Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Haha Mas is weer zo’n model casting aan het doen en ik heb net live haar schokkerige camerawerk mogen meemaken #blessed

33 likes

Ff over Jamie Faber, Vriendin van Josh en volgens mij ook af en toe op youtube. Weet iemand wat er aan de hand is? Ze heeft ineens een heel ander figuur en volgens mij ook (cosmetisch?) van alles laten doen, vind het zo sonde…
Ze had een super mooi lijntje. Of speelt er meer?

Huh dit lijkt inderdaad een compleet ander persoon

Edit: ze heeft een boobjob gehad

In ieder geval veel photoshop rondom haar heupen.

1 like

Denk gewoon de ene foto in de spiegel geshopt.

1 like

Monica is met Femke, zie instastories. Vind ik leuk!

Femke werkt bij Danique in de winkel, ook leuk!

1 like

Ohja nog steeds hoor maar wel op een andere manier, andere vormen etc, ook haar navel lijkt gefotoshopt ofzo. En misschien nog zwelling van de operatie hier en daar. Ik bedoelde ermee dat ze al prachtig was dus dat ik die keuze van haar niet snap.

Zoiets als dit: http://www.travelweek.ca/news/people-are-using-toilet-seats-to-pull-off-the-fake-plane-challenge/

Zag laatst een betere foto, maar die kan ik nu niet meer vinden.

3 likes

Is weer is wat anders dan de saussage challenge van een paar jaar geleden: https://www.dailymail.co.uk/news/article-2405133/Hot-legs-hot-dogs-Its-internets-daftest-craze.html :joy:

2 likes

Ik snap opzich wel wat je bedoelt, maar dan moet je ook heeeele obese mensen gaan bannen en waar leg je de grenzen etc.

In de omschrijving van de foto staat ook dat ze een plastische chirurg bedankt voor haar billen en blij is dat ze het nu eindelijk kan showen. Dus denk inderdaad dat ze een cosmetische ingreep is ondergaan.

Wat een geslijm onder de foto van Kenza😒

8 likes

Ik vind het echt bizar dat een lichaam zo kan groeien. Zelf nog nooit zwanger geweest en vind dit soort foto’s echt indrukwekkend. Ik snap bijna niet waarom je buik niet gewoon ontploft.

Sowieso. Die buik is gewoon een huisje voor een minimensje. Echt heel bizar dat dat gewoon kan en de natuur ‘gewoon zo is’!

97 likes

Ik vind ‘waauw♥️‘ en prima reactie onder deze foto. Wat mooi zeg!

1 like

Ik voel me bijna schuldig over dat mijn moeder er zo met mij bij heeft moeten lopen

16 likes

Ik vind het haar van Jamie Faber altijd zo bijzonder. Ik snap die overkam niet. Waarom zou ze dat doen?

17 likes

Ik had het over de reactie van claartje cliteur.

2 likes

Oh wow als je erop gaat letten, lijkt wel een toupet, misschien een litteken dat ze wil verbergen ofzo?

2 likes

Jaa inderdaad! Dat heeft ze al zolang ik haar volg en ook echt altijd, heb de neiging het goed te doen, volgens mij is het een haarstuk/pruik want ze heeft daar wel veel spon voor (net als josh)

1 like