Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Bonnie heeft even drie paar sandalen gekocht. Ze had al een paar zwarte maar ze wilt er niet elke dag hetzelfde uitzien…

4 likes

Ik vind het echt een hele lelijke jurk haha.

30 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al met een oordeel klaar zat toen ik las “drie paar schoenen”, maar als ze nu zoals ze zelf zegt echt een aantal sandalen heeft waar ze goed op kan lopen en waar ze een aantal jaar mee kan doen dan vind ik het niet zo raar.
Dat gaat natuurlijk niet op als ze straks weer van die prullenschoenen gaat kopen (want “zo leuk” of vooral “zo goedkoop”) maar wie weet doet ze dat nou eens niet. Ik heb goede hoop :nerd_face: (ze lijken me trouwens bijna allemaal niet zo comfortabel maar dat is persoonlijk)

2 likes

Hahaha weet het wel zeker. Laatst brokkelde de zool van een van die prullenschoenen af :joy:

6 likes

Zijn er mensen die Yvonne (lifeofyvonne op insta en YT) volgen?

Ben ik de enige die haar zo’n bijzonder mens vind?

1 like

Ik volg haar ook wel een beetje! Ergens vind ik haar heel leuk, maar ik vind haar ook iets raars hebben. Er klopt iets niet, ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Ben erg benieuwd waarom ze nou weer verhuisd is, en of het echt uit is. Die indruk wil ze in ieder geval wel graag wekken in die instagram story!

2 likes

Haha ik denk hetzelfde.

Ze is heel bijzonder. Bijzonder in de trant van: ik kan me vinger er niet op leggen maar ergens zit er geen stekker in en maak je geen connectie.

Heel apart.

Ben benieuwd naar haar video…

2 likes

Dit heb ik ook! Ik kan haar niet vatten en sommige verhalen zijn zo vreemd. En steeds nieuwe series op haar kanaal en bedrijven opzetten. Lijkt allemaal makkelijk te gaan.

3 likes

Ik heb het idee dat ze steeds van alles start en het uiteindelijk niet goed loopt en dan maar weer aan iets nieuws begint

1 like

Ben ook benieuwd, maar het zal wel weer clickbait zijn. Als iemand het gezien heeft, laat maar even weten of het de moeite is om te kijken

Het staat nu online. Ze zegt dat ze in essentie nog een relatie heeft maar ze wonen nu weer apart, omdat het samenwonen niet goed ging. Ze geeft aan dat ze nog geen idee heeft hoe het nu gaat lopen.
Heb alleen de eerste vijf minuten gezien

Het vreemde gevoel wat jullie bij Yvonne hebben heb ik ook, ik kijk al een paar jaar eens in de zoveel tijd naar haar, maar kan m’n vinger er nog steeds niet op leggen.

1 like

Thanks!

Het is heel moeilijk om het juiste woord er bij te zoeken, maar ik denk dat we allemaal zoekende zijn naar de juiste omschrijving.

Fake dekt de lading niet, beperkt ook niet, bijzonder komt ook te kort maar er is iets met haar wat niet spoort.

2 likes

Ja dat heb ik ook heel erg bij haar inderdaad, soms vind ik haar video’s leuk maar de laatste tijd kijk ik er dus niet meer naar omdat ik een heel apart gevoel bij haar heb. Ik kan dus ook niet omschrijven welk woord, maar sommige dingen lijken niet helemaal te kloppen ofzo haha

2 likes

Ik heb haar in het verleden een tijdje gevolgd maar ik trek haar heel slecht. Kan het niet zo goed uitleggen waar dat aan ligt. Ik vind het ook zo bijzonder dat ze zo uitgebreid verteld over de dingen die ze meemaakt, voor de show/views ofzo. Niet erg discreet in ieder geval. En ze heeft inderdaad al weet ik niet hoeveel bedrijfjes gehad en weer gestopt. Ze heeft voor mij niet echt een gunfactor. Ze vind haar eigen leven veel te interessant ofzo.

Ik volgde haar een aantal jaar geleden best trouw toen ze nog samen was met die gekke ex en het net uit was. Toen maakte ze best leuke vlogs. Deze zijn ook niet meer te zien sinds ze begon met allerlei serietjes op haar kanaal. Jammer. Was haar doel ook niet een miljoen volgers op insta halen in een jaar?

Ja, ze ging toen volgens mij zelfs speciaal heel kort naar Zuid-Afrika om instagramfoto’s te maken…

Is hij altijd het vijfde wiel aan de wagen?

74 likes

:rofl: Die foto’s ook echt, beetje kneuzig. Gerrum haha

4 likes