Wellicht is het ooit al besproken hoor, maar wat heb je er als blogger (Shifra in dit geval) aan om een foto van je kind te posten, met als bijschrift ‘niet reposten please’?
Als je iets op internet slingert, staat het op internet en heb je 0 controle over wat een volger doet met zo’n foto. Heb haar dat al vaker zien doen maar ik snap het niet.
Het is me vaker opgevallen dat jij ervoor openstaat om nogmaals naar je mening te kijken of hoe je dat verwoord hebt en dat je dan vaak terugkomt met nu ik er meer over nadenk kijk ik er anders tegenaan, dat vind ik tof van jou.
Edit: niet om het herzien per se, maar dat je bereidheid toont tot zelfreflectie hier bedoel ik, dat valt me op en vind ik cool.
Omg dit denk ik al sinds ik ze samen zie in vlogs! (Weeeken/maanden geleden). Dacht dat ik de enige was die er meer in zag.
Zij is echt mn girlcrush
Ik snap ook echt niet wat zij nou wil want soms probeert ze in vlogs en video’s heel erg om het gezichtje van haar kind niet in beeld te brengen en soms plaatst ze ineens wel weer foto’s of filmpjes waar ze volop in beeld is. Trek gewoon een lijn en hou je eraan, denk ik dan.
Ja die van mij ook! Ze heeft zo’n fijne, gezellige vibe om haar heen van wat ik in de vlogs van Bonnie en op insta zie.
Wat doet Saske tegenwoordig eigenlijk?
Ah dit vind ik echt een super lieve comment dankjewel!
Saske werkt in de festival wereld nu, volgens mij is ze heel gelukkig waar ze nu is! Veel gelukkiger dan een half jaar geleden in ieder geval.
Vind het wel leuk om te zien hoe beide Saske en Alwin duidelijk beter af zijn los van elkaar.
Ik heb de smaakt 't video gekeken, maar ik voel 'm eigenlijk echt niet?
Nee ik ook niet, denk dat ze gewoon vrienden zijn hoor Ik zie Alwin eerder in de friendzone zitten, vind ze niet echt bij elkaar passen
Maar die lasagne slaat toch helemaal nergens op.
Die video van wil en tien. Neefje Jim van 7 maanden komt een aantal keer vol in beeld voor langere tijd maar zodra Maik eraan komt, dan moet er snel zo’n rondje overheen geplakt worden zodat we zijn gezicht niet zien. Dat vind ik zo apart, waarom dan je zus en neefje niet ook gewoon beschermen?
Een before en after filmpje over een Toekan die Toupac heet. En dat krijg ik als aanbeveling nadat ik allemaal van die sorority horrority filmpjes had gekeken. Maar schijnbaar is er dus ook een markt voor toekantjoepers?
Precies dit. Ik zou dan ook hem niet herkenbaar in beeld brengen. In de reacties onder de video staat dat haar zus het geen probleem vindt.
Wat ik ook vreemd vind is dat ze niet consequent is, want Maik is in dezelfde video ook vaak wel herkenbaar in beeld: als hij achterin de auto zit, als ze eten klaar maakt in de keuken zit hij in de achtergrond in de tafelstoel.
Zojuist besefte ik me het volgende toen ik keek naar het kettinkje van de Huismuts met de P van Pip in haar vlog;
Ze had natuurlijk Pip al en heeft nu Rosie erbij gekregen.
Pip en Rosie. P en R.
PR
OMG, mind is blown…
Ik snap m niet?
Ik denk dat ze doelt op Public Relations. Een influencer die haar kinderen PR noemt is wel heel erg voor de hand liggend.
HAHA die zoon van Jamie Li op 22:24
“Echt een leuk zomer outfitje” Heel schattig en mega cringy tegelijk. (Zegt zij dat vaak? Want dan praat hij haar natuurlijk gewoon na.)
Haha precies!
(Uiteraard ben ik weer eens de enige die dit wel grappig vind. Zeker bij zo’n spon-zieke ‘influencer als Rachel)