Beetje zuur dit. Ze heeft genoeg onaardige tot heel gemene comments gehad over haar figuur en zichtbare cellulitis. Zandloperfiguur en blonde extensions is niet voor iedereen het ideaalbeeld. Zij voldoet net zo goed niet aan de #fitgirl #instamodel eisen en durft dit wel met een miljoen volgers te delen. Vind ik voor haar leeftijd erg knap en een goed voorbeeld.
Speculeren over een mishandeling (= een actie) vind ik alsnog iets anders dan speculeren over of iemand een stoornis heeft, ook al is het in dit geval wel aan elkaar gerelateerd.
Zeggen dat iemand extreem vol van zichzelf is en zichzelf beter vindt dan anderen is ook iets anders dan iemand uitmaken voor narcist, vind ik.
Darcy zegt in haar story dat morgen dé ‘spannende en leuke video’ online komt. Voor iedereen die nieuwsgierig was naar haar projectje dat ze 4 maanden geleden aankondigde haha
Zou dit niet al begin april komen? Ik ben nu wel erg benieuwd dan
Haha ja vond ik ook leuk. Love nick.
Ik vind haar net een one-isseu-partij. Ze kan het echt nergens anders over hebben.
Kan nou niet echt zeggen dat het mooi is. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk haha. Bij een kleinere auto was het leuker geweest (denk ik).
Net een spiegel joh, vind de kleur wel mooi maar als ik naar een auto kijk hoef ik mezelf niet in de reflectie te zien.
GELIJK ONGELUK VEROORZAAKT
nou nou wat stoer
Jaa precies, daarom ben ik nu ook veels te nieuwsgierig haha!
Godverdomme wat vind ik dit lelijk
Ieeeee ik zou dan echt 5 keer per dag bij de wasstraat zijn
Ik ga stuk… ze zei op het einde bedankt voor het kijken…
Hij zit zo zwaar in mijn allergiezone, wat een ellende en toch heel die vlog gekeken
he wat is dit hahaha ik vraag me nou echt af of dit als grap is bedoeld of serieus??
Bonnie heeft even drie paar sandalen gekocht. Ze had al een paar zwarte maar ze wilt er niet elke dag hetzelfde uitzien…
Ik vind het echt een hele lelijke jurk haha.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al met een oordeel klaar zat toen ik las “drie paar schoenen”, maar als ze nu zoals ze zelf zegt echt een aantal sandalen heeft waar ze goed op kan lopen en waar ze een aantal jaar mee kan doen dan vind ik het niet zo raar.
Dat gaat natuurlijk niet op als ze straks weer van die prullenschoenen gaat kopen (want “zo leuk” of vooral “zo goedkoop”) maar wie weet doet ze dat nou eens niet. Ik heb goede hoop (ze lijken me trouwens bijna allemaal niet zo comfortabel maar dat is persoonlijk)
Hahaha weet het wel zeker. Laatst brokkelde de zool van een van die prullenschoenen af