Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ze heeft volgens mij de laatste tijd best wel wat tegenslagen gehad dus ik denk niet dat ze bewust is afgevallen. En misschien voelt ze zich nu op dit moment wel prettig bij dit gewicht.

Ik vind het overigens niet ok om over een influencer zijn/haar gewicht te discussiëren tenzij iemand zelf een afval of aankom filmpje/post gemaakt heeft. Dit is niet een aanval op jouw comment overigens.

10 likes

vind het gewoon bizar dat een aantal narcistische types zoveel betaald krijgen en gratis spullen krijgen om een paar mega bewerkte fotos op instagram te posten. Alles wat daar aan mee werkt wil ik niet sponsoren en in stand houden. Vind het echt heel naar allemaal. Alles is zo nep ook.

nog even ter toevoeging : het meeste waar ze reclame voor maken zouden ze waarschijnlijk eigenlijk niet eens dragen of gebruiken en beland wrs na de foto ergens in de kast of verkopen ze. Ze krijgen zoveel toegestuurd. Al zouden ze het wel willen dragen, krijgen ze zoveel dat het niet eens mogelijk is. Daar wil ik dus ook niet aan bijdragen. Vind het echt walgelijk.

8 likes

Ik ben het met je eens. Ik heb de post verwijderd

1 like

Het nieuwe account van wil en tien samen, ben benieuwd of het wat is. Daarnaast ben ik ook benieuwd of ze het omcirkelde vol gaan houden :see_no_evil:

5 likes

Ik dacht precies hetzelfde! :slight_smile:

1 like

Please don’t…

1 like

Geen betaalde samenwerkingen. De gekregen, maar wel over vertellen spon zien we dus wel. Maar geen geld toe, dus geen spon.

2 likes

Gaan ze nu ook hun persoonlijke accounts weer voorzien van normale namen?

des te meer reden om het dan juist te posten op hun persoonlijke account ‘want ons gezamelijk account is #sponfree!’ ben wel benieuwd hoe de afwisseling zal zijn. Of de persoonlijke account nu een overvloed krijgen aan #spon

@Ladybug ben inderdaad benieuwd of zo de grens wordt getrokken! en hoe transparant ze daar ook over zullen zijn.

@Yay jaa inderdaad! telkens de verwarring wie nu wie is en de naam weer ontcijferen, ik vind wilvantien en tienvanwil het er echt niet duidelijker van maken.

2 likes

Ook echt dat hele “WE ZIJN LIVE” erbij, hallo zo veel werk is een instagram aanmaken niet hoor. Het is geen website waar maanden aan is gesleuteld.

31 likes

egocentrisch dan, waar jij gelukkig van wordt meid.

Wordt eind deze maand bekendgemaakt als het goed is. Althans, dat zei ze toen haha

Ja ook echt. Dat is echt in 5 min gepiept… Net of ze ook tot een speciale datum gewacht hebben ofzo met hun “lancering” van een nieuwe IG account. Whoehoee! :partying_face:

3 likes

Omg ja natuurlijk. Want we hadden de vorige vlog niet óók al gemist…

1 like

Ja die is wel lui met vlogs aan het worden hoor, jeetje.

2 likes

Ik heb zelfs het vermoeden dat die vlog camera die kwijt was, in scène is gezet.

3 likes

Ik vind Shifra ook best veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden. Haar houding is anders, vind haar ook wat arroganter overkomen. Laatst zei toch ook iemand dat ze onaardig reageerde op berichten? En dan ook nog elke keer een andere reden waarom er geen vlog is. Er verschijnen ook minder regelmatig artikelen op haar blog heb ik het idee.

Ik snap dat haar leven heel anders is nu ze moeder is en dat ze veel klussen, maar dit is wel heel rommelig.

8 likes

Als ik een druk weekend heb gehad met veel mensen over de vloer moet ik maandag gewoon weer aan het werk. Zou ze beseffen hoe luxe het is dat ze gewoon een ‘slowdagje’ kan houden?
En op haar blog verschijnt zelden meer iets.

1 like

Precies! En als het nou één keer in de zoveel tijd voor zou komen, maar dit is gewoon niet meer oké.

1 like

Neeuh want het zijn nu Tien van Wil van Tienenwil en Wil van Tien van Tienenwil.

4 likes

Wilentien hè? Wil moet wel voorop :crazy_face::wink:

1 like