Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Maar is dit niet vaak juist onderdeel van zoiets? MBP gaat (even heel kort door de bocht hoor) ook vaak om aandacht, voor bijv de ouder? Of heb ik dat verkeerd onthouden.

Vidn het trouwens echt bizar en zielig. Ik weet dat er niet gespeculeerd mag worden, maar als je je kind zodanig (onnodig) drogeert dat hij z’n spraakvermogen verliest. Daar moet iets onderliggen lijkt mij?

1 like

Dankjewel! Bedoelde het ook totaal niet zo, dus sorry als ik mensen beledigd heb hiermee. Zal niet meer speculeren over dit onderwerp :no_good_woman:t3:

6 likes

Gaat inderdaad ook om aandacht. Dus dan zou dat wel overeenkomen met het in beeld brengen. Vind het wel lastig, want deze discussie is super interessant, maar de speculaties om mentale problematiek kan natuurlijk echt niet

1 like

Heeft iemand het nieuwe boek van Xelly? Zo ja, is het iets? Ik overweeg het te kopen want het lijkt mij een leuk en handig boek. Of kan ik dan beter een ander boek van haar aanschaffen waarbij jullie zeggen dat ik daar meer aan heb?

1 like

Beetje zuur dit. Ze heeft genoeg onaardige tot heel gemene comments gehad over haar figuur en zichtbare cellulitis. Zandloperfiguur en blonde extensions is niet voor iedereen het ideaalbeeld. Zij voldoet net zo goed niet aan de #fitgirl #instamodel eisen en durft dit wel met een miljoen volgers te delen. Vind ik voor haar leeftijd erg knap en een goed voorbeeld.

25 likes

Speculeren over een mishandeling (= een actie) vind ik alsnog iets anders dan speculeren over of iemand een stoornis heeft, ook al is het in dit geval wel aan elkaar gerelateerd.

Zeggen dat iemand extreem vol van zichzelf is en zichzelf beter vindt dan anderen is ook iets anders dan iemand uitmaken voor narcist, vind ik.

Darcy zegt in haar story dat morgen dé ‘spannende en leuke video’ online komt. Voor iedereen die nieuwsgierig was naar haar projectje dat ze 4 maanden geleden aankondigde haha

2 likes

Zou dit niet al begin april komen? Ik ben nu wel erg benieuwd dan

Haha ja vond ik ook leuk. Love nick.

1 like

Ik vind haar net een one-isseu-partij. Ze kan het echt nergens anders over hebben.

Kan nou niet echt zeggen dat het mooi is. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk haha. Bij een kleinere auto was het leuker geweest (denk ik).

Net een spiegel joh, vind de kleur wel mooi maar als ik naar een auto kijk hoef ik mezelf niet in de reflectie te zien.

1 like

GELIJK ONGELUK VEROORZAAKT
nou nou wat stoer

23 likes

Jaa precies, daarom ben ik nu ook veels te nieuwsgierig haha!

Godverdomme wat vind ik dit lelijk

6 likes

Ieeeee ik zou dan echt 5 keer per dag bij de wasstraat zijn

2 likes

Ik ga stuk… ze zei op het einde bedankt voor het kijken…:sweat_smile:

Hij zit zo zwaar in mijn allergiezone, wat een ellende en toch heel die vlog gekeken

3 likes

he wat is dit hahaha ik vraag me nou echt af of dit als grap is bedoeld of serieus??