Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Zou je dat ook willen?

2 likes

Echt wel! Hoef het niet met hem eens te zijn, maar het lijkt mij zeer interessant.

Mij ook! Hij is behoorlijk gehaat, ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat en wat dat met hem doet.

Vind het best bizar dat dit hem is gelukt. De meeste ministers en hoge ambtenaren maken al niet zo snel tijd vrij voor iets irrelevants

2 likes

Ik volgde ineens een instagramaccount over die podcast, maar dat was dus eerst @tipsvoorjehuis ofzo die dode insta. Ik vind dat altijd zo stom. Alle reacties zijn ook ā€œwaarom volg ik ditā€
Edit: Bonnies reactie was ook echt ā€œJa dan hoef ik geen nieuw emailadres aan te maken!!ā€ Sure jan en die 3000 volgers die je erop had hadden er niks mee te maken?

8 likes

Monica heeft het ook zo, zowel op YouTube als podcast. Ik vind het wel slim! Denk dat veel jongere volgers (nog) niet naar podcasts luisteren?

Dit is eigenlijk gewoon een verkapte Q&A of kletsvideo, maar omdat het woord podcast eraan hangt zal het wel meer kijkers trekken. De vormgeving is ook ā€œte mooiā€ voor een podcast en er is ook wel in geknipt maar ja, ze heeft er er wel veel tijd en moeite in gestopt dus dat vind ik wel leuk.

Maar eet gvd die popcorn op dan

7 likes

Ik heb die video niet gezien. Maar volgens die instagram is het een podcast om uit te zoeken hoe feministisch ze is qua bepaalde thema’s hmm.

Ik vind dat feministische aspect er een beetje random bij ofzo. Weet niet, ik heb hem gekeken (idd meer een verkapte q&a met die vormgeving enzo) en dat feminisme vond ik een beetje uit de lucht komen vallen alsof ze dat er graag bij wilde plakken om maatschappelijk betrokken te zijn en mee te gaan met de feministische podcasttrend? Voor een echt feministische podcast vind ik het niet echt diep genoeg gaan en zijn er wel betere opties denk ik. Oke vaag verhaal haha en ik vind het opzich altijd goed als er aandacht aan feminisme wordt besteed maar ik vond het bij deze podcast een beetje geforceerd.

17 likes

Ja oa Alwin.

In podcasts wordt over het algemeen ook geknipt.

1 like

Het doet me een beetje denken aan Boncolor Girl talk ook, maar dan veel langer. Ik vond die video’s wel altijd leuk, dus ben benieuwd!

Meh, vind dat best flauw gedaan. Ik volgde het andere account met een reden en ben in dit ook helemaal niet geĆÆnteresseerd, dus zou dit ook niet gaan volgen. Heb dus maar ontvolgd.

2 likes

Was leuker geweest als ze bv ipv bedparty iets actiefs had gedaan met bv een goede cameraman of go pro cameraatjes etc. De wandeling bestaat al als format maar bv iets van Fietsrondje van… en dan ergens zitten. Dan heb je ook niet van die geforceerde settings. Of bv: Mond vol… (Lisa). en dan fietsen naar haar favoriete lunchtentje of taartje eten. En zo dat bij meerdere mensen.

Met podcasts verdien je alleen echt niet zoveel geld, tenzij je elke aflevering laat sponsoren door Hello Fresh zoals ALLE podcasts van Dag & Nacht media haha

2 likes

Het verbaasd me trouwens echt helemaal niet dat Bonnie @zeikschrift aanraadt. De laatste tijd is haar stijl qua kleding en haar enzo heel erg hetzelfde als die van Madelijn haha (Madelijn = Zeikschrift dus)

nou inderdaad waar en wanneer is dit begonnen? was het al een ding voordat wilentien het deden of zijn zij de aanstichters?

3 likes

Is het niet een vernederlandsing van alle ā€˜spill the tea’-filmpjes waar iedereen dan ook letterlijk thee ā€˜dronk’ terwijl ze een verhaal deden? In het Engels is dat een spreekwoord en dat lijkt gewoon overgegaan naar ā€˜er is thee nodig voor bij deze ā€œspannendeā€ verhalen’.

En nu is het dan ontwikkeld naar: ā€˜ik heb een praatfilmje, pak maar thee erbij’?

2 likes

Ik denk dat ze het gevoel willen versterken dat youtube echt tv is ipv een dom filmpje

1 like

want, vrouwen drinken altijd thee. dat weet iedereen.

14 likes