Geen betaalde samenwerkingen. De gekregen, maar wel over vertellen spon zien we dus wel. Maar geen geld toe, dus geen spon.
Gaan ze nu ook hun persoonlijke accounts weer voorzien van normale namen?
des te meer reden om het dan juist te posten op hun persoonlijke account âwant ons gezamelijk account is #sponfree!â ben wel benieuwd hoe de afwisseling zal zijn. Of de persoonlijke account nu een overvloed krijgen aan #spon
@Ladybug ben inderdaad benieuwd of zo de grens wordt getrokken! en hoe transparant ze daar ook over zullen zijn.
@Yay jaa inderdaad! telkens de verwarring wie nu wie is en de naam weer ontcijferen, ik vind wilvantien en tienvanwil het er echt niet duidelijker van maken.
Ook echt dat hele âWE ZIJN LIVEâ erbij, hallo zo veel werk is een instagram aanmaken niet hoor. Het is geen website waar maanden aan is gesleuteld.
egocentrisch dan, waar jij gelukkig van wordt meid.
Wordt eind deze maand bekendgemaakt als het goed is. Althans, dat zei ze toen haha
Ja ook echt. Dat is echt in 5 min gepiept⊠Net of ze ook tot een speciale datum gewacht hebben ofzo met hun âlanceringâ van een nieuwe IG account. Whoehoee! 
Ja die is wel lui met vlogs aan het worden hoor, jeetje.
Ik heb zelfs het vermoeden dat die vlog camera die kwijt was, in scĂšne is gezet.
Ik vind Shifra ook best veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden. Haar houding is anders, vind haar ook wat arroganter overkomen. Laatst zei toch ook iemand dat ze onaardig reageerde op berichten? En dan ook nog elke keer een andere reden waarom er geen vlog is. Er verschijnen ook minder regelmatig artikelen op haar blog heb ik het idee.
Ik snap dat haar leven heel anders is nu ze moeder is en dat ze veel klussen, maar dit is wel heel rommelig.
Als ik een druk weekend heb gehad met veel mensen over de vloer moet ik maandag gewoon weer aan het werk. Zou ze beseffen hoe luxe het is dat ze gewoon een âslowdagjeâ kan houden?
En op haar blog verschijnt zelden meer iets.
Precies! En als het nou één keer in de zoveel tijd voor zou komen, maar dit is gewoon niet meer oké.
Neeuh want het zijn nu Tien van Wil van Tienenwil en Wil van Tien van Tienenwil.
Wilentien hĂš? Wil moet wel voorop 

Dat is absoluut waar. Ben gewoon een zure kantoortrut natuurlijk die ook wel geld zou willen verdienen met zo weinig werk. Denk dat het scheelt dat ze vooral heel veel heel jonge volgers hebben, die zijn niet zo kritisch.
Neejoh echt 
Oh haha lekker suf van mij
Dit gevoel deel ik. Ik merk ook dat ik haar echt steeds minder vind in de vlogs, met dâr âwerkâ, dan denk ik: nee jij bent gewoon een huismoeder (niks mis met die keuze overigens) die soms vlogs maakt. Geen probleem hoor, maar doe niet zo interessant.
Ik vind dit wel een hele simplistische weergave. Influencers hebben contracten met spon-verstrekkers omdat ze volgers hebben. ze bestaan bij de gratie van de volgers en juist daarom verdienen die volgers eerlijke informatie (over bijvoorbeeld reclame, maar ook over wat er wordt aangeboden, hoe vaak en waarom). Ook omdat een groot deel van de volgers te naĂŻef is om te beseffen dat ze naar een menselijke reclamezuil kijken.
Maar waarom zou een influencer uitgenodigd worden om in een bloemenveld te staan poseren? Daar heeft de boer toch geen enkel belang bij via dat publiek? Net of wij zân bloembollen dan zullen afnemen. Nee. Denk dat ĂĄls hier al iets van waar is dat ze t dan zelf gevraagd heeft. Maar mn gevoel zegt dat ze dit gewoon zegt om het goed te praten en ze helemaal geen toestemming heeft (gevraagd). 
Ben wel benieuwd om wie het dan gaat haha
Mijn god Annemerel is zoooo saai geworden, echt waarom kijk ik dit nog?