dat mensen uberhaupt niet naar m’n videos zouden kijken omdat ik zo dood klink. En om dat proberen te compenseren zou ik waarschijnlijk een overdreven presentatie stem opzetten, wat dan weer onnatuurlijk overkomt. Nee, vloggen is niks voor mij.

2 likes

Ja dit zou ik ook hebben. Ik heb best goede humor maar ik moet ook altijd enorm lachen om wat ik zelf zeg. En dat is totaal niet boeiend om naar te kijken lijkt me.

2 likes

Ooh ja eerst moest ik alleen de stukjes van Willem (al dan niet in onderbroek en te veel close up), maar nu ook al de stukjes van een camerageile Pip. Dat geschreeuw can’t handle :persevere:

3 likes

Ik ben Vlaams en mijn mond trekt een beetje scheef als ik praat haha.

4 likes

Ik heb grootse plannen waar niets van terecht komt omdat ik chaotisch ben en geen overzicht kan houden en dat verlamt me, maar ik denk dat mensen dat interpreteren als luiheid.
Ik kan heel betweterig kijken als ik dingen vertel. Mijn vader doet dat soms ook en ik vind het dan zo irritant dat ik m eigenlijk in zn gezicht wil slaan dus ik zou het wel snappen.
Ik vind mn stem niet te doen, maar ik heb nog steeds vrienden dus misschien valt het wel mee.
Ik zou niet interessant genoeg zijn want al die rare challenges vind ik echt een beetje jammer. Ik ben niet dom genoeg om mensen zich slim te laten voelen en niet cringeworthy genoeg dat mensen me kijken om zich aan me te ergeren en zich beter voelen (hoop ik)

Als enige pluspunt denk ik wel dat ik met Mn zusje samen kan vloggen want we zijn hilarisch samen en hebben al meerdere keren verzoek gekregen om bijvoorbeeld onze vakantie samen te vloggen. We willen alleen allebei niet gezien worden met een camera op jezelf gericht de hele dagen want dat is gewoon best sneu.

5 likes

Oh dat wist ik niet! Ik ken ook best veel mensen in verenigingshuizen maar allemaal met een eigen kamer. /verwend.

Haha ja echt! Beetje overdreven inderdaad zo halfnaakt je nieuwe asmr video aankondigen.

Mooi foto hoor, niets op tegen, maar als ik zo’n foto openbaar online gooide, kan ik mijn baan in het onderwijs wel op mijn buik schrijven.

Alleen het idee dat de kinderen en ouders zo’n soort foto van mij zouden zien, en/of erover zouden beginnen op school, krijg ik al nachtmerries van haha.

10 likes

Ik denk dat voor mij en mijn baan het zelfde zou gelden maar ik vind dat eigenlijk super stom. We moeten echt af van het idee dat je minder professioneel bent als je in je vrije tijd naakt laat zien.

26 likes

Ik ben net even gaan kijken op de insta van iamtheknees maar ik had het veel erger verwacht? Ze is nog bedekter dan de gemiddelde bikinifoto op insta :woman_shrugging:t3:

4 likes

Sowieso vind ik asmr echt iets vies seksueels hebben :woman_shrugging:t4: hoe ze over die microfoon wrijft en dan die geluiden erbij hahaha nee ik vind asmr niks maar dit al helemaaaal niet

11 likes

Pics or it didn’t happen jongens!
Ik vind het geen mooie foto (die rode lipstick is me net te veel denk ik) maar goed hij hoeft natuurlijk niet op mijn feed te staan.

4 likes

Ik weet niet waarom maar zo’n foto van Denise kan ik wel hebben

2 likes

Ik kan me nog steeds vermaken met hun aflevering bij De ochtendspits van de Volkskrant. Zo hyper-zelfbewust. Vooral ook in vergelijking met de andere video’s uit die serie. (Weet niet of 'ie al eerder gedeeld was, want stiekeme meelezer.)

12 likes

Ohhh wauw ik cringe echt hard gedurende de hele video haha. Heb net ook ff andere uit die serie gekeken, maar ik denk dat Rachel alle vragen vooraf wilde weten en toen al antwoorden heeft bedankt ofzo? Bij de rest vind ik het meer over komen alsof ze niet wisten wat voor vragen er kwamen en ze daardoor een stuk minder geacteerd reageerden?

4 likes