Ik volgde jaren geleden de Amerikaanse blog Young House Love van een Amerikaans gezin dat drie keer verhuisde en uitgebreid daarover schreef op hun blog en zo veel mogelijk zelf deden. Maar uiteraard ook spon en collecties uitbrengen met winkelketens. Vervolgens vonden ze een nieuwe melkkoe: vakantiehuisjes opknappen en verhuren. Weer het hele proces online knallen en/of in een podcast pleuren en de centjes blijven binnenstromen. Misschien ook nog een tip voor de huismus, mocht ze dit lezen.
Wat een theatraal kapsel ook.
Omg hahaha
Ik vind dat filmpje vrij infantiel. Als je dan iets voor kinderen gaat doen doe het dan op zijn k3 of zo.
Ze is maanden bezig geweest met een kanaal aanmaken, banner maken en een video maken van 2-3 minuten?
Ik denk dat dit kanaal nog geen 3 maanden stand houdt.
Ik ben Monicaâs aflevering van Bevallen met aan het kijken en ik vind haar echt heel leuk en oprecht!
omg wat een anti-climax
Oeh leuk! Waar kijk je dit?
Is nu op TLC
Wat praat ze achterlijk
Ik vrees dat dit het receptuur is van sommige kinderkanalen.
Ik snap niet voor wie dit eerste filmpje bedoeld is. Ze praat eerst over zichzelf en dan spreekt ze de kinderen aan
Ik vind het sowieso altijd apart als mensen extreem kinderlijk gaan doen als ze filmpjes voor kinderen maken. Vaak hebben kinderen wel door dat er iets niet âkloptâ.
Ja vooral dit. En die video slaat ook nergens op. Ze zegt de hele tijd âdit kanaalâ ipv hoe het kanaal heet, wat naar mijn idee ook niet echt een leuke merknaam is. En ze was alleen maar aan het praten over dat ze al een ander kanaal heeft, ja dat is toch hetgeen dat nieuwe kijkers van 4-10 jaar als eerste van je willen weten?
Had wel wat sterkers verwacht van iemand die al jaren actief is op YouTube en die vrienden heeft die actief zijn (geweest) op YouTube.
Heel apart.
ja ik moest gewoon bijna huilen toen ik die video zag, zo schattig
Wow haar stem is zelfs drie tonen hoger dan normaal
Want naar stellig keken niet al voornamelijk kinderen
Ik denk dat kinderen niet zo snel naar een kanaal kijken dat âvoor kinderenâ heet omdat dat niet zo stoer is oid, maar goed we zullen zien hoe het loopt
Nu het toch over stellig en Darcy gaat, hoe zou het met Thomas gaan? Die is ook helemaal van internet verdwenen volgens mij. Hoop dat het goed met hem gaat na alles.
Comments bij dat nieuwe kanaal van Darcy staan nu al weer uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan?