Maar die twee zijn samen ook zó ongemakkelijk.
Ja, ik weet niet. Ik snap hun niet ofz. Zouden ook echt nooit vriendinnen van mij kunnen zijn. Ze hebben ook helemaal geen klik lijkt wel? Zit nu al 12 minuten te kijken (vraag niet waarom) en het gaat letterlijk alleen over het eten wat voor hun neus staat. Verder hebben ze ook niks te bespreken lijkt wel.
enigste klopt niet eh?
Ik heb dat gekeken en ken die Charlotte niet. Had niet eerder een video van haar gezien. Vond het opvallend en apart dat ze zo lang door ging over welk gerecht volgens haar gezond was.
Ik was zo aan het twijfelen. Moest erg lachen om je reactie.
Omg en wij als stervelingen maand wachten op een MRI! In het vervolg allemaal naar die dame toe hehe
Ik heb die gele light versie gekocht of bedoel je die niet? Ik ben er heel tevreden over! Mooie indeling, veel schrijfruimte en mooie to do afvinklijstjes.
Haha dit is zo accuraat. Ik moet letterlijk (nog) een maand wachten op een MRI en dan nog twee weken op de uitslag.
Hahaha. Bram Krikke had iets op insta gezet over dat hij Qucee (een youtuber o.a. bekend van Matennaaiers) voorbij ging op insta qua volgers. Waarop Qucee weer reageerde met “Hahaha deze lelijke jongens gaan alle beautyvloggers voorbij!” Mascha reageerde met “Ohja?” En guess what? Bram is onze Mas ruim voorbij inmiddels hahaha. (Ok Qucee nog niet maar vond het toch grappig)
Bonnie: “oh nee, ik heb zo veel slingers en geslaagd-versieringen.”
Bonnie 2 minuten later: “Ik ben naar de Action gegaan om slingers en geslaagd-versieringen te kopen!”
Ik vind het wel heel schattig dat ze die half opgebrande kaarsjes ook bewaard heeft in zo’n boterhamzakje
Ik vind Nick echt een hele sympathieke jongen! Altijd heel open en geïnteresseerd
Van bon
Ik wilde een jurk van de collectie van Rachel bestellen bij Catwalk Junkie, maar wat een kutsite… krijg alleen maar errors en als ik uiteindelijk kan betalen, staat er dat producten niet meer op voorraad zijn, terwijl ze gewoon nog beschikbaar zijn…
Oh, de huismuts haha
Edit: en Thanks voor de tip, maar ze hebben die collectie niet bij wehkamp helaas…
Wauw, was altijd al benieuwd hoe een dag in Kylie haar leven eruit zou zien maar heb wel echt mixed feelings. Aan de ene kant heel veel respect dat ze zichzelf echt tot een merk heeft uit laten groeien en daarmee dus al deze luxe kan veroorloven. Maar het lijkt me ook zooo vermoeiend dat je een lopend bedrijf bent en je continu hordes personeel om je heen hebt lopen? Ze is wel een hele lieve moeder volgensmij.
Zij lijkt mij wel een goede moeder. Stormi is ook tijdens haar meetings aanwezig. Dat vond ik echt heel schattig. Maar jemig wat een kledingkast zeg met al die tassen. Ik vond het wel lief dat ze een diner had georganiseerd voor haar makeup artist. Maar dat I love you de hele tijd??
Weet iemand wat er is gebeurd met Pose van Anna Nooshi.n, dat social media museum waar niemand op zat te wachten?
Het leek mij eigenlijk wel een goed idee. Super oppervlakkig maar wel commercieel. Dat ice-cream museum in LA is een grote trekker, iedereen die foto’s maakt met de sprinkles enzo. Denk dat er echt wel mensen / insta lovers op af waren gekomen.