Inderdaad
Misschien werkt ze zelf niet fulltime waardoor dat niet kan? Geen idee hoeveel Bonnie werkt.
Dit komt wel vaker voor. Op mijn hogeschool is het bij sommige opleidingen ook gebruikelijk om parttime stages te doen zodat je de overige 2/3 dagen naar school kan. Vaak zijn de stages dan wel langer zodat je wel aan ongeveer evenveel uren komt. Op mbo’s gebeurt dit ook vaak geloof ik.
Ik vind het wel netjes dat de voor een deel van de functies iemand gewoon ervoor wil betalen, ze had daar even makkelijk ook een gratis stagiair voor kunnen aannemen, maar dat doet ze niet. Siert haar wel.
Wat is het slechte nieuws? Ik weet niet waarom maar ik kan die video niet bekijken, er staat this video is not available
Ik heb mbo niveau 3 en 4 gedaan maar bij ons was in het eerste en tweede jaar 2-3 dagen stage en soms zelfs maar één dag stage heel normaal.
Bonnie lijkt me wel een leuke YouTuber om voor te werken. Ik denk echt dat ze je veel kan bijleren en dat je echt creatief bezig zal zijn. Ik vind haar video’s en podcast toch kwalitatief echt goed. Beter dan bij sommige andere influencers.
Ik vind het juist goed dat ze eerlijk is over de hoeveelheid werk die ze kan bieden. Liever dit dan dat ze een fulltime stagiaire aanneemt die uiteindelijk geen kut te doen heeft en dus ook nauwelijks iets van competenties leert.
Ja precies dat! Ze had ook een fulltime stagiair kunnen zoeken, maar kiest er wel voor om het op te splitsen naar iemand die ze ook wat kan betalen.
Ja want iemand met een master zoekt ook echt een stage bij bonnie ik denk dat ze eerder iemand zoekt van de kunstacademie oid en daar is dat niet gebruikelijk
Ohhh
Ik vind vegetarisch eten en wel leer dragen nog wel van een ander kaliber. Dit is zeggen dat je bewust bezig bent met wat je koopt, om vervolgens grote hoeveelheden van een van de slechtste ketens te kopen. Vervolgens bedenk je ook nog eens dat je dat moet delen. Je spreekt jezelf dus volledig tegen.
*correctie: vervolgens bedenkt Sanneke ook nog eens dat ze dat moet delen. Ze spreekt zichzelf dus volledig tegen.
Ik ken toevallig een meid die een bijbaan heeft (had? Ze zal nu wel stoppen denk ik dan) bij Bonnie. Zij deed een universitaire master en een hele berg voor commissies en verenigingen ernaast. Ze was er heel positief over!
Maar misschien draagt iemand wel leren schoenen, omdat ie ze nog had en af wil dragen of zijn het tweedehands schoenen. Mensen zoeken graag naar inconsequent gedrag om hun eigen handelen goed te praten, terwijl je het alleen maar zo goed mogelijk wil doen. Dat wilde @Banananana volgens mij duidelijk maken. Iets minder oordelen over andermans keuzes zou wel op zijn plaats zijn, ook bij vega’s onderling. Beter inconsequent goed, dan consequent fout.
Anders lees je even wat ik zeg.
Daarom zeg ik ook: ik vind dat van een ander kaliber. Als ik zou uitspreken: ik vind dierenleed voor leren kleding heel erg en vervolgens een filmpje maak over mijn nieuwe leren laarzen is dat toch idioot. Ik ben niet van het mensen onnodig op de vingers tikken, maar je moet niet preken en het vervolgens niet nakomen. Dat is eigenlijk wat Sanneke doet, pleiten tegen fast fasion en vervolgens shoplogs over primark opnemen.
Jij bent vast leuk op feestjes?
Volgens mij bedoelen wij beiden met “je spreekt jezelf tegen” wat anders. Ik las het alsof je @Banananana erop aansprak, maar jij refereerde waarschijnlijk naar degene die het filmpje opneemt, vermoed ik nu.
Ik refereerde inderdaad naar Sanneke, misschien zit daar de verwarring!
Dan ben ik het helemaal met je eens
Ik ben waanzinnig leuk op feestjes. Ik dacht ook dat je tegen mij zei dat ik mezelf volledig tegensprak.