Nah, ik zou @Cadeaupapier eerder naar de milf school sturen.
Dit is net als met een puist, gewoon negeren, gaat vanzelf weg.
âEen betere wereld begin bij jezelfâ
Met zijn allen op 1 forummer is wel gezellig, vind je?
Als jij net zo knap bent als je kat mag je ook
Als je er aan gaat zitten, dan blijft het meestal ook zo een lelijk plekje of litteken. Is zonde toch!
Ik wil echt heel graag over anderen hun seksleven weten maar bij Wil en Tien heb ik er minder behoefte aan.
Ja precies. En het wordt roder en raakt geĂŻrriteerd. Beter van niet.
Aimee heeft eindelijk de rechtszaak gehad (van dat oud en nieuw gedoe, volgens mij al een jaar terug??) En het heeft een positieve uitkomst voor haar! Zo fijn voor haar
Oke ik heb even ** ~voor jullie!1!!11!!~ ** de âWil & Tien hebben het over seksâ-video gekeken (tot aan de lezerspost want ik ga niet drie kwartier samenvatten, haha). Korte samenvatting van de eerste 10 minuten ongeveer:
- Wil & Tien wilden graag eens een openhartige en eerlijke video maken over seks. (Insert giechelende Wil #1)
- Wil heeft Tien haar insta aangeraden nadat Wil had gezien dat Mandy naar een kinkyparty ging met allemaal vrouwen (Klinkt voor mij als een doorsnee dildoparty maar goed)
- Seks is nogal een taboe in de samenleving!
- Tiens eerste idee over seks: âBlaadjes waarin dingen staan als hoe geef je je vent 10 keer een orgasme.â
- Wils eerste idee over seks: âEen film waarin alles perfect is. Kaarslicht, een romantische man en tegelijkertijd klaarkomen.â
- Een heel onrealistisch beeld dus! (Eh?)
- De volgers van Wil & Tien durven geen vragen te stellen over seks onder een instafoto maar wel als reactie op een story. Dus het taboe is waar! (Of mensen kijken gewoon meer stories dan naar de timeline, Wil & Tien!)
- Een seksuoloog is niet alleen voor erectiestoornissen of vaginisme, maar je kunt daar ook naar toe om te kijken hoe je het leuker krijgt in bed. (Wist ik eigenlijk ook niet echt, wel tof dat er dus gewoon zo iemand bestaat!
)
- Zweefteef Tien wordt opgewonden van âHet Energetischeâ
- Wil houdt van sensueel. Nee toch van romantiek. Die wordt opgewonden van een bos bloemen of van aandacht, complimentjes.
- De seksuologe laat de term dirty talk vallen en Wil & Tien veranderen in 2 giebelende meisjes van 15. âIk krijg het hier warm van!â âIk zie rode oren, of niet?!â Hahahahahaha. (Nee.) (Die seksuologe denkt ook: Nee.)
- Die seksuologe zegt wel écht interessant dingen, bijvoorbeeld over je seksuele blauwdruk en hoe je erachter komt wat jou opwindt. En over hoe je schaamteloos over seks kunt denken of praten. Alleen daarom zou ik de video toch kijken, mocht je dat interessant vinden.
misschien kan die seksuologe een keer een video in haar eentje opnemen.
Ja ik vond dit filmpje echt TOP hahah zo leuk gedaan. Heel oprecht ook. En dan die stukjes zang/dans er door heen
Ik vond het dan wel weer jammer dat ze niet heel erg in ging op die seksuele blauwdruk. Ze vertelde wat voor types er waren en daar bleef het dan een beetje bij. Dat was nou een mooie kans geweest om ergens wel wat meer de diepte in te gaan, maar dat viel (net zoals de rest dus) dan weer tegen.
Maar als je een paar keer verder klikt ook âmollige vrouw/dik kind/lekker dingâ. Ik ken het woord zelf iig alleen in negatieve context, vandaad dat ik zei dat ik het vreemd vond om zoân woord te gebruiken om iemand te omschrijven. Kun je hypocriet vinden, maar ik laat me persoonlijk alleen sporadisch kritisch uit over bepaalde context die geplaatst wordt door bloggers/youtubers en ben verder ook niet verantwoordelijk voor meerdere reacties van mensen die het ook een vreemde term vinden. Snap dat het vervelend is als meerdere posts dezelfde boodschap brengen aan 1 forummer, daar niet van.
Thatâs what she said
Lekker nöken*
Huh??? Wat bespreken ze daar dan? Beha maten?
Hahahaha, zo noem ik haar voortaan: Wil Sensueel.
Doe dan gewoon sensuwil want qua uitspraak klopt dat wel.
Soe, stijling, eitem, koostes etc
Ik heb geen idee, zag een advertentie erover voorbij komen op fb maar heb hem niet geluisterd, dit keer was de podcast met Jessie Jazz
âWaarmee kun je het beste door je huis rijden tijdens een pyjamapartyâ?
a. Een zeepkist
b. Een winkelwagentje
c. Een step
d. Iets anders, laat het weten in de comments!!
HahahaHa hilarisch
Onlijn