Wat doet Saske tegenwoordig eigenlijk?
Ah dit vind ik echt een super lieve comment dankjewel!
Saske werkt in de festival wereld nu, volgens mij is ze heel gelukkig waar ze nu is! Veel gelukkiger dan een half jaar geleden in ieder geval.
Vind het wel leuk om te zien hoe beide Saske en Alwin duidelijk beter af zijn los van elkaar.
Ik heb de smaakt 't video gekeken, maar ik voel 'm eigenlijk echt niet?
Nee ik ook niet, denk dat ze gewoon vrienden zijn hoor
Ik zie Alwin eerder in de friendzone zitten, vind ze niet echt bij elkaar passen
Maar die lasagne slaat toch helemaal nergens op.
Die video van wil en tien. Neefje Jim van 7 maanden komt een aantal keer vol in beeld voor langere tijd maar zodra Maik eraan komt, dan moet er snel zo’n rondje overheen geplakt worden zodat we zijn gezicht niet zien. Dat vind ik zo apart, waarom dan je zus en neefje niet ook gewoon beschermen?
Een before en after filmpje over een Toekan die Toupac heet.
En dat krijg ik als aanbeveling nadat ik allemaal van die sorority horrority filmpjes had gekeken. Maar schijnbaar is er dus ook een markt voor toekantjoepers?
Precies dit. Ik zou dan ook hem niet herkenbaar in beeld brengen. In de reacties onder de video staat dat haar zus het geen probleem vindt.
Wat ik ook vreemd vind is dat ze niet consequent is, want Maik is in dezelfde video ook vaak wel herkenbaar in beeld: als hij achterin de auto zit, als ze eten klaar maakt in de keuken zit hij in de achtergrond in de tafelstoel.
Zojuist besefte ik me het volgende toen ik keek naar het kettinkje van de Huismuts met de P van Pip in haar vlog;
Ze had natuurlijk Pip al en heeft nu Rosie erbij gekregen.
Pip en Rosie. P en R.
PR
OMG, mind is blown… 
Ik snap m niet?
Ik denk dat ze doelt op Public Relations. Een influencer die haar kinderen PR noemt is wel heel erg voor de hand liggend.
HAHA die zoon van Jamie Li op 22:24
“Echt een leuk zomer outfitje” Heel schattig en mega cringy tegelijk. (Zegt zij dat vaak? Want dan praat hij haar natuurlijk gewoon na.)
Haha precies!
(Uiteraard ben ik weer eens de enige die dit wel grappig vind.
Zeker bij zo’n spon-zieke ‘influencer als Rachel)
Ik denk dat het meer ook het feit is dat ze een flinke operatie heeft ondergaan. Het is altijd maar de vraag of het resultaat naar wens is en of er geen complicaties zijn.
Dus niet zozeer dat dat broekje past maar gewoon dat ze na lang wachten en veel pijn eindelijk ziet waar ze het voor heeft gedaan.
Ik vond dat juist een mooi moment. Liet echt zien dat ze er voor de operatie enorm mee strugglede en dat ze er nu toch wel heel gelukkig mee is. Het zat blijkbaar heel diep.
Ik denk dat die twee beiden een negatieve invloed op elkaar hadden. Alwin hing heel erg aan Saske, dat was voor hun allebei niet fijn lijkt me. Ze zien er allebei nu gelukkiger uit dan toen ze samen waren ja!
Ze staat gewoon op het perron? Omdat ze reacties kreeg dat het gevaarlijk was omdat mensen dachten dat ze letterlijk op het spoor staat, heeft ze het in de reacties en stories het uitgelegd.
Snap ik inderdaad. Ze staat zeg maar helemaal aan het einde van het perron waar je gewoon mag komen. (Vaak zijn daar ook die rookpalen geloof ik)
Hahah ja dat heeft zij wel vaker vind ik. Vaak als ze erg toelichting over moet geven krijg ik dat gevoel. Bij dit, maar laatst ook die hele disclaimer aan het begin van een vlog over die honden mbt het loops zijn etc.