Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Haha dit is zo raar om te kijken: ‘‘meeeet Maschaaaa, vannn Beautyglooos!’’ en dan beweegt ze, maar haar gezicht blijft precies uitdrukkingsloos :stuck_out_tongue:

2 likes

Lijkt mij dat dat vochtig en goor wordt. Ik was die bak wel gewoon af haha.

Ik vind het leuk dat Teske weer vlogt maar zo jammer dat het alleen maar over planten praat. Ik vind dat echt saai.

8 likes

Vandaag gingen ze naar de open boerderijdag van Campina en Shifra heeft het in AL haar instastories over de ‘boerderie’ hihaho grappig hoor. Ik vind haar zo cringy de laatste tijd. En nep idd.

7 likes

Wij doen er ook heen zak meer in, met het graven krauwde ze die steeds kapot. En het scheelt een hoop plastic, kleine moeite hem even af te wassen

2 likes

Zo inderdaad zeg. Heb de halve vlog overgeslagen omdat ik niet geïnteresseerd ben in haar plantenbaby’s en het zijn van plantenmoeder :nauseated_face: Ik vind het leuk voor dr dat ze iets gevonden heeft waar ze enthousiast van wordt, maar de planten van andere mensen boeien me echt 0,0.

6 likes

Iets anders dan de HBO serie Chernobyl maar ook entertaining. :slight_smile:

2 likes

Ik kan zo niks met dat gejank van Rachel. Man als iemand alles goed voor elkaar heeft zijn zij het wel. En alles benoemen wat je nog nodig hebt, deurklinken graag oud goud, een bal om op te zitten. Please koop lekker zelf je spullen i.p.v. dat gebedel.
Einde gezeur van mijn kant :grimacing:

16 likes

Sowieso hangt die vlog echt aan elkaar van sponmomenten, irritaaant

3 likes

Maar ze leven zo in het “hier en nu” dat het ze ook niet uitmaakt hun huurwoning later weer gewoon wit op te moeten leveren en passen daarom alles uitgebreid aan. Lijkt me heerlijk om zo in het “hier en nu” en “positieve mindset” te zitten, als dat betekent dat je maandelijks genoeg binnenkrijgt om een huur van boven de 2000 euro, een standplaats op Bakkum, een nanny/oppas en alle andere luxe te kunnen betalen. Ben echt klaar met al die influencers die met bakken met geld allemaal toch heel relatable proberen te zijn, meid je huur is meer dan een gemiddeld persoon in Nederland per maand verdient. Je bent zo bevoorrecht en nog om alles bedelen.

58 likes

Dit is precies waarom ik niet meer naar haar kijk. Oh zo holistisch, positiviteit, lekker met mn gezinnetje genieten van de kleine dingen. Tegelijkertijd zo intens materialistisch, alleen maar consumeren. Als het allemaal maar picture perfect is

33 likes

Dat ‘Amsterdamse’ accent van Wil. Ok.:roll_eyes:

5 likes

Jaa, zo irritant werd dit! Als ik een vlog keek, was het ook bijna een spelletje om te raden hoeveel spon dit zou bevatten. Al helemaal omdat ze soms weken niks post(te) en dan ineens een vlog met 5 sponmomenten ofzo. Alsof ze dan even wilde cashen.

Na die reis van 2 (?) maanden naar Bali, waren ze zogenaamd ook door al hun geld heen en toen konden ze ineens toch een maand later die stacaravan kopen/huren, want dat was echt zoooo’n grote droom.

9 likes

Aangezien ik toch aan het zeiken ben, ik vind de NY vlogs van Claire leuk maar ik word gek van de stemmetjes en typetjes. Vooral haar Duitse type:roll_eyes:

7 likes

ik vind het echt stom dat Clairelucia opeens reclame maakt voor producten tegen acne en onzuivere huid? hallo ze heeft altijd een prachtige huid?! en dan zijn er ook nog mensen die reageren met ; oh ik ga het kopen! :roll_eyes:

snap echt niet dat mensen in deze spon trappen? Overigens vond ik haar altijd super leuk maar is ze nu veranderd in een wandelend reclamebord, zo zonde. Ik heb bijna alle vloggers en influencers inmiddels ontvolgd door alle reclame en spon :woman_facepalming:t2:

7 likes

Haha ik kan nog wel genieten van al die planten, maar het feit dat ze namen krijgen en de uitleg over de uiterst serieuze naam in ultieme vocal fry, kan ik echt niet aan :persevere:

1 like

Haha zo leuk in die vlog van Rachel dat die kaasboer gewoon zegt: nou effe die camera weg. Ik wil naar je baby kijken.

24 likes

Ik heb de laatste weken een paar hete dromen over Enzo gehad en dit maakt het er niet beter op. :hot_face::hot_face::hot_face:

13 likes

Hier huismuts fan :raising_hand_woman:t4: Ik vind wel dat zij het echte leven laat zien juist, de discussies/irritaties/frustraties die zij met willem heeft zijn mega herkenbaar (en grappig). Heel veel vinden willem ook een botte lul maar ik vind het juist leuk dat zij dat laat zien. Evenals dat ze geen zin meer in seks heeft en hoe haar lichaam eruit ziet na 2 kindjes.

Als ik dan in de video zie staan bij willemijn: discussie met djurre en ik kijk dat dan denk ik wtf noem je dát een discussie?! Vind die twee niet de vergelijken. Willemijn doet alsof ze zogenaamd het echte leven laat zien maar dat wat ik zie noem ik niet het echte leven :joy:

8 likes

Geen idee dat dit voor 10k kon :joy:

1 like