Zou er niet perse vanuit gaan. Ze roept geloof ik sinds februari al dat er ‘soon’ big news komt.
Djiez Alwin van VetGezellig begint een nieuw deel van zijn serie Wat Nu en zegt “Er kwamen allemaal vragen die zal ik even voor jullie beantwoorden.”
- Heb je nog contact met Sakse? “Ja”
- Hoe gaat het me Saske. “Dat moet je aan Saske vragen.”
- Ben je aan het daten? “Daar ga ik niks over zeggen want ik ben een serie aan het maken die over drie maanden online komt.”
Zeg dan niks? :’)
En omg ik word altijd zo akward van die debiele dansjes van hem. Plaatsvervangende schaamte ofzo? Waarom kijk ik dit?
Ik heb het nu afgezet. Haha.
Ging stuk… Als ik het eerder had gezien had ik gereageerd.
haha ik snap echt niet waarom, maar ik vind emma en alice samen echt hilarisch
Die twee zijn hilarisch hahahaha. Ook heerlijk hoe erg ze schijt hebben aan wat anderen van hun vinden.
Ik ben laatste tijd Alice’s video’s echt aan het bingewatchen
En daarom een rukdag? Heel logisch
Huh ik keek net dat filmpje van Noor en ze is inderdaad facking onaardig maar maakt dat Sander gelijk zielig? Hij zegt zo gaat het altijd maar hij kiest er toch voor om met haar te zijn? Ze hebben een kind samen?
omg ik heb echt een hekel aan dit soort zwart/wit reacties.
‘je kiest er toch voor in nederland te wonen, dan moet je ook alle wetten leuk vinden’
‘je kiest toch voor die baan, waarom klaag je dan over je werk’
‘je kiest er toch voor om kinderen te krijgen, waarom zeur je dan over moe zijn’
blargh
Nou dat vind ik wel van een andere orde hoor. In een relatie ben je toch bij iemand omdat je van diegene houdt? Hoe zij zich gedraagt vind ik respectloos en zou ik van een partner niet accepteren
Jaaaa! Ik vind ze zo zo zo grappig. Hele scherpe humor, heel leuk!
T was een onderbroek van 35 euro die ze nog niet gedragen had en verkleurd in de was.
Jeetje 35 euro, daar kun je zo veel leukere dingen mee doen dan het kopen van een onderbroek
Goh in hetzelfde kaliber als Josh haar infuusjes… Ik zit de vlog van Jessie Jazz te kijken en ze gaat vanwege vermoeidheid naar een vrouw die haar (ik citeer) ‘‘organen, vitamines, bloed en emoties kan scannen’’. Sorry hoor maar dit is toch totale onzin, in wat voor wereld leven deze mensen toch.
Ik ben naar aanleiding van het brandweerpak weer Enzo’s vlogs gaan kijken en ik ontwikkel alweer een serieuze crush
Je bent niet de enigste
beetje grappig
Ik vind Emma en Alice ook zo leuk. Love die humor en hoe zij editten haha. Zo’n heerlijk verschil met bijvoorbeeld Lottelovebeauty en Charlotte Blitzum die dan zo samen zitten te eten en dan een thumbmail gaan maken met die loempia zo nep bij hun mond haha. Ik kan daar niet naar kijken zonder te cringen hele tijd.