Ja ik zag pas een gesponsorde vacature voorbij komen op instagram
Zo leuk! Ik vind Enzo zijn vlogs zo leuk als Bas ook erin zit haha. Ik vind sowieso hun vriendschap ook mooi om te zien. Wel grappig hoe Bas ook steeds meer een bekende Nederlander begint te worden door Enzo zijn vlogs.
Eens, alles wat ze doen heb je ook al in Mascha dr vlogs kunnen zien, de vragen die Nina stelt zijn mega oppervlakkig en ik vind de dynamiek tussen hen ook 0. Ze lijken niet bepaald goede vriendinnen ofzo, erg geforceerd inderdaad.
Ik vind nina saai, maar mascha vind ik andermans videos altijd heel leuk haha, nu dus weer
Heel onaardig van me maar die Nina moet het toch gewoon van haar looks en vriend hebben? Want talent voor Youtube heeft ze volgens mij niet. Wat ik er van gezien heb. Saai, ongeinspireerdā¦
Dat filmpje over die aupair kwam ook in mijn aanbevelingen. Hoe gaat zoiets? Kan ze zelf een filmpje pluggen?
Oh ja want laat ons het goedkoop vernietigen van de planeet nog meer promoten
Die man die vanaf 16.43 aan het woord is lijkt toch precies op Rogelio uit Jane the Virgin?!
Sjee niet normaal idd ! Alleen zijn stem klopte niet, beetje jammer dit
Roggggggelio De La Vega
Hoe lukt het mensen om de videoās van sanne vloet te kijken, ik probeer het elke keer weer maar ze is zoooo saaaiiiii
Wat heeft ze twoday gedaan? Sorry, ik erger me zo aan die Engelse uitspraak van haar
Eens, ze heeft voor mij ook totaal geen gunfactor.
Deze manā¦
Jaaa dat ook inderdaad, terwijl ze toch al 1000 jaar in new york woont
Zo fascinerend, he. Wat een gƩk!
Ik vraag mij echt af hoe hij als docent was
Ik vind deze drama iets te grappig, die kingalert neemt alles zo serieus. Hoop dat zijn reactie dit keer wat korter dan 40 minuten is.
Het is altijd weer een teleurstelling!
Waarom vind ik dit leuk? Volgens mij is zijn doelgroep echt 10 jaar.