Ik denk dat het meer ook het feit is dat ze een flinke operatie heeft ondergaan. Het is altijd maar de vraag of het resultaat naar wens is en of er geen complicaties zijn.
Dus niet zozeer dat dat broekje past maar gewoon dat ze na lang wachten en veel pijn eindelijk ziet waar ze het voor heeft gedaan.
Ik vond dat juist een mooi moment. Liet echt zien dat ze er voor de operatie enorm mee strugglede en dat ze er nu toch wel heel gelukkig mee is. Het zat blijkbaar heel diep.
Ik denk dat die twee beiden een negatieve invloed op elkaar hadden. Alwin hing heel erg aan Saske, dat was voor hun allebei niet fijn lijkt me. Ze zien er allebei nu gelukkiger uit dan toen ze samen waren ja!
Ze staat gewoon op het perron? Omdat ze reacties kreeg dat het gevaarlijk was omdat mensen dachten dat ze letterlijk op het spoor staat, heeft ze het in de reacties en stories het uitgelegd.
Snap ik inderdaad. Ze staat zeg maar helemaal aan het einde van het perron waar je gewoon mag komen. (Vaak zijn daar ook die rookpalen geloof ik)
Hahah ja dat heeft zij wel vaker vind ik. Vaak als ze erg toelichting over moet geven krijg ik dat gevoel. Bij dit, maar laatst ook die hele disclaimer aan het begin van een vlog over die honden mbt het loops zijn etc.
Ergens snap ik wel dat ze een disclaimer gaf ivm haar loopse hondje, omdat ze best wel vervelende reacties kreeg of van die goed bedoelde comments die best wel betweterig overkwamen, alsof ze het niet goed deed. Kan me voorstellen dat je dan een toelichting wilt geven zodat het niet meer gebeurd. Maar dat zie ik sowieso wel vaker bij bepaalde youtubers dat ze die verantwoordelijkheid voelen om er nog iets van te zeggen. Was ook pas vaak bij Rebecca Denise, die is nu zwanger en als ze dan iets at of wat dan ook was het meteen ââja dat mag je helemaal niet als je zwanger bent blablaââ Dan denk ik echt, waar bemoei je je mee? Dus ergens snap ik wel dat Lotte daarom uitleg gaf erover zodat er onder de reacties geen gezeik meer komt.
Ohh ja dat snap ik ook hoor, dat ze die disclaimer gaf. Het ging mij meer om het feit dat ze bij zulke dingen vaak een belerende toon heeft vind ik.
Ik had die reacties bij Rebecca ook gezien inderdaad. Over dat ze geen sushi mag eten etc. Echt waar bemoeien mensen zich mee.
Ja dat is soms wel inderdaad haha
Ik vind het eigenlijk best dom om als je zwanger bent sushi te eten, en al helemaal om dat dan ook nog online te gooien voor al je volgers? Is toch vrij algemeen bekend dat het zeer wordt afgeraden om dat te eten tijdens zwangerschap. Als je dat dan per se toch tegen de adviezen in wilt eten, plaats het dan op zijn minst niet online.
Volgens mij, maar correct me if I am wrong, wordt het afgeraden in verband met het eten van rauwe vis wat gevaarlijk kan zijn. In de video gaf zij dan ook expliciet aan dat zij geen rauwe vis at (stond ook niet op tafel) maar alleen de groente sushi of met gefrituurde garnaal geloof ik.
Ah ok, volgens mij is het idd ook vanwege de rauwe vis, dus dan is het een ander verhaal. En al helemaal als ze het zelfs specifiek aangeeft⊠Thanks voor de verheldering!
Vanavond komt de eerste aflevering van Bevallen Met op TLC. Programma waar Monica aan meedoet
Zit ze ook al in de eerste aflevering?
Op tvgids.nl staat het een beetje vaag, ik maak eruit op dat in elke aflevering de verschillende moeders aan bod komen. Niet 1 aflevering per moeder dus.
Die ze hadden gemaakt, bedoel je? Die zag er namelijk echt very smerig uit haha. Snap wel dat die niet zo lekker was.
(Edit: na de discussie hieronder snap ik waarom ze het heeft gepost. Vind het nog steeds stom, maar dat terzijde.)
Ik vind dit echt zo typisch. Zat deze video te kijken van Bram de Wijs die uitgebreid praat met Willem over zijn aseksualiteit (hij heeft dus geen behoefte aan seksueel contact). En mevrouw sanneke - die dag in, dag uit zit te miepen op twitter dat allerlei mannen haar ongevraagd seksueel benaderen op tinder - vind dit dan wel een leuke comment om te plaatsen� Je zou hem doen, leuk voor je. Maar hij jou niet want dat heeft ie net in een video van een uur uitgelegd. Waarom zou je dat dan nog commenten?
Oh lol ok dan heb ik niks gezegd sorry. Maar vind het nog steeds een stomme opmerking uit haar mond.
Oepsie heeft Bram nou een video-idee van master content creator Sanneke gestolen?