Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik kijk een video van Nina Warink waarin ze met Mascha in Florence is, maar ik vind Nina echt niet leuk. Ik weet niet waarom maar ik vind haar echt onuitstaanbaar.

8 likes

Een poosje geleden ging het hier over Eugenia Cooney. Een Youtubster die al jaren extreem dun is. Haar volgers maakten zich ook ernstig zorgen om haar. In haar laaste video zag ze er zo enorm slecht uit dat haar volgers zelfs afscheid aan het nemen waren in de comments. Toen is ze eindelijk professionele hulp gaan zoeken en is ze tot nu toe niet op social media verschenen. Nu heeft haar haarstylist een foto van haar geplaatst op zijn insta.

Ze ziet er zo veel beter uit!

39 likes

Wow wat fijn om te zien!! Dacht echt dat het niet meer ging goedkomen met haar.

6 likes

Ik vind hun altijd wel eerlijk in de spon dingen. Waarschijnlijk krijgen ze niet voor hun stories betaald of misschien voor 1 vernoeming van het park. Dan zet ze voor de volledigheid overal uitgenodigd bij en dan is het ook niet goed? Vraag me af hoe ze het dan moeten doen. Want als er niets bij zo staan was het ook niet goed.

5 likes

Ik vind het ook goed dat het erbij staat (zei ik ook in mijn vorige bericht) maar het viel mij gewoon op dat de ene post uitgenodigd heeft en de andere spon terwijl er wel dezelfde hashtags gebruikt worden (wat toch vaak is bij spondeals)

Ik verbijster me er wel echt over dat instagram dit soort foto’s toestaat maar dat armen met littekens van automutilatie worden verborgen

Tw: eugenia cooney

2 likes

holy shit

2 likes

Echt bizar inderdaad!

Ik heb dit account al meer dan eens gerapporteerd, maar was volgens instagram nooit terecht.

Hoop echt dat het beter gaat

Me balle… auw.

Mijn vriend en ik zeggen dit echt op de meest random momenten tegen elkaar en elke keer gaan we weer helemaal stuk.

1 like

Gelukkig heeft Youtube een ‘geen interesse knop’. Zoveel ‘alles kopen wat’… videos. De Bellinga’s nu ook al. Ze kopen alles wat hun kind van 1 jaar aanraakt. Vind dat zo’n slecht voorbeeld voor die jonge kijkers.

6 likes

vind haar ook walgelijk, ze komt heel erg nep en niet oprecht over. Die video met Noor spande echt de kroon.

1 like

Ik ben echt in shock door Masha’s kledingopruimvideo… zij heeft zoveel jurken als ik kleding heb. Wel een chille video om te kijken.

2 likes

Aangezien de eigenaar FB is, verbaast mij dat niks. :stuck_out_tongue: Maar wel fijn dat het met haar beter lijkt te gaan.

Deze foto, hoe zou die zijn gemaakt? Je ziet geen telefoon in de spiegel dus hhhmmm… Zou Noor dit echt zelf bewerkt hebben?

Zo lijkt het alsof er geen spiegel/glas in zit en dat je gewoon voor de auto staat en door een gat een foto gemaakt hebt naar achteren toe.

6 likes

Maar buiten de spiegel match het niet met binnen de spiegel. En een autospiegel is massief aan de achterkant dus het glas eruit halen werkt ook niet. Ik vind dit overigens oprecht wel een toffe foto, mooi bewerkt ook. Iig beter dan met een tuinstoel in een grasveld en gespiegelde schapen op de foto gaan

4 likes

Je ziet dat de spiegel gekanteld is. Denk dat dit wel gewoon kan.

2 likes

ik vind het helemaal niet zo’n bijzondere/mooie foto, die spiegel voegt weinig toe

Het lijkt gewoon een zonnebril zonder glas dat ze voor de lens tegen de auto aan houd🤣

2 likes