Een beroerde. Zeker weten, want hoe hij ook met zijn kinderen omgaat (zo’n filmpje dat hij zijn kind voor homo uitmaakt als hij speelgoed niet durft te stelen).
Wat, wtf man.
Ik ben nu de video aan het kijken hahaha
Vind dit soort videos altijd wel interessant (omdat ik binnenkort ook stop met de pil). Wel stom dat ze niet in gaat op wat voor anticonceptie ze nu gebruikt na het stoppen, daar ben ik juist altijd zo benieuwd naar.
Sorry
Zelf slik ik ook al jaren geen pil meer, gestopt na mijn vorige relatie en kan me eigenlijk niet herinneren of dat iets met mijn lichaam, libido of mentale gesteldheid deed. Wel weet ik dat ik er niet meer aan zou willen beginnen want ja: hormonen. Vaccinaties zijn gelukkig geen hormonen. (toch? )
Onze dochter komt ook niet online en vooralsnog gaat dat al 2,5 jaar goed. Ik plaats wel eens onherkenbare foto’s maar anderen doen dit ook niet dus dat is wel fijn. Als je duidelijk bent naar de omgeving, dan houden zij er vast rekening mee.
Enige waar je mee zit is wanneer je met je kind bij een openbare gelegenheid bent en er dan foto’s van je kind worden gemaakt en geplaatst. Daar kan je vrij weinig regen doen als ze het niet weg willen halen…
Oh ik vind Unnatural vegan echt zo leuk. Geen pseudoscience en zo. Zoek echt al superlang naar gerelateerde kanalen maar zonder resultaat
Scarlet is mijn spirit animal als ze die box gaat verven. ‘Ik heb geen roerstokjes dus ik gebruik rietjes, ik heb geen ding om de verf open te maken dus ik gebruik een mes en ik heb geen kranten om de boel schoon te houden dus ik gebruik een theedoek. En ik heb ook maar een kwast (voor twee kleuren)’.
Nienke is ten huwelijk gevraagd! Morgen komt een extra video van Res met de voorbereidingen en het daadwerkelijke aanzoek. Zo leukkkk
Zo grappig ook in deze vlog dat ze van te voren al zegt dat ze Res zo zenuwachtig vindt doen.
Ik vind dat je niks openbaar mag delen. Dus als je influencer bent met een openbaar profiel deel je niks. Een besloten profiel met alleen vrienden/familie als contacten vind ik anders. Je kunt dan wel iets meer delen maar nog steeds moet je oppassen. (Geen gênante dingen, geen bloot.)
Ik volg Shifra maar stoor me de laatste tijd zo, sinds stories hoe ze een foto of boomerang maken van dat ze iets lekkers eet. Zo zo nep, 4 of 5 keer zo’n overdreven yummm hoofd doen alleen voor de foto. En sindsdien valt het neppe, niet-spontane me zo op. Maarja dat geldt waarschijnlijk voor veel influencers
Ik wist niet eens dat er zulke zakken bestaan? (En ik heb een kat ) Maar die doe je als onderlaag op de kattenbak of hoe moet ik dit voor mij zien?
Ik ga dat eens proberen. Ben benieuwd of hij het niet stuk maakt haha
Ik denk wel dat ik graag wat foto’s zou delen van m’n kids later, maar daardoor zou ik ook geen influencer willen zijn haha. Dan kan ik gewoon een slotje op m’n account gooien en af en toe een foto, zonder dat 100.000 mensen meekijken haha.
Ik ben benieuwd hoe interiorjunkie dat gaat doen. Zij is net bevallen maar deelt bijv nooit haar man omdat die niet op social media wil, echt alleen haar interieur en werkdingen. Denk dat ze met hun kind dan ook wel voorzichtig willen zijn.
Heb ik ook niet. Maken ze kapot en ik vind het zonde van al dat plastic.
Je kunt toch ook een krant onderin leggen?
Nope! Wordt helemaal naar boven getrokken alsof het speelgoed is
Ook ik ben genoodzaakt tot de bonnie manier wat overigens prima werkt hoor imo
Wow, mijn nichtje zit Gamemeneer te kijken en hij is YouTubers aan het indelen (S True ofzo, snap ik niets van). Maar hij heeft King Alert hoog gezet want als hij hem laag plaatst krijgt hij een brief van zijn advocaat voor Smaad. Die King Alert heeft echt issues.
Wij delen alleen foto’s via WhatsApp en de ontvangers weten ook dat ze de foto’s niet verder moeten verspreiden.