Maar is dit niet vaak juist onderdeel van zoiets? MBP gaat (even heel kort door de bocht hoor) ook vaak om aandacht, voor bijv de ouder? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Vidn het trouwens echt bizar en zielig. Ik weet dat er niet gespeculeerd mag worden, maar als je je kind zodanig (onnodig) drogeert dat hij z’n spraakvermogen verliest. Daar moet iets onderliggen lijkt mij?
Gaat inderdaad ook om aandacht. Dus dan zou dat wel overeenkomen met het in beeld brengen. Vind het wel lastig, want deze discussie is super interessant, maar de speculaties om mentale problematiek kan natuurlijk echt niet
Heeft iemand het nieuwe boek van Xelly? Zo ja, is het iets? Ik overweeg het te kopen want het lijkt mij een leuk en handig boek. Of kan ik dan beter een ander boek van haar aanschaffen waarbij jullie zeggen dat ik daar meer aan heb?
Beetje zuur dit. Ze heeft genoeg onaardige tot heel gemene comments gehad over haar figuur en zichtbare cellulitis. Zandloperfiguur en blonde extensions is niet voor iedereen het ideaalbeeld. Zij voldoet net zo goed niet aan de #fitgirl#instamodel eisen en durft dit wel met een miljoen volgers te delen. Vind ik voor haar leeftijd erg knap en een goed voorbeeld.
Speculeren over een mishandeling (= een actie) vind ik alsnog iets anders dan speculeren over of iemand een stoornis heeft, ook al is het in dit geval wel aan elkaar gerelateerd.
Zeggen dat iemand extreem vol van zichzelf is en zichzelf beter vindt dan anderen is ook iets anders dan iemand uitmaken voor narcist, vind ik.
Darcy zegt in haar story dat morgen dé ‘spannende en leuke video’ online komt. Voor iedereen die nieuwsgierig was naar haar projectje dat ze 4 maanden geleden aankondigde haha
Kan nou niet echt zeggen dat het mooi is. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk haha. Bij een kleinere auto was het leuker geweest (denk ik).