Die Bibi Breijman is ook echt een moederkloek geworden. Heel haar leven gaat alleen maar om dat kind. Lijkt me vreselijk als dat dan je vriendin is.
Ze heeft absoluut veel te danken aan Kelvin, zo ook een Dee aan Enzo bijvoorbeeld.
Maar kijk naar Foefje en zijn mancave kanaal? Dat bewijst wel dat de vriend(in) zijn van niet voldoende is. Het helpt natuurlijk enorm om iets van de grond te krijgen, maar daarnaast moet je zelf ook wel wat te brengen hebben wil je het echt succesvol willen maken (en relevant blijven oid)
Met het verschil dat foef geen lekker wijf van begin 20 is en Mas haar volgers geen hormoongeile jongens van 14-22 zijn.
Hahaha true, Maar er bestaan dus meer mensen die geïnteresseerd zijn is een “lekker wijf van begin 20” (ook al heeft ze een rotstem en nul personality of likebility, maar dat is in mijn optiek). En minder mensen die zitten op een dertigjarige vent die praat als een baby over sneakers.
Nu ik er zo over nadenk; Foefje en Nina richten zich waarschijnlijk op dezelfde doelgroep
Misschien moet hij haar uitnodigen voor een sneakerreview op zijn kanaal? Gratis tip van mij Krikkel!
ff dubbel, sorry
Ik heb die video niet gezien, maar door wat ik wel heb gezien van die Nina vind ik haar sowieso een onsympathieke troela. Sowieso, waarom ontkennen dat je het merendeel van je volgers via je vriend hebt? Zonder die Kelvin zou ze waarschijnlijk niet eens yt doen?
Zomervakantie? Hhhahahhahahahha
I wish.
Je tanden laten zien betekend niet dat jhr lacht.
Vind je dit geen oprecht lach dan?
Maar echt hoor, wat is dit voor gezichtsuitdrukking?!
Hahaha zo droog ook dat ze dat glas zo omhoog houdt en in een beetje afwezig in dat taartje zit te prikken terwijl ze compleet een andere kant op kijkt.
Juultje Tieleman - Gio is toch ook het ultieme voorbeeld aka Nina - kalvijn en Dee-enzo
Dikke vette influencer geworden, bekend
geworden om? Juist: Gio
Ik kan het moeilijk ontkennen iig
En kijk maar naar Gregor! Die is ook mega succesvol door zijn vrouw.
Oh wacht…
Wat ik zo goed vind aan Karamo is dat ik elke keer geen zin in hem heb en denk: Ugh daar komt die gladjakker weer. En dan TOCH elke keer weer zit te janken haha.
Ik ook af en toe
hahahahahah ga echt stuk om dit gifje, blijkbaar is dit mijn humor haha
Nu begrijp ik opeens waar Tyra Banks op doelde wanneer zij bij ANTM naar die modellen riep dat ze moesten smizen
Haha ja altijd van dat jammerige gejengel of zoiets intrumentaals waar dan opeens heel “spannend” een beat onder komt. Ben dat ook wel een beetje zat, maar ik spoel al die sfeerbeelden en timelapses altijd door en dan merk je er niet meer zo veel van :’).
Het is ook nooit goed hè