Ik snap opzich wel wat je bedoelt, maar dan moet je ook heeeele obese mensen gaan bannen en waar leg je de grenzen etc.
In de omschrijving van de foto staat ook dat ze een plastische chirurg bedankt voor haar billen en blij is dat ze het nu eindelijk kan showen. Dus denk inderdaad dat ze een cosmetische ingreep is ondergaan.
Ik vind het echt bizar dat een lichaam zo kan groeien. Zelf nog nooit zwanger geweest en vind dit soort fotoâs echt indrukwekkend. Ik snap bijna niet waarom je buik niet gewoon ontploft.
Sowieso. Die buik is gewoon een huisje voor een minimensje. Echt heel bizar dat dat gewoon kan en de natuur âgewoon zo isâ!
Ik vind âwaauwâ„ïžâ en prima reactie onder deze foto. Wat mooi zeg!
Ik voel me bijna schuldig over dat mijn moeder er zo met mij bij heeft moeten lopen
Ik vind het haar van Jamie Faber altijd zo bijzonder. Ik snap die overkam niet. Waarom zou ze dat doen?
Ik had het over de reactie van claartje cliteur.
Oh wow als je erop gaat letten, lijkt wel een toupet, misschien een litteken dat ze wil verbergen ofzo?
Jaa inderdaad! Dat heeft ze al zolang ik haar volg en ook echt altijd, heb de neiging het goed te doen, volgens mij is het een haarstuk/pruik want ze heeft daar wel veel spon voor (net als josh)
Zal hij rugnummer 11 hebben als spuitgast. 
Ja geen idee. Ik zag wel een foto van haar zoontje die een dwarrel vooraan zijn hoofd heeft zitten. Misschien heeft zij dat ook wel en dat dit de enige manier is ofzo? Ik heb altijd zin om het haar in de war te gooien.
Ohhh wat erg dit. Die arme Sander.
Dit is de eerste keer dat ik iets van haar zie, maar ik vind dit zĂł zielig. Run, my friend, run!
Wie is dat meisje erachter?
Ze lijkt me écht niet aardig. Ik vond die Bibi altijd heel leuk, hoop niet dat ze een voorbeeld gaat nemen aan het leeghoofdige gedrag van Noor. Ik zou daar als man echt zo hard op afknappen.
Zijn dochter
Lekker voorbeeld. Samenspannen van ouder en kind tegen een ouder is zo toxisch.
Hahah kijken jullie hetzelfde filmpje als ik? Ik zie Sander die zich gedraagt als een klein kind met zân âik ben een man, ik heb complimenten nodigâ en nu ga ik lekker mân verhaal nooit meer vertellen. Ik zou ook denken: joe dan niet.
Ik zie het al een schreeuw om erkenning en gezien worden, tbh. Hij geeft haar serieuze feedback dat hij het echt niet leuk vindt om belachelijk gemaakt te worden om iets wat hij belangrijk vindt, maar ze gaat gewoon door. Hij bereikt haar helemaal niet, terwijl hij echt boos wordt.