Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dat stukje van die auto in mascha dr vlog deed me terug denken aan de techno cappuccino.

5 likes

Ik vind nog steeds, na deze uiteenzetting die ik zelf ook gezien heb, dat hij zich aanstelt. Sowieso met zeggen ‘ik ben een man ik heb complimenten nodig’ verlies je alle credits. Ik zou m ook negeren.

En ik kijk Noors vlogs niet meer omdat ik haar onuitstaanbaar vind. Maar in dit geval komt het niet alleen van haar kant.

2 likes

Ik denk echt als ik dit stukje zie, dat zij zich serieus van geen kwaad bewust is (omdat ze alleen maar oog voor zichzelf en haar telefoon heeft) en sander als boeman aanwijst. Dat zou ook kunnen verklaren dat ze het erin laat
 om hem zogenaamd te kakken te zetten.

Die houding van haar ook echt wow.

Edit: ik zie deze verklaring hierboven ook al maar dan beter uitgelegd. Ik vraag me echt af waarom zij nog samen zijn eigenlijk.

1 like

Wauw met zo’n relatie heb je geen vijanden meer nodig. Snap niet dat Sander in deze relatie wil blijven, hij voelt zich totaal niet gezien ( en dat is niet alleen op deze vlog gebaseerd).

2 likes

Alleen ouders die zpp’er zijn hoor, alle andere ouders niet.

39 likes

Dat zegt ze toch alleen om dat zij en haar man zzp’ers zijn.

4 likes

Ik val niet overal over hoor. Ik vind het gewoon een stomme zin en verkeerd uitgelegd van dr.

1 like

Dat zal vast, maar het staat er alsof alleen zzp’ers een druk bestaan hebben en het nodig om er tussenuit te gaan.
Zíj als zzp’ers zullen dat vast nodig hebben, net als alle ander mensen/ouders in dit land.

1 like

Ze heeft het over henzelf. Als ouders = wij hebben een druk zzp bestaan en moet er soms even tussenuit.

2 likes

Hahahaha ik ga hier echt stuk om

7 likes

image

:kissing_closed_eyes:

5 likes

Ze mag hem van me hebben :joy:

1 like

Maar dat heeft ze toch helemaal niet?

3 likes

Dat is een ander verhaal :joy:

2 likes

Wow, hoe haal je dit in je hoofd? En die opmerking ook “bekijk het zo, nu zijn z’n tanden weer schoon, dat is vast niet gebeurd sinds hij arm is geworden”

Ben je niet helemaal lekker? W t f.

7 likes

Youtubers zien daklozen vaak als een soort gemeenschappelijk bezit, een prop. Je kan ze gebruiken om een kerstvideo te maken (I GAVE 100 homeless GIFTS!!! :sob::sob:), een Prank mee uit te halen (You wont belieeeeeeeeeeeeve The reaction​:joy::joy:), om een drugsverslaafde uit te lachen, om te klagen over hun aanwezigheid omdat het straatbeeld verpest wordt, om je oude kleren aan te deponeren.

En dan moeten ze natuurlijk ook nog eens leuk en spontaan reageren.

15 likes

Never forget. Living legend.

39 likes
  1. Jezus, waarom onthoud ik dit soort dingen.
12 likes

Wow wat erg! On the bright side, ik hoop dat de dakloze weer zijn leven kan beginnen met 20.000 euro.

5 likes

omg wat slecht, ze gunt hem geen blik waardig verder. :roll_eyes::unamused:

2 likes