Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

heel verhaal in de vlog van mascha vandaag dat ze iets eigenlijk niet durft te zeggen en een rolmodel is soort van maar dat ze zich niet goed voelde bij potato head na een combinatie van ibuprofen en drank en ik dacht heel de tijd dat ze ging zeggen dat ze ipv een ibuprofen per ongeluk een xtc-pilletje ofzo had genomen en ze zich daarom zo slecht voelde maar nee was echt gewoon ibuprofen

anticlimax

5 likes

Ik zag gisteren dit super schattige filmpje op het kanaal van Ellen Fisher. En vanochtend realiseerde ik me ineens dat Gregor ook precies zo doet en praat. Can’t unsee. :tired_face:

17 likes

O mijn God je hebt gelijk

Haha ja echt, hoe dan haha :’)

Heb wel wat geleerd in de video m.b.t. rekenen, dat 11 x 22 is: 2+2 = 4 & dan zet je die 4 tussen de 2’en in. Dan krijg je 242. Mind = blown & ik ga mij direct inschrijven hier bij de plaatselijke basisschool.

19 likes

Ja dat is wel een beetje jammer inderdaad. Maar ik heb wel het idee dat hij heel graag dit wilde filmen dus het is niet alleen voor de spon gedaan. En volgens mij heeft ze al meerdere video’s gemaakt die door dit product gesponsord zijn. Altijd wel met een prettige manier erin verwerkt wat je makkelijk kan doorspoelen

Ik vind hem ook een beetje Casey

Ik heb het filmpje niet gezien, maar de logica van dat schuingedrukte stuk ontgaat me denk ik, haha.

1 like

Ik dacht dit toevallig gister ook, hij was ook op haar verjaardag dit weekend.

4 likes

Ohh als dit klopt zou ik dat echt leuk vinden voor ze! Toen ze laatst met zn vieren waren (Bonnie en Nick erbij) in Bonnie’s vlog, zat ik al te denken of dat iets zou kunnen zijn.

1 like

Hahah jaa ik dacht dit ook al inderdaad. Vorige week kwam ze ook voorbij in zijn stories.

Haha love it
tenor%20(1)

34 likes

Lisa?

1 like

Dit is Lisa! Vriendin van Bonnie

8 likes

Ik weet dat ik me hier niet mee zou moeten bemoeien maar als Alwin een vriend van mij was zou ik er toch wel wat van vinden hoor. Een heel ding maken van ‘aan jezelf werken’ en ‘zelf gelukkig worden’ etc. en dan zo snel weer met iemand zijn strookt toch niet echt met elkaar? Of ben ik nu super zuur?

1 like

Normaal had ik er denk ik ook niets van gezegd hoor, maar omdat hij zijn hele ‘verandering’ proces met ons deelt viel het me op.

Maar hij werkt dan toch al aan zichzelf vanaf december? Moet het perse dan minimaal 6 maanden tot een jaar ofzo duren voordat je dan weer mag daten?

Edit: ik denk dat je prima aan jezelf kan werken en dus met iemand kan zijn. Geloof zelf ook niet echt in dat het eerst mentaal 100% goed met je moet gaan voordat je een relatie aan kunt gaan.

21 likes

Ja jullie hebben ook gelijk. Voor mijn idee was het overigens veel korter @Daantje maar dan nog zou het niet uit moeten maken denk ik. Het lijkt mij nooit gezond om ‘van de ene relatie in de andere relatie’ te springen als je niet goed in je vel zit maar ik doe nu duizend aannames en weet er eigenlijk niet zo veel van.

1 like

Beetje moeilijk om uit te leggen maar heeft er mooie vlogs over gemaakt, vind ik zelf dan, dus ik zou zeggen; zeker waard om te kijken als je benieuwd bent.

(Haha nu klink ik als een reclame maar ik vind het echt een toffe serie.)

5 likes

In welke video zijn ze samen te zien? Ik zie het niet echt voor me, maar zou echt heel leuk voor ze zijn!

Hij heeft heel duidelijk aan zichzelf gewerkt door met zijn angsten bezig te gaan, een cursus daarvoor te doen, elke dag naar buiten en wandelen en daarmee angsten overwinnen, hij is gaan sporten omdat hij dat nodig vond.

2 likes