Dat is zeker waar, maar zij hebben ook een veel groter publiek en doen YouTube als werk. Dus krijgen ze meer kritiek, maar ook veel meer enthousiaste en positieve reacties. Ik kan me voorstellen dat als je een vrij klein publiek hebt en er direct negatief wordt gereageerd (en tegenover die negatieve reactie geen duizenden positieve reacties staan), je daar best van kunt balen.
ik vond dat sanneke best zelfbewust was in de video en op verschillende momenten aangeeft dat ze weet dat de omstandigheden rondom primark niet goed zijn en dat ze weet dat het bijdraagt aan fastfashion enz. maar na lange tijd daar weer was geweest etc
beter dan die aimee, lenneke of die andere honderden die om de haverklap een shoplog hebben. of alleen maar shoplogs. walgelijk!
dus snap die frustratie wel bij sanneke :â) en haar frustratie gaat toch ook daarover toch, dat anderen er bijna niets over te horen krijgen en zij dan wel (ik zie overigens niet waar kritiek gegeven wordt aan haar?!)
Ik snap haar frustratie ook zo goed. Als iemand iets goed probeert te doen wordt dat direct een stok voor anderen om mee te slaan. De bijna standaard reactie op âik eet vegetarischâ is: âmaar je hebt toch ook leren schoenen aanâ. Mensen gaan altijd zoeken naar iets wat je niet goed doet om je daar op te pakken.
Blijft me hierom verbazen. Zoveel en over van alles en nog wat!!! en dat gerant wat door en door gaatâŠ
nu ik rachel voorbij zie komen;
beetje een biecht misschien, maar het maakt me zo nieuwsgierig als influencers het hebben over een zware financiële tegenvaller
rachel moest er vorige week over huilen in een vlog en lotte in haar vlog gisteren ook met een financiële tegenvaller
misschien is het gewoon op privĂ© gebied (en dan kan ik me daar makkelijk een voorstelling van maken en tig dingen bedenken die ons allemaal kan overkomen) maar ik denk dan meteen aan een samenwerking die niet goed is gegaan ofzo en ben dan meteen nieuwsgierig naar welk merk :â)
Ik kijk de instastories van Sanne. Ze is zo bang voor kritiek. Waarom deelt ze de video ĂŒberhaupt? Laat alle haters gewoon en live your life
Wat een moeilijk levenâŠ
En toch zou ik niet willen ruilen (ik wil alleen wat tassen en misschien een auto overnemen )
Nu heb ik geen zin meer om te kijken kan niet tegen zielige opaatjes
Wat is het nieuws dan? Ben te lui om te kijken
Ze maakte een shoplog omdat haar kijkers dat graag wilde geloof ik
Ja maar ja. Het is nou ook weer niet zo dat ze tienduizenden kijkers heeft, die shoplog is nu 2700 keer bekekenâŠ
Waarvan een heel aantal keer door eh niet-volgers denk ik (ik niet)
Ramptoeristen
ja maar YouTubers doen dit wel vaker, krijgen ze tussen alle complimenten en lovende woorden drie berichten met kritiek en dan moet er weer een tweet aan geweid worden.
Ik vraag me echt maar 1 ding af, WHAT THE FUCK ga je doen als stagiair of als bijbaan.
Hoezo neemt ze niet gewoon fulltime een stagiair? :â) ik denk dat geen enkele opleiding 2 dagen goedkeurt, tenzij ze een middelbare scholier zoekt ofzo