Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik volgde jaren geleden de Amerikaanse blog Young House Love van een Amerikaans gezin dat drie keer verhuisde en uitgebreid daarover schreef op hun blog en zo veel mogelijk zelf deden. Maar uiteraard ook spon en collecties uitbrengen met winkelketens. Vervolgens vonden ze een nieuwe melkkoe: vakantiehuisjes opknappen en verhuren. Weer het hele proces online knallen en/of in een podcast pleuren en de centjes blijven binnenstromen. Misschien ook nog een tip voor de huismus, mocht ze dit lezen. :crazy_face:

2 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Wat een theatraal kapsel ook.

2 likes

Omg hahaha

1 like

Ik vind dat filmpje vrij infantiel. Als je dan iets voor kinderen gaat doen doe het dan op zijn k3 of zo.

2 likes

Ze is maanden bezig geweest met een kanaal aanmaken, banner maken en een video maken van 2-3 minuten?

Ik denk dat dit kanaal nog geen 3 maanden stand houdt.

10 likes

Ik ben Monica’s aflevering van Bevallen met aan het kijken en ik vind haar echt heel leuk en oprecht!

1 like

omg wat een anti-climax

1 like

Oeh leuk! Waar kijk je dit?

Is nu op TLC

2 likes

Wat praat ze achterlijk

1 like

recepttt

Ik vrees dat dit het receptuur is van sommige kinderkanalen.

39 likes

Ik snap niet voor wie dit eerste filmpje bedoeld is. Ze praat eerst over zichzelf en dan spreekt ze de kinderen aan

Ik vind het sowieso altijd apart als mensen extreem kinderlijk gaan doen als ze filmpjes voor kinderen maken. Vaak hebben kinderen wel door dat er iets niet “klopt”.

5 likes

Ja vooral dit. En die video slaat ook nergens op. Ze zegt de hele tijd ‘dit kanaal’ ipv hoe het kanaal heet, wat naar mijn idee ook niet echt een leuke merknaam is. En ze was alleen maar aan het praten over dat ze al een ander kanaal heeft, ja dat is toch hetgeen dat nieuwe kijkers van 4-10 jaar als eerste van je willen weten?
Had wel wat sterkers verwacht van iemand die al jaren actief is op YouTube en die vrienden heeft die actief zijn (geweest) op YouTube.
Heel apart.

Nou, de kanaalnaam is in ieder geval heel origineel! Snap wel dat er maanden denkwerk achter zit.

27 likes

ja ik moest gewoon bijna huilen toen ik die video zag, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

Wow haar stem is zelfs drie tonen hoger dan normaal

2 likes

Want naar stellig keken niet al voornamelijk kinderen :roll_eyes:
Ik denk dat kinderen niet zo snel naar een kanaal kijken dat ‘voor kinderen’ heet omdat dat niet zo stoer is oid, maar goed we zullen zien hoe het loopt

2 likes

Nu het toch over stellig en Darcy gaat, hoe zou het met Thomas gaan? Die is ook helemaal van internet verdwenen volgens mij. Hoop dat het goed met hem gaat na alles.

2 likes

Comments bij dat nieuwe kanaal van Darcy staan nu al weer uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan?