Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Waarom denken jullie zo ingewikkeld? Lang filmpje, waar je even voor moet gaan zitten… Kun je er net zo goed iets te drinken bij pakken.

28 likes

Lees/kijk je mee snao ik nog een beetje, want daar hoef je geen moeite voor te doen, maar dat ‘pak een kop thee’ geeft me kriebels :fearful:

2 likes

Ik vind het bij echt goede podcasts heerlijk om ermet een kop thee eens lekker relaxt voor te gaan zitten.

3 likes

Mja als ze zeggen ‘pak even een peukie erbij’ dan heb je iedereen op je dak. Wel wat voor Monica om te zeggen.

25 likes

‘ga ff eerst maccie halen’

25 likes

Die Noelle (made by noelle) loopt stage in Bali bij dat stel van ik vertrek. Dat meisje heeft net een zwemkleding lijn opgezet volgens mij?

Oh wat leuk een podcast met Danique!

Hier ga ik ff lekker een kop thee bij pakken
57 likes

Daar ga ik nou eens een lekker flesje wijn voor halen

6 likes

Ik vind hun zoooo leuk samen! Althans, wat ik van ze ken haha!

2 likes

Youstoub had 2 jaar geleden de serie Stemwijzer op zijn kanaal waarvoor hij Buma, Klaver, Pechtold, Kuzu en Asscher had geïnterviewd, dus het valt wel mee!

Ik moest hem erin gooien.

4 likes

Soms moet ik denken aan dat moment dat Monica maccie liet bezorgen door een taxi en dan zou ik willen dat ik rijk was.

36 likes

Mwa ik heb vanuit mijn werk zicht op hoe lastig het kan zijn om afspraken met politici te regelen en zo last minute iets regelen is meer uitzondering dan regel. Zeg niet dat het onmogelijk is, maar makkelijk is anders. En stemwijzer is voor die politici juist super relevant (politiek bewustzijn voor de jonge generatie).

Ik kreeg na de ‘een dag alleen maar blauw eten’ video van Thomas (van Rutger) opeens allemaal van dat soort videos als aanraders op Youtube maar ik ben even in shock. Ik zit nu op een kanaal van een meisje wat amper 8 is ofzo? Echt bizar dat je als ouder dit toestaat. Het is vast schattig en onschuldig maar alsjeblieft zeg

1 like

Ja precies echt iets wat Cynt bij al haar artikelen neerzet :roll_eyes:

2 likes

De laatste tijd vallen de lippen van Noor me op. Ik dacht dat zij ooit had gezegd dat ze geen ingrepen had gedaan, maar dit kan bijna niet anders toch?

Ja ik vond haar (Mandy) het echt goed doen! Knap wel tussen die twee.

1 like

Echte vrouwen strijken gewoon de overhemden van hun man terwijl ze een podcast luisteren.

3 likes

Wat was nou het grote nieuws van darcy van stellig?
En wil en tien komen morgen ook met een nieuwtje, ben benieuwd!

Wilde echt precies hetzelfde komen plaatsen na het zien van deze foto’s

1 like

Hmm lijkt me eender of ze haar lippen tuit om het zo te doen lijken. Hier zien ze er toch wel normaal uit? (is natuurlijk wel van verder genomen, dus minder duidelijk)