Ik vond Bram btw zo onsympathiek in die video. Hoe hij daar zat, ook. Arrogant bijna.
Ik vermoed dat Fatima in de eerste zit. Zag een kort berichtje voorbij komen over haar kinderwens (die ze dus niet heeft).
Als je in een goede sushi tent zit waar ze dagverse vis hebben, kan je het prima eten als zwangere.
Ik ben stiekem best wel benieuwd in welk dorp of welke stad Mert en Teske zijn gaan wonen.
Ik heb dus een vermoeden dat dat kwam door die wijn haha. Die opmerking van “nou als ik sommige mensen hier op tinder zie vind ik mezelf toch wel ok” of iets in die richting. Je mag het best denken, maar zeg het nou niet. Zou best kunnen dat die jongen van die superlike de video gaat zien
Ja hij heeft al 2 boze reacties gekregen las ik :’)
En vrouw? Hebben we iets gemist?
Iemand toevallig de nieuwe vlog van queen of jetlags bekeken en die wil delen wat ze eindelijk bekend kan maken?
Ik denk het feit dat ze een boek heeft geschreven?
Haar boek en nakd collectie…
Is zo poef uit de bloemkool gefloept denk ik
Oh ik vind de Huismuts vlogs echt niet meer om aan te zien met dat gegil de hele tijd. Vreselijk
Wooow Selma Omari is jarig en krijgt een dikke auto van Boef. + allemaal designercadeau’s van haar vrienden. Bizar
zag ik ook, echt weer een ultiem voorbeeld van een wereld/hun wereld waar ik me totaaaal geen voorstelling van kan maken. in de zin dat ik me niet kan bedenken hoe het is om zo te leven en dat allemaal zo te willen :’)
Ja dat hele feest die aankleding enzo. Ik zou me gewoon ongemakkelijk voelen haha maar dat is ook omdat ik niemand ken die zo uitbundig zijn verjaardag zou vieren
Instagrammers mogen hier toch ook besproken worden?
Wat is nou dat het doel van die Bydanie die elk halfjaar een kliekje met (upcoming) influencers en populaire meiden meeneemt naar het buitenland om 4 dagen extravagant te doen en photoshoots?
Ik snap het oprecht niet.
Heb je de hele video gekeken?
Want daarin wordt gezegd dat hij het wel leuk vindt als mensen het met hem willen doen. Toch een ego ding ondanks zijn aseksualiteit en dan zegt Bram iets van ‘Zeg het in de comments als je hem zou doen.’ en dan zegt hij zelf: ‘Ja laat het weten als je me zou doen.’
*oh spuit 11.
Ik vond Bram trouwens prima in de video. Beetje shade af en toe maar dat is toch vrij normaal in ‘gay culture’. (Ik weet niet zo goed of het generaliserend is als ik dit zeg/of ik dit mag zeggen maar mijn gay vrienden zeggen dit in ieder geval zo tegen mij hehe.)
Ik vind het heel goed dat hier aandacht voor is en er ook wordt besproken dat de ‘A’ in lgbtq+ altijd een beetje ondergeschikt is/het COC er ook niet echt wat mee doet.
Het zou vernieuwender zijn geweest als ze ergens in een park in een Nederlandse buurt op zo’n wegwerpbarbecue enkele aardappels zouden poffen in aluminium met trendy kleding. Dan weer op een tropische bestemming poseren voor enkele merken.
Ik hoop dat ze er ook eentje doet over het zijn van een army-wife.
(Ook al ben ik zelf maar een simpele auditor-wife, kan altijd wel survivaltips gebruiken.)