Jaaaa! Ik leer ook veel van hem.
Volgt er iemand Romy (van Anna) op insta? Ze draait helemaal door in haar stories nu. 2 stories van een half uur geleden. Kan iemand haar even met beide benen op de grond zetten en hulp geven?
Oh wauw? Waarom filmt ze dit en belt ze niet ff de dokter, ze klinkt alsof ze een hartaanval krijgt of zo
Heb je de stories gezien? Die spreken wel voor zich maar anders: (kleine disclaimer: ik ben bekend met dit onderwerp dus weet hoe ingewikkeld alles ligt) Ik vind het klinken als een serieuze paniekaanval en de tekst die ze bij de laatste story plaatst is ook niet iets wat je met een heldere geest typt. Daarnaast vind ik het een heel ongezonde keuze om zoân aanval (paniekaanval, of wat dan ook) te filmen en online te zetten in plaats van je moeder/vriendin/dokter bellen voor hulp.
Ik denk hetzelfde hoor eigenlijk Misschien ben ik een harteloze bitch (en ik hoop natuurlijk dat er niet iets ernstigs is), maar in wat voor wereld leven we dat je je paniekaanval gaat filmen op op insta plaatsen?
Sowieso daarbij dat hele lone wolf/introvert zijn âuitbuitenâ. PleaseâŠ
wtf wie plaatst er nou op zoân moment een story en dan niet alleen een filmpje, maar ook een tekst erbij getypt
Woah das eg krom
Jawel, net gezien uit ordinaire nieuwsgierigheid maar is echt heel naar. Heb een berichtje gestuurd dat ze iemand om hulp moet vragen enzoâŠ
Romy heeft de videoâs inmiddels verwijderd zie ik. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Was vrij heftig wel.
âthe tsunamis in my eyesâ. Hahah ok sorry maar que.
Haar hele insta is toch een schreeuw om aandacht?
Ik hoop dat mensen in haar omgeving aangeven dat dit echt niet oké is en dat ze beter professionele hulp kan zoeken/krijgen.
Daar gaat de kans van Enzo en Dionne samen hahah.
Ik word altijd zo gelukkig van dit soort filmpjes, Amsterdam is zo mooi en dan ben ik zo blij dat ik er mag wonen
(totale import overigens, nul geboorterecht )
Ik ben zo verslaafd aan dit soort vlogs. Die van ondo vind ik ook altijd leuk. Zeker nu ze een nieuw appartement heeft
ik vind het ook altijd heel cool en leuk om filmpjes van toeristen in nederland te zien
dan zie je je landje toch weer ff door een andere bril
Bleeeh vond die Ruud echt een naar mannetje in Temptation.
Weet iemand waarom veel mensen ânmpâ commenten onder roomybâs instafoto?
Edit: eigen vraag beantwoord (snap het nog steeds niet tho)
Ik dacht not my problem maar lijkt niet echt logisch