Ja hoor, in de keuken op een krukje met de kinderen voor de tv zodat ik niet hoef te delen en ff rust aan m’n kop heb😂 (geen grap. Doe ik elke ochtend zo hahaha)
Tuurlijk, en dat is met alles zo. Voor de een is het makkelijker dingen los te laten als voor de ander. En er zijn écht wel dagen dat ik er ook doorheen zit en jankend de uren aftel tot m’n man thuis is. Maar een mommy burn-out vind ik echt een vreselijke term…
Ik heb geen zin om dit hele filmpje te kijken, wat is er gebeurd?
Misschien super off-topic maar ben wel benieuwd of je het anders zou willen. Zou je liever 1 of 2 (of meer) dagen van huis willen zijn als dat zou kunnen? Is het noodzaak dat je thuis zit of heb je echt geen keus? Ben even heel benieuwd, als je hier geen antwoord op wilt geven hoeft dat niet hoor.
Samenvatting
Ik heb psychische en lichamelijke problemen waardoor ik ben afgekeurd. Ik zou heel graag in de toekomst wel weer willen werken, maar wel pas als de kinderen beide maar school gaan.
Vind het eigenlijk heel fijn om thuis te kunnen zijn met de kinderen. Ondanks dat het af en toe rete zwaar is door mentale en lichamelijke struggles. Maar ik kan ze zien opgroeien, zie ze met de dag meer een eigen persoontje worden en mag alle belangrijke mijlpalen van dichtbij meemaken.
Dus ondanks dat het gedeeltelijk noodzaak is dat ik 24/7 thuis ben, ben ik er toch heel erg blij mee en weet ik dat dit niet vanzelfsprekend is bij veel gezinnen.
Veeg me op. Enzo in een brandweeruniform
Zo dat vind ik echt knap van je hoor. Ik heb zelf een dochtertje (1,5) en 20 weken zwanger van de 2e. Vind het heerlijk om tijd met haar door te brengen thuis, en zoveel mogelijk mee te maken van dr ontwikkeling, maar vind hele weken alleen met haar thuis zijn overdag best pittig (genoodzaakt nu omdat ik tijdelijk niet kan werken door een operatie).
Zou je niet 1 a 2 dagen kdv willen voor ze of vind je dat raar omdat je zelf thuis bent?
Waar
Hij mag mij wel komen blussen pfoe
Hij wordt met de dag lekkerder
Bas erbij
Wow sick. Ik probeer al een jaar haar video’s te vermijden omdat de inhoud me niet trekt, maar ze wel constant bij aanbevolen video’s staan. Afgelopen weekend toch maar deze storytime gekeken. Maar heeft ze nog een video waarin ze dit citaat (ongewenst zwanger) toelicht?! Ben wel benieuwd
Ja echt… Beter gaan ze of bij de politie of bij de brandweer. Hol mie tegen!
Classic. Ik blijf het een bijzondere manier van anticonceptie vinden, dat timen.
Super raar verhaal! Ik heb heel de video gezien maar wilde echt meerdere keren afhaken omdat ze zo slecht vertelde. Ergens vind ik het ook ongeloofwaardig. Te veel onzinnige details die er niet toe doen, te veel van de hak op de tak… Ik weet het niet. Aan de andere kant is het allemaal überhaupt zo vaag en als je hier een goedlopend verhaal van maakt en onzinnige details weglaat blijft er niets over
Ja mee eens! Ze verlaagt zich tot het niveau van die vrouw bijna.
Haha, wauw. What the fuck did I just read?
Ik moet zoooooo hard lachen om de nieuwe video van Jenna Marbles
Geen idee of dit hier al gepost was maar het instagirl stroopwafelgevaarte opent schijnbaar ook een winkel in Utrecht. De letters stonden al op de ruit. Hadden ze dat niet beter kunnen laten in Amsterdam in plaats hun zoete geluk te beproeven in Utrecht.