Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

omg dit gifje was mijn grootste nachtmerrie op egf, @Lula was jij dat toen nou hiermee

2 likes

Jezus zoveel? Daar heb je een hypotheek voor een huis van 5 ton voor.

1 like

Very dankbaar dat ik hier mag wonen - ik kots van deze zinssamenstelling. Echt whyyyy very? Why?

31 likes

Ik stoor me echt aan de uitspraak van die interviewster in beide filmpjes, vooral de manier hoe ze ‘ochtend’ en ‘s ochtends uitspreekt: oggent

Ironisch dat ik zelf ook why gebruik in plaats van waarom.

Nog steeds irriteert Mascha’s zin mij :upside_down_face:

3 likes

Ik vond dit wel een leuke video van Sophie

En jemig zo trasy allemaal haha
8 likes

Mas is gewoon dankbaar dat we Cynthia even flink afzeken. :clap:t3::clap:t3:

10 likes

Ik heb me kostelijk vermaakt met het kijken van deze video, en ik ben enigszins opgelucht dat ze alles terugstuurt

Toch dubbel om zulke content te maken want je weet op voorhand dat je troep bestelt

Maar dan moet je die hypotheek wel kunnen krijgen.

2 likes

Niet hetzefde!

Langs boerderijen moet je pedal to the metal rijden, niet omkijken en plankgas over elk kind dat uit de gewassen komt rennen.

Levensadvies dit, oké!

19 likes

Klopt, maar vrije sector huur kan even streng zijn qua wat je kunt huren.

1 like

Wou dat ik het lef had gehad dit in mijn middelbare schooltijd te zeggen tegen sommige meiden. Te herkenbaar dit gifje helaas.

1 like

Haha dit is overduidelijk een rip-off van Vogue’s 73 Questions :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Dit slaat toch werkelijk nergens op. Waarom heeft ze het steeds over misgunnen (succes niet mogen vieren)?! Zij is nog inconsequenter dan Sanneke, joh.

Vind het zo irritant dat sommige vloggers zo tikken met hun tong of tanden tijdens het vertellen van een verhaal. (tussendoor)
Valt mij vooral heel erg op bij Josh en bij Monica.
Is dit iemand nog meer opgevallen? Hoor dat ‘normale mensen in het dagelijks leven’ niet echt doen. Of is het iets uit de randstad?

1 like

Die rekening…

1 Spa rood 2,90
1 karaf prikwater 1,95

:thinking:

Ze heeft 7 mensen in dienst???

5 likes

Mijn vader zei altijd prikwater en ik nu ook :grin:

Wat een vreeeeselijk interieur dit, Mi Gado.

2 likes

Zou je die muurschilderingen en halve dierentuin aan printjes er ook bij krijgen?