Maar daar is Moco toch al voor?
Hahah ja op het eind heb ik het doorgespoeld want werd echt gek van dat gegil en ‘i love youuuuuuu’ de hele tijd
Ik trek die spon van co ook echt niet meer hoor.
Edit: wel grappig van die vaatwastabletten.
Hahahaha Bram (dit is iets met rapper Sjors erin)
Ik ben toen vlak na de opening naar moco geweest. Wat een teleurstelling. Zou niet toegestaan moeten zijn om zoiets op de markt te brengen
Omijngod wat een verschrikking dat feestje op het eind. Moest wel een beetje lachen bij wat ze zei toen ze zichzelf in de (te) kleine jurk wurmde: it fits like a glove. (OJ Simpson case)
Kom je daar nu pas achter
NMSMVPE
Ik ben ook altijd verbaasd over de Enzo Knol fans in dit topic
Echt zo irritant die Charlotte haha, ‘echt gezond dit gerecht!! Echt gezond!!’. Sure, een afhaalmaaltijd.
En ook hoe die twee voor Joey allemaal bepalen wat ie moet eten, wat ie lekker vindt (‘mannen houden niet van kokos’). Man wat een cringe deze video hahaha
Hier kan ik zeker veel plezier mee hebben
Brr kriel kippetje
Same, vind hem er (ok afgezien van die buikspieren dan) uitzien als een basic Melvin.
Hahaha Melvin
Hahahaha dat feestje. Ze zijn letterlijk de hele tijd aan het gillen? Het lijkt wel die ene aflevering van HIMYM met de woo! girls
hahaha thanks for sharing, love the juice
Nee da’s nie aardig Zouden we ook niet leuk vinden als een man 't over een vrouw zei, toch?
Imma leave this here for yall to feel more comfi about your vag.
my flaps are crying