En vrouw? Hebben we iets gemist?
Iemand toevallig de nieuwe vlog van queen of jetlags bekeken en die wil delen wat ze eindelijk bekend kan maken? 
Ik denk het feit dat ze een boek heeft geschreven?
Haar boek en nakd collectie⊠
Is zo poef uit de bloemkool gefloept denk ik 
Oh ik vind de Huismuts vlogs echt niet meer om aan te zien met dat gegil de hele tijd. Vreselijk 
Wooow Selma Omari is jarig en krijgt een dikke auto van Boef. + allemaal designercadeauâs van haar vrienden. Bizar
zag ik ook, echt weer een ultiem voorbeeld van een wereld/hun wereld waar ik me totaaaal geen voorstelling van kan maken. in de zin dat ik me niet kan bedenken hoe het is om zo te leven en dat allemaal zo te willen :â)
Ja dat hele feest die aankleding enzo. Ik zou me gewoon ongemakkelijk voelen haha maar dat is ook omdat ik niemand ken die zo uitbundig zijn verjaardag zou vieren
Instagrammers mogen hier toch ook besproken worden?
Wat is nou dat het doel van die Bydanie die elk halfjaar een kliekje met (upcoming) influencers en populaire meiden meeneemt naar het buitenland om 4 dagen extravagant te doen en photoshoots?
Ik snap het oprecht niet.
Heb je de hele video gekeken?
Want daarin wordt gezegd dat hij het wel leuk vindt als mensen het met hem willen doen. Toch een ego ding ondanks zijn aseksualiteit en dan zegt Bram iets van âZeg het in de comments als je hem zou doen.â en dan zegt hij zelf: âJa laat het weten als je me zou doen.â
*oh spuit 11.
Ik vond Bram trouwens prima in de video. Beetje shade af en toe maar dat is toch vrij normaal in âgay cultureâ. (Ik weet niet zo goed of het generaliserend is als ik dit zeg/of ik dit mag zeggen maar mijn gay vrienden zeggen dit in ieder geval zo tegen mij hehe.)
Ik vind het heel goed dat hier aandacht voor is en er ook wordt besproken dat de âAâ in lgbtq+ altijd een beetje ondergeschikt is/het COC er ook niet echt wat mee doet.
Het zou vernieuwender zijn geweest als ze ergens in een park in een Nederlandse buurt op zoân wegwerpbarbecue enkele aardappels zouden poffen in aluminium met trendy kleding. Dan weer op een tropische bestemming poseren voor enkele merken.
Ik hoop dat ze er ook eentje doet over het zijn van een army-wife.
(Ook al ben ik zelf maar een simpele auditor-wife, kan altijd wel survivaltips gebruiken.)
Vroegah toen ik haar nog volgde gebruikte ze #armywife. (Mijn eerdere comment was ook gekscherend.)
In Amerika is dat vaak wel zo. Misschien omdat die vrouwen daar ook veel vaker moeten verhuizen met hun gezin voor hun man zijn werkzaamheden en de vrouw vaker thuis blijft. Steeds weer ergens anders een leven opbouwen. Dat je je dan meer identificeert met vrouwen die in hetzelfde bootje zitten. En lekker voorrang krijgen omdat je partner werkt/heeft gewerkt in het leger. Wij zijn daar gewoon veel te nuchter voor in Nederland 
Dat komt ook omdat Amerika een stuk groter is haha dus dan heb je eerder kans dat je moet verhuizen ipv dat je #armyman een uur eerder vertrekt met de auto.
Maar heeft haar man dan in het leger gezeten? Ik dacht dat hij bij de brandweer werkte.
Geen YouTuber (volgens mij) maar wel instagrammer: dappermaentje. Ik ben haar gaan volgen nadat ze een keer in een vlog van de Huismuts voorbij kwam. Maar zij heeft dus een dochtertje en die komt regelmatig in haar stories. Aan haar zie je duidelijk dat ze heel erg beĂŻnvloed is door vloggers en dat vind ik zo fascinerend om te zien. Ze zegt heel vaak dat iets âfashionâ is en legt haar outfit klaar voor de volgende dag en zegt dan: zo dit is mijn outfitje voor morgen,goed mam? Ik denk dat ze een jaar of 6 is? Heel apart maar blijf toch kijken 
Haar kinderen heten dus dapper en maen??
Zooo niet te doen inderdaad. Heb het idee dat zij haar kinderen echt extreem gebruikt voor haar insta-faam (en bestellingen van speen-maantjes⊠bij elke YouTuber met kind wel te zien geweest ook). Met al die showtjes van haar dochter. Lekker een grachtengordel bubbel ook, ugh.