Hahaha ik had precies hetzelfde
hahahaha lof dit
Zo niet sexy dat onkruid
Hahahahahaha
Zo wel mooi die buik zeg! Of is dat nep net als haar vriend gedaan heeft?
Haar kennende had ze dat in geuren en kleuren verteld in video’s, dus denk het niet haha
Het einde van de eerste trouwvlog van Nienke is echt heel schattig
Frenky Dean zegt uit zichzelf in de camera: kijkertjes, we gaan een feestje bouwen
Die zat waarschijnlijk verscholen in een of andere kunstzinnige Etsy tent - oh sorry, tipi - in de woonkamer.
Ik vond Teske dus echt een tijdje onuitstaanbaar, maar geniet echt van hun verhuisvlogs. Ze zijn zo lekker gelukkig en blij met het huis. Word er helemaal vrolijk van.
Hier wordt Bram toch wel overtroffen in bedoelde ongemakkelijkheid door Henry. Zo droog allebei.
God ja. Ik zou daar echt geen seks mee durven te hebben, ben dan bang dat ie je recht aankijkt en dan op rustige toon vraagt wat je aan het doen bent.
volgens mij kan het best gezellig zijn met henry, echt een fuifnummer
Ahh ik wil Henry zo graag bij het songfestival hebben en dat iedereen in de greenroom dan doodsbang is om aangesproken te worden door hem hahaha.
Hahaha jaaa dit nummer wordt steevast ongeveer 10 keer per avond gedraaid. Ik hou er van
En zachtjes in je balletjes hapt niet te vergeten.
De hond dan dus. Niet Henry zelf.
Ik ben voor Henry in de greenroom. Wel samen met Bram dan.
Henry is echt mijn droomman.
Wil is ook consistent in haar ~uitnodiging/spon~
Prima dat je uitgenodigd of gesponsord wordt en ook goed dat het erbij staat. Maar waarom bij de eerste post dan alleen uitgenodigd en bij de tweede dan spon?
Gouden duo dit
Awww ik zit de verlovingsvideo van Nienke Plas te kijken (eigenlijk van Res dus) en ik vind het zo cute! Echt leuk voor ze. Van dat jurkje dat ze aanheeft heb ik net de blauwe versie bestelt, misschien gaat m’n vriend nu ook wel op z’n knie hihihi.