Zo ne hele grote tyfstraal jonge bam.
@anon46493654 dat deed me denken aan britney in Oops
Zal hij rugnummer 11 hebben als spuitgast.
Ja geen idee. Ik zag wel een foto van haar zoontje die een dwarrel vooraan zijn hoofd heeft zitten. Misschien heeft zij dat ook wel en dat dit de enige manier is ofzo? Ik heb altijd zin om het haar in de war te gooien.
Ohhh wat erg dit. Die arme Sander.
Dit is de eerste keer dat ik iets van haar zie, maar ik vind dit zĂł zielig. Run, my friend, run!
Wie is dat meisje erachter?
Ik heb altijd het idee dat zij 80% van wat hij zegt, compleet negeert. Gewoon niet luistert en alleen met zichzelf bezig is. Waarom zou je zoân gesprek in je vlog plakken?
Ze lijkt me écht niet aardig. Ik vond die Bibi altijd heel leuk, hoop niet dat ze een voorbeeld gaat nemen aan het leeghoofdige gedrag van Noor. Ik zou daar als man echt zo hard op afknappen.
Zijn dochter
Lekker voorbeeld. Samenspannen van ouder en kind tegen een ouder is zo toxisch.
Hahah kijken jullie hetzelfde filmpje als ik? Ik zie Sander die zich gedraagt als een klein kind met zân âik ben een man, ik heb complimenten nodigâ en nu ga ik lekker mân verhaal nooit meer vertellen. Ik zou ook denken: joe dan niet.
Ik zie het al een schreeuw om erkenning en gezien worden, tbh. Hij geeft haar serieuze feedback dat hij het echt niet leuk vindt om belachelijk gemaakt te worden om iets wat hij belangrijk vindt, maar ze gaat gewoon door. Hij bereikt haar helemaal niet, terwijl hij echt boos wordt.
Bijzonder ook dat ze dat stukje er gewoon in laat. Ik had wel vaker het idee dat ze totaal niet luistert naar Sander, maar nu geeft hij het ook gewoon zelf toe. Snap wel dat hij er op een gegeven moment gewoon helemaal klaar mee is. En Noor moet haar gordel normaal doen.
Maar ze gaan toch niet door ? Iedereen wordt toch eens geplaagd. Ze vraagt meerdere malen of hij zân verhaal wil vertellen. En Bibi ook. hij blijkt maar mokken.
Nou ja, ze gaat door met niet luisteren. Kijk je haar vlogs? Ik zelden hoor maar het valt me altijd op hoe hij een serieus gesprek met haar probeert aan te gaan en ze dat compleet negeert of er doorheen praat.
Ik ken ze ook niet maar hij lijkt me best een toffe gast, vind hem niet boos over komen maar brengt het juist met een tikje humor. De rest; blegh
Vond dat stukje met die Chanel parfum ook wel erg, dat ontevreden hoofd daar vond ik ook niet te doen. Zij is zo verwend geworden en niets lijkt goed genoeg ofzo.
Haha ik had van Anna toch wel verwacht dat ze zou weten dat wauw in het Engels wow is.
Wat is een dwarrel?
dwarrel
Webdefinities
Ah ja dat ken ik! tnx