Ik heb even een rondje gegoogled en ik weet inmiddels dat het een mode ontwerper is. Duidelijk dat ik daar niet in thuis ben haha. Alleen bedoelde ik inderdaad meer wat de reden is van de post.
Queer Eye. Check het. Is alles wat je nodig hebt in je leven.
Ga ik doen. Had nog nieuwe series nodig dus dit is een top timing.
Ik heb dit weekend voor het eerst Queer Eye gekeken.
Fantastisch. Hoogtepunt van deze dag
En iedere keer weer huilen geblazen (of ligt dat aan mij)
Molly
Ik was laatst met mân broer uiteten en nadat ik naar de wc was geweest en daar mân trui anders had gedaan zei hij âdat is een French tuckâ toen ik terugkwam.
Ben nog nooit zo trots op hem geweest. We hadden zelfs de zelfde volgorde in onze top 5. Het is echt geweldig voor iedereen.
Ik ben de opa van Tim aan kijken, na 3 minuten zat ik al te janken hoor, wat een schat.
Ik vind die content echt leuk maar mijn god, kan het camera werk nog slechter? Echt heel irritant steeds die focus weg, en vind het ook veel te dichtbij gefilmd.
Op die thumbnail lijkt het net of ze geesten zijn
In het begin vond ik zo dichtbij ook heel naar, maar nu vind ik het er heel erg bij passen. Zo dichtbij zie je mensen nooit en zulke verhalen erbij ook niet, het is zo persoonlijk van zo dichtbij.
Edith Dohmen van Stylehasnosize begint een beetje hetzelfde te worden als Sanneke met haar triljoen stories. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met haar eens over de kwestie Olcay Gulsen maar mennnâŠ
Nee hoor elke keer weer feelgoodgrienen!
Oh ik vind het wel slim, gelijk heel wat volgers erbij. Vind t niet storend, juist wel leuk om te horen wat ze er van vindt.
HOE KAN JE HIERTUSSEN KIEZEN?! Heb mijn stem al 3x aangepast.
Ik mis de optie âwieee?â
Jonathan is zo fab en vrolijk en lief en extra, ik hou ervan
Wel grappig dat veel mensen Jonathan kiezen, ik word elke keer een beetje ongemakkelijk omdat hij zo ontzettend extra is. Dat ie dan bij de eerste ontmoeting âlove youuuâ zegt
Denken jullie dat Nina zonder Kelvin ook zo snel een bekend YouTube kanaal (en Instagramvolgers) zou hebben gehad? Aangezien Nina zegt dat ze niet meelift op Kelvin zijn succes.
- Ja
- Nee
0 stemmers