Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dit is ook echt een soort kruisverhoor zo, weet niet of dat t format is, maar ze geeft alleen maar hele korte antwoorden

2 likes

Ooooh wat een irritante filmpjesreeks is dit. Heb net ook even vergelijkend onderzoek gedaan en ik vind die van Rachel idd het ergst, maar de andere filmpjes niet veel beter.
Het kruisverhoor is idd onderdeel van het format, de vragen zijn elke keer nagenoeg hetzelfde. Het zou me verbazen als iemand ze níet van tevoren te horen had gekregen.

Hoe bedenk je het ook, random ochtendspits van bekende mensen, zo nep

2 likes

Jaa zij is leuk. Die van haar valt me nog het meest mee.

2 likes

Nou nou grace, jij bent dus geen ochtendmens.
Ben je al lang wakker?
Heb je hulp met schoonmaken?
Hoe zorg je voor balans in je leven?

24 likes

Ik dacht eerst dat dat plastic bord met die boterham en die plastic beker van haar waren, haha.

2 likes

Ik vind hun leven wel echt goals, zo liefdevol en rustgevend om te zien. Ionica vind ik sowieso ontzettend leuk en ze kan zelfs wiskunde interessant maken? Hoe?

7 likes

Ik moest hierom lachen want Rachel benoemt in het filmpje dat Pip naar de opvang gaat, ze een oppas en een schoonmaakster hebben, dat zij en Willem de taken heel goed verdelen en dan is haar ‘geheim’ een positieve mindset.

51 likes

Vind dit filmpje ook echt interessant! Weet iemand nog soortgelijke mensen/filmpjes met een beetje leuke wetenschappelijke info?

3 likes

Ik denk dat als je zoekt op oratie dat je wel ver komt! En anders de universiteit van Nederland.

1 like

Iets voor FF’ers?

3 likes

Is dat met of zonder knakworsten. :wink:

4 likes

@Flamoes @grace bedankt voor de tips! Haha ja de TedxTalks vind ik zeldzaam interessant, maar de Universiteit van Nederland filmpjes ga ik inderdaad eens vaker kijken! Ben twee keer bij de opnames geweest, zeker een aanrader! Leuke sfeer ook

2 likes

Drinkt ze nou echt cola light bij het ontbijt? Wauw haha

18 likes

Ja ik dacht ook huh zie ik dat nu goed. Maar wel tof dat ze dat gewoon laat zien als dat bij haar ochtend hoort

2 likes

Anna Nooshin betaalt Romy wel heel goed dat ze een 1558,- kon huren en nu een woning heeft gekocht!

20 likes

Ja dat dacht ik ook al ja! En ook nog kunnen leven daarnaast natuurlijk. Ben benieuwd naar haar nieuwe huis.

Een smoettiebol

3 likes

Haha heerluk!

Hahaha jaa zo instaperfect en politiek correct allemaal.

“Wat is verboden in huis”
Onaardig toen tegen anderen.

Willem doet constant onaardig tegen Rachel :roll_eyes::grimacing: gelukkig heeft ie voor het filmpje wel een knot in dat ongewassen haar gedaan, maar het is allemaal real en spontaan hoor!

23 likes

Volgens mij heeft Ionica daar toen zelf iets over gezegd op Twitter (dat ze dat niet altijd deed, maar wel vaker). Sowieso deelt ze daar vaak leuke/interessante dingen vind ik. Haar man maakt volgens mij ook zelf die Rietveld meubels en lampen in hun huis. Ergens jammer dat die twee dan weer geen YouTube video’s maken.

6 likes