Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik denk hetzelfde hoor eigenlijk :woman_shrugging: Misschien ben ik een harteloze bitch (en ik hoop natuurlijk dat er niet iets ernstigs is), maar in wat voor wereld leven we dat je je paniekaanval gaat filmen op op insta plaatsen?

Sowieso daarbij dat hele lone wolf/introvert zijn ‘uitbuiten’. Please…

25 likes

wtf wie plaatst er nou op zo’n moment een story en dan niet alleen een filmpje, maar ook een tekst erbij getypt :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Woah das eg krom

24 likes

Jawel, net gezien uit ordinaire nieuwsgierigheid maar is echt heel naar. Heb een berichtje gestuurd dat ze iemand om hulp moet vragen enzo…

Romy heeft de video’s inmiddels verwijderd zie ik. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Was vrij heftig wel.

Ik geloof wel dat ze een paniekaanval had. Laat ik dat voorop stellen. Maar ik kan me niet aan het idee onttrekken dat zij slim genoeg is om te weten dat dit vervolgens op allerlei plekken besproken wordt. Ze werkt tenslotte voor Anna. Negatieve publiciteit is ook publiciteit.

13 likes

‘the tsunamis in my eyes’. Hahah ok sorry maar que.

55 likes

Haar hele insta is toch een schreeuw om aandacht?

6 likes

Ik hoop dat mensen in haar omgeving aangeven dat dit echt niet okĂŠ is en dat ze beter professionele hulp kan zoeken/krijgen.

Daar gaat de kans van Enzo en Dionne samen hahah.

8 likes

Ik word altijd zo gelukkig van dit soort filmpjes, Amsterdam is zo mooi en dan ben ik zo blij dat ik er mag wonen :heart_eyes:

(totale import overigens, nul geboorterecht :sunglasses:)

14 likes

Ik ben zo verslaafd aan dit soort vlogs. Die van ondo vind ik ook altijd leuk. Zeker nu ze een nieuw appartement heeft

1 like

ik vind het ook altijd heel cool en leuk om filmpjes van toeristen in nederland te zien
dan zie je je landje toch weer ff door een andere bril

Bleeeh vond die Ruud echt een naar mannetje in Temptation.

6 likes

Weet iemand waarom veel mensen “nmp” commenten onder roomyb’s instafoto?

Edit: eigen vraag beantwoord (snap het nog steeds niet tho)

Ik dacht not my problem maar lijkt niet echt logisch

4 likes

No more pain toch? maar geen idee waarom ze dat plaatsen

1 like

Ik zie deze drie het meest omhoog komen op Google:

No more pain, not my problem en nationaal milieu plan (:joy:). Dus ik gok dat het om de eerste gaat, maar waarom? Misschien heeft het iets met de artiest van het lied dat ze “uitbeeld” te maken? (Zag in haar story dat het van tylor the creator - puppet is)

6 likes

Het account dat dat plaatje post heet no more pain 4 ever, dus no more pain denk ik?

1 like

Ja precies. Die heeft dus blijkbaar opdracht gegeven aan z’n volgers om ‘nmp’ te posten onder haar foto maar waarom…? Geen idee haha

1 like