Dat is absoluut waar. Ben gewoon een zure kantoortrut natuurlijk die ook wel geld zou willen verdienen met zo weinig werk. Denk dat het scheelt dat ze vooral heel veel heel jonge volgers hebben, die zijn niet zo kritisch.
Neejoh echt Oh haha lekker suf van mij
Dit gevoel deel ik. Ik merk ook dat ik haar echt steeds minder vind in de vlogs, met dār āwerkā, dan denk ik: nee jij bent gewoon een huismoeder (niks mis met die keuze overigens) die soms vlogs maakt. Geen probleem hoor, maar doe niet zo interessant.
Ik vind dit wel een hele simplistische weergave. Influencers hebben contracten met spon-verstrekkers omdat ze volgers hebben. ze bestaan bij de gratie van de volgers en juist daarom verdienen die volgers eerlijke informatie (over bijvoorbeeld reclame, maar ook over wat er wordt aangeboden, hoe vaak en waarom). Ook omdat een groot deel van de volgers te naĆÆef is om te beseffen dat ze naar een menselijke reclamezuil kijken.
Maar waarom zou een influencer uitgenodigd worden om in een bloemenveld te staan poseren? Daar heeft de boer toch geen enkel belang bij via dat publiek? Net of wij zān bloembollen dan zullen afnemen. Nee. Denk dat Ć”ls hier al iets van waar is dat ze t dan zelf gevraagd heeft. Maar mn gevoel zegt dat ze dit gewoon zegt om het goed te praten en ze helemaal geen toestemming heeft (gevraagd).
Ben wel benieuwd om wie het dan gaat haha
Mijn god Annemerel is zoooo saai geworden, echt waarom kijk ik dit nog?
Ik heb even verder gekeken op haar account maar ze was bij dit bedrijf en daar kan je een fotoshoot in bloemenvelden kopen. Dus ik denk dat haar verhaal wel klopt.
Door dit en het weinige opladen en halfbakken excuses heb ik een vermoeden dat ze mss terug zwanger is?
( Mag ik hierover speculeren? Of liever niet?) Is bij redelijk wat andere vloggers ook eerst even een wat kalmere, stillere periode en dan zwangerschapsaankondiging.
En ik vind haar de laatste tijd ook minder sympathiek overkomen. Vroeger vond ik haar echt zeer sympathiek en een leuk, beetje gek ( stom woord sorry) meisje maar nu ik kan er mijn vinger niet op leggen maar ze is toch een beetje verandert.
Ik was bijna verbaasd dat ze op 1 april niet weer een zwangerschapsaankondiging had dus ik heb ook een beetje zoān gevoel. En misschien dat ze daarom nu een paar keer een reisje maakte, heeft ze daarvoor nog nooit gedaan volgens mij.
En helemaal mee eens ook verder, dr Instagram moet helemaal perfect zijn en als je dan die beelden zag dat ze poseerde met andere dames op die persreis, echt zo saai gemiddeld influenceer gedrag
Precies wat jij zegt. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar voorheen vond ik het heel leuk dat ze zo eigen was. Dat is er een beetje vanaf vind ik.
Sjeeezus
Hij ālaat het opknappenā hahaha alsof ze het over een gammel bootje hebben.
Maar zij heeft toch zelf vorig jaar ofzo een huis gekocht waar ze over een paar maanden in kan? Ik zie Anna ook niet in Den Haag wonen eerlijk gezegd.
De foefjes naar Amsterdam en Anna naar Den Haag
Haha tja alsof zij ooit thuis is
Ja dat denk ik ook inderdaad.
Vinden jullie die extensions van Dee mooi? Ik vind het zonder zoveel mooier. Het lijkt alsof er te weinig in zitten of zo?
Zij doen vast meerdere huizen als āinvestmentā.
(Wel heel slim maar mensen die dit doen verdienen wel een speciaal plekje in de hel.)
Wow, een hypotheek van 5,6 miljoen. Dat is echt bizar veel geld.
Diana heeft ook al een huis gekocht. Dat is snel gegaan zeg!